- Strona główna
- Postępowanie ID 497872
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
RZP.271.76.2021.ZP2 Budowa ulicy Zabytkowej od kościoła do Cichej w Przyłękach
Wystawiający
-
UżytkownikKatarzyna Mazur-Skoczylas
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-08-19 12:52:00
-
Składania2021-09-14 10:00:00
-
Otwarcie ofert2021-09-14 10:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-10-05
16:22:12
|
Katarzyna Mazur-Skoczylas |
Zawiadomienie
o
wyborze
oferty
najkorzystniejszej
oraz
odrzuceniu
oferty
z
dnia
05.10.2021
r.
Załączniki |
2021-09-14
14:23:51
|
Katarzyna Mazur-Skoczylas |
Nr
sprawy:
RZP.271.76.2021.ZP2 Białe Błota, dnia 14.09.2021 r. INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy PZP, zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego Dotyczy postępowania pn.: Budowa ulicy Zabytkowej od kościoła do Cichej w Przyłękach Zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zm.; zwaną dalej ustawą PZP), Zamawiający Gmina Białe Błota niezwłocznie po otwarciu ofert, które odbyło się 14.09.2021 r. po godz. 10:15, zamieszcza informacje dotyczące zestawienia ofert: Nr oferty Nazwa (firma) i adres Wykonawcy Cena oferty (brutto) Okres udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane Doświadczenie kierownika budowy w specjalności inżynierii drogowej 1 Dromaks Piotr Myszkier, ul. Żytnia 25, 85-356 Bydgoszcz NIP 953-178-56-94 2 939 410,05 zł 5 lat 10 lat 2 STRABAG Sp. z o.o. ul. Parzniewska 10 05-800 Pruszków NIP 521-042-19-28 2 767 994,16 zł 5 lat Powyżej 10 lat 3 PROJBUD Drogownictwo Sp. z o.o. ul. Jagiellońska 1 85-067 Bydgoszcz NIP 967-143-01-17 2 760 917,90 zł 5 lat 16 lat 4 Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Affabre Sp. z o.o. ul. Inwalidów 1, 85-727 Bydgoszcz NIP 554-030-78-51 3 111 800,44 zł 5 lat 20 lat Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 3 000 000 zł brutto, w tym: - w roku 2021 r. - kwotę 2 230 000,00 zł brutto, - w roku 2022 r. - kwotę 770 000,00 zł brutto. Załączniki |
2021-09-14
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia
kwotę:
3
000
000,00
zł
brutto,
w
tym:
- w roku 2021 - kwota: 2 230 000,00 zł brutto, - w roku 2022 - kwota: 770 000,00 zł brutto. |
2021-09-08
15:05:16
|
Monika Dominikowska |
Nr
sprawy:
RZP.271.76.2021.ZP2 Białe Błota, dnia 08.09.2021 r. Dotyczy postępowania pn.: Budowa ulicy Zabytkowej od kościoła do Cichej w Przyłękach WYJAŚNIENIE TREŚCI SWZ wraz ze zmianą I. W związku ze zwróceniem się Wykonawców do Zamawiającego o wyjaśnienie SWZ, działając w trybie art. 284 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (dalej zwana ustawą Pzp), Zamawiający przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami: Zestaw II: Pytanie 1. Prosimy o określenie czy i dla jakich warstw konstrukcyjnych Zamawiający będzie wymagał wykonania odcinków próbnych. Prosimy również o podanie lokalizacji i powierzchni tych odcinków. Odpowiedź 1. Zamawiający nie wymaga wykonania odcinków próbnych. Pytanie 2. Prosimy o wskazanie wymaganego okresu gwarancji na oznakowanie poziome Odpowiedź 2. Oznakowanie poziome należy wykonać w technologii cienkowarstwowej. Wymagany okres gwarancyjny to 1 rok od odbioru końcowego robót. Pytanie 3. Prosimy o wskazanie wymaganego okresu gwarancji na zieleń drogową. Odpowiedź 3. Wymagany okres gwarancyjny - 1 rok od odbioru końcowego robót. Pytanie 4. Prosimy o wskazanie wymaganego okresu pielęgnacji zieleni drogowej. Odpowiedź 4. Wymagany okres pielęgnacji zieleni - 1 rok. Pytanie 5. Wnosimy o potwierdzenie, że mieszanki mineralno-asfaltowe na przedmiotowym zadaniu należy zaprojektować dla kategorii ruchu KR 1-2. Odpowiedź 5. Tak. Zamawiający potwierdza. Pytanie 6. W dokumentacji przetargowej wskazano do zaprojektowania mieszankę na warstwę wiążącą z AC 22 W dla kategorii ruchu KR 1-2. Aktualnie obowiązujący dokument techniczny WT-2 2014 przywołany w SST w pkt. 10.3 nie przewiduje takiej mieszanki dla kategorii ruchu KR 1-2. Mieszankę AC 22 W można stosować dla kategorii ruchu KR 3-7. Wnosimy o potwierdzenie, że na warstwę wiążącą należy zastosować mieszankę AC 16 W 50/70, KR 1-2 zaprojektowaną wg. WT-1, WT- 2014. Odpowiedź 6. Tak. Zamawiający potwierdza. Pytanie 7. Dotyczy D.05.03.05b Specyfikacja nie zawiera informacji nt. możliwości zastosowania granulatu asfaltowego do mieszanki na warstwę wiążącą. Obowiązujący dokument techniczny WT-2 2014 przywołany w SST w pkt. 10.3 dopuszcza zastosowanie tego materiału w ilości do 20% "metodą na zimno" oraz do 30% "metodą na ciepło". Granulat asfaltowy przy spełnieniu odpowiednich warunków jednorodności jest pełnowartościowym materiałem opisanym w normie PN-EN 13 108-8. Jego zastosowanie pozwoli obniży koszt inwestycji, przy zachowaniu wszystkich wymaganych dla mieszanki mineralno-asfaltowej. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zastosowanie granulatu asfaltowego do warstwy wiążącej zgodnie z wymaganiami WT-2 2014? Odpowiedź 7. Zamawiający nie wyraża zgody na wykonanie warstwy wiążącej z zastosowaniem granulatu. Pytanie 8. W związku z niespójnością dokumentacji przetargowej w zakresie wytycznych technicznych dotyczących projektowania mieszanek mineralno-asfaltowych oraz wymagań właściwości dla materiałów do projektowania wnosimy o potwierdzenie, że mieszanki mineralno-asfaltowe na przedmiotowym zadaniu należy zaprojektować w oparciu o obowiązujące wymagania techniczne WT-1, WT-2 2014. Wspomniane dokumenty zostały wdrożone zarządzeniami nr 46 i 54 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z 2014 roku. Odpowiedź 8. Zamawiający potwierdza, mieszanki mineralno-asfaltowe na przedmiotowym zadaniu należy zaprojektować w oparciu o obowiązujące wymagania techniczne. Pytanie 9. Dotyczy D.05.03.05a, D.05.03.05b SST w pkt 6.2 tablica 10 dla projektowanych mieszanek na warstwę wiążącą i ścieralną wskazano częstotliwość wykonywania badań dla materiałów wsadowych tj. asfaltów, wypełniacza, kruszyw do mm-a niezgodne z obowiązującą normą PN-EN 13108-21 (Zakładowa Kontrola Produkcji). Wnosimy o potwierdzenie, że na przedmiotowym zadaniu badanie materiałów wsadowych należy prowadzić zgodnie z zapisami normy PN-EN 13108-21. Odpowiedź 9. Zamawiający potwierdza. Pytanie 10. Dotyczy D.05.03.05a W SST w tablicy 9 podano niewłaściwą wartości wolnej przestrzeni w wykonanej warstwie. Wnosimy o potwierdzenie, że wolna przestrzeń w wykonanej warstwie dla projektowanej mieszanki ma być zgodna z WT2-2016, część II "Wykonanie warstw nawierzchni asfaltowych” tablica 16. Odpowiedź 10. Zamawiający potwierdza, że zawartość wolnej przestrzeni ma być zgodna z przywołanymi w pytaniu wytycznymi WT2-20216. Pytanie 11. Prosimy o zamieszczenie brakującej SST dotyczącej wykonania podbudowy z chudego betonu (w konstrukcji zjazdów o nawierzchni z kostki betonowej). Odpowiedź 11. W załączeniu ST D-04.06.02. Pytanie 12. Prosimy o zamieszczenie brakującej SST dotyczącej wykonania podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie (zamieszczone zostało SST dotyczące wykonania nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie). Odpowiedź 12. W załączeniu ST D-04.04.02. Pytanie 13. Prosimy o zamieszczenie szczegółów i wytycznych dotyczących wykonania palisady. Odpowiedź 13. Z uwagi na nieskomplikowane wykonanie palisady, Zamawiający nie zamieszcza szczegółowych wytycznych i rysunków. Wymiary zostały przedstawione na przekrojach oraz w części opisowej. Należy stosować wytyczne analogiczne jak dla wykonania ław zgodnie z SST D-08.01.01b. Pytanie 14. Dot. wykonania muru oporowego. Prosimy o zmianę kosztorysu ofertowego i podanie długości muru oporowego do ustawienia (zgodnie z dokumentacją do wykonania jest murek oporowy z elementów prefabrykowanych „L”. Odpowiedź 14. Zamawiający dokonuje zmiany jednostki obmiarowej i podaje odpowiednio w dostarczanym ujednoliconym kosztorysie ofertowym w dziale K.O: Fundamentowanie dróg poz. 3.20, długość ściany oporowej którą należy wykonać: L=276,26 m. W załączeniu ujednolicony kosztorys ofertowy. Pytanie 15. Dot. wykonania warstwy przeciwspękaniowej. Prosimy o doprecyzowanie wytycznych dotyczących siatki. Czy należy zastosować siatkę szklaną 120/120 i wydłużeniu ok.3% , czy też siatkę szklano – węglowa 120/200 o wydłużenie 3/1,5%. Odpowiedź 15. Należy zastosować siatkę szklano – węglową z max. wydłużeniem 3%. Pytanie 16. Dot. kosztorysu ofertowego branża drogowa poz. 9.1 – Roboty nieprzewidziane – 3%. Z uwagi na kosztorysowy charakter rozliczenia prosimy o usuniecie pozycji dotyczącej robót nieprzewidzianych. Odpowiedź 16. Zamawiający usuwa w/w pozycję w kosztorysie ofertowym. W załączeniu ujednolicony kosztorys ofertowy. Pytanie 17. Dot. kosztorysu ofertowego branża drogowa poz. 9.1 – Roboty nieprzewidziane – 3%. Prosimy o informację czy wartość w ww. pozycji to 3% wartości netto kosztorysu branży drogowej, czy też 3% wartości całego zakresu robót netto (wartość netto całego kosztorysu). Odpowiedź 17. Zamawiający dokonuje zmian w kosztorysie ofertowym W załączeniu ujednolicony kosztorys ofertowy. II. Powyższe wyjaśnienia oraz wprowadzone zmiany nie wymagają dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach. III. Wyjaśnienia treści SWZ wraz ze zmianami, stają się obowiązujące dla wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia z dniem ich zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego w miejscu udostępnienia SWZ. Załączniki: ST D-04.04.02 ST D-04.06.02 Ujednolicony kosztorys ofertowy Załączniki |
2021-09-01
14:55:05
|
Katarzyna Mazur-Skoczylas |
Zmiana
treści
SWZ
z
dnia
01.09.2021
r. ***UWAGA***Zmiana terminu składania i otwarcia ofert*** Załączniki |
2021-09-01
14:33:15
|
Katarzyna Mazur-Skoczylas |
Wyjaśnienia
treści
SWZ
z
dnia
31.08.2021
r. ***Uwaga***ujednolicony kosztorys ofertowy*** Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?