Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IRG.271.236.2021 Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Rabce-Zdroju

Dariusz Makowski
Gmina Rabka-Zdrój
Termin:
Zamieszczenia : 19-08-2021 11:21:00
Składania : 08-09-2021 12:00:00
Otwarcia : 08-09-2021 12:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
08d9622a-67be-007d-8a7e-a200015194a5.pdf pdf 80.07 2021-08-19 11:21:00 Postępowanie
Dokumentacja projektowa.zip zip 17701.39 2021-08-19 11:21:00 Postępowanie
Przedmiar plac zabaw SP nr 1.pdf pdf 63.89 2021-08-19 11:21:00 Postępowanie
STWIORB plac zabaw.pdf pdf 1109.42 2021-08-19 11:21:00 Postępowanie
SWZ_plac zabaw_IRG.271.236.2021.docx docx 121.33 2021-08-19 11:21:00 Postępowanie
Załączniki do SWZ_17.08.2021.zip zip 219.12 2021-08-19 11:21:00 Postępowanie
Dokumentacja zmiana_01.09.2021.zip zip 8730.67 2021-09-01 12:40:16 Publiczna wiadomość
Przedmiar robót_zmiana_01.09.2021.pdf pdf 63.58 2021-09-01 12:40:16 Publiczna wiadomość
SWZ_plac zabaw_IRG.271.236.2021_zmiana 01.09.2021 r..docx docx 121.35 2021-09-01 12:40:16 Publiczna wiadomość
08d96d34-0d46-0cbf-053b-190001fd4b3e.pdf pdf 38.65 2021-09-01 12:40:16 Publiczna wiadomość
Pytania do SWZ_01.09.2021_plac zabaw-sig.pdf pdf 471.72 2021-09-01 12:40:16 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania_plac zabaw przy SP1_23.09.2021 r.-sig.pdf pdf 494.3 2021-09-27 10:58:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-27 10:58 Dariusz Makowski Znak sprawy: IRG.271.236.2021 Rabka-Zdrój, 23.09.2021

OGŁOSZENIE o unieważnieniu postępowania

Zamawiający – Gmina Rabka-Zdrój działając na podstawie art. 260 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zmian.) informuje, iż postępowanie prowadzone na podstawie przepisów ww. ustawy w trybie podstawowym na zadanie, pn.: „Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Rabce-Zdroju”, zostało unieważnione.

Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp z uwagi, iż wysokość oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a w tym momencie zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do kosztu najkorzystniejszej oferty. W związku z tym Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie. Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;

Zamawiający
mgr Leszek Świder

Ogłoszenie o unieważ [...].pdf

2021-09-08 12:44 Dariusz Makowski Znak Sprawy: IRG.271.236.2021 Rabka-Zdrój, 08.09.2021 r.

Informacja z otwarcia ofert zgodna z art. 222 ust. 5 Ustawy Pzp

Szanowni Państwo,
Zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zmian.) w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, zgodnie z art. 275 ust. 1 ustawy Pzp, na: „Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Rabce-Zdroju” Zamawiający informuje, iż w postępowaniu złożono 2 oferty, tj.:

1. oferta nr 1:
F.H.U. KOŚMIDER Stanisław Kośmider, ul. Słoneczna 24 b, 34-700 Rabka-Zdrój, cena oferty: 499 108,79 zł brutto, wydłużenie podstawowego okresu gwarancji o 3 lata.
2. oferta nr 2:
PROFES Firma Remontowo-Budowlana Rafał Konieczny, 34-713 Skawa 79 b, cena oferty: 669 152,63 zł brutto, wydłużenie podstawowego okresu gwarancji o 3 lata.
2021-09-08 12:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania kwotę 250 000,00 zł
2021-09-01 12:40 Dariusz Makowski Znak sprawy: IRG.271.236.2021 Rabka-Zdrój, dnia 01.09.2021 r.

Do wszystkich zainteresowanych

dotyczy postępowania pn.: „Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Rabce-Zdroju”.

Burmistrz Rabki – Zdroju – Zamawiający w wyżej wymienionym postępowaniu przetargowym – działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zmian.) – ustawa Pzp, w związku z pytaniem dotyczącym treści SWZ jakie wpłynęło do Zamawiającego od Uczestnika postępowania, udziela odpowiedzi na zadane pytanie:
1. Pytanie nr 1:
„Proszę o informację czy elementy metalowe urządzeń zabawowych mają być wykonane w wersji ze stali nierdzewnej czy ze stali ocynkowanej? Proszę o określenie które zabawki w jakiej wersji mają zostać wykonane”.
Odpowiedź na pytanie nr 1:
Informacja w jakiej wersji mają być wykonane elementy metalowe znajduje się w pliku, pn.: „Elementy małej architektury”.

Jednocześnie, ulega zmianie kolorystyka ławek oraz koszy na śmieci, jak również ulega zmianie technologia wykonania dojść z kostki betonowej na geokratę zgodnie ze zmienioną dokumentacją projektową oraz przedmiarami robót.
Dokumentacja zamienna zawiera zmienione elementy.
W związku ze zmianą dokumentacji ulega zmianie termin składania i otwarcia ofert.
Ofertę należy złożyć poprzez Platformę do dnia 08.09.2021 r. do godziny 12:00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.09.2021 r. o godzinie 12:30.

W związku ze zmianą terminu składania i otwarcia ofert Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 07.10.2021 r.

Zamawiający
mgr Leszek Świder

Dokumentacja zmiana_ [...].zip

Przedmiar robót_zmia [...].pdf

SWZ_plac zabaw_IRG.2 [...].docx

08d96d34-0d46-0cbf-0 [...].pdf

Pytania do SWZ_01.09 [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 549