Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-08-2021 11:21:00 |
Składania : | 08-09-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 08-09-2021 12:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-09-27 10:58 | Dariusz Makowski |
Znak
sprawy:
IRG.271.236.2021
Rabka-Zdrój,
23.09.2021
OGŁOSZENIE o unieważnieniu postępowania Zamawiający – Gmina Rabka-Zdrój działając na podstawie art. 260 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zmian.) informuje, iż postępowanie prowadzone na podstawie przepisów ww. ustawy w trybie podstawowym na zadanie, pn.: „Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Rabce-Zdroju”, zostało unieważnione. Uzasadnienie faktyczne i prawne: Postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp z uwagi, iż wysokość oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a w tym momencie zamawiający nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do kosztu najkorzystniejszej oferty. W związku z tym Zamawiający postanowił unieważnić postępowanie. Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty; Zamawiający mgr Leszek Świder |
2021-09-08 12:44 | Dariusz Makowski |
Znak
Sprawy:
IRG.271.236.2021
Rabka-Zdrój,
08.09.2021
r. Informacja z otwarcia ofert zgodna z art. 222 ust. 5 Ustawy Pzp Szanowni Państwo, Zgodnie z art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zmian.) w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, zgodnie z art. 275 ust. 1 ustawy Pzp, na: „Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Rabce-Zdroju” Zamawiający informuje, iż w postępowaniu złożono 2 oferty, tj.: 1. oferta nr 1: F.H.U. KOŚMIDER Stanisław Kośmider, ul. Słoneczna 24 b, 34-700 Rabka-Zdrój, cena oferty: 499 108,79 zł brutto, wydłużenie podstawowego okresu gwarancji o 3 lata. 2. oferta nr 2: PROFES Firma Remontowo-Budowlana Rafał Konieczny, 34-713 Skawa 79 b, cena oferty: 669 152,63 zł brutto, wydłużenie podstawowego okresu gwarancji o 3 lata. |
2021-09-08 12:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania kwotę 250 000,00 zł |
2021-09-01 12:40 | Dariusz Makowski |
Znak
sprawy:
IRG.271.236.2021
Rabka-Zdrój,
dnia
01.09.2021
r. Do wszystkich zainteresowanych dotyczy postępowania pn.: „Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 1 w Rabce-Zdroju”. Burmistrz Rabki – Zdroju – Zamawiający w wyżej wymienionym postępowaniu przetargowym – działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z późn. zmian.) – ustawa Pzp, w związku z pytaniem dotyczącym treści SWZ jakie wpłynęło do Zamawiającego od Uczestnika postępowania, udziela odpowiedzi na zadane pytanie: 1. Pytanie nr 1: „Proszę o informację czy elementy metalowe urządzeń zabawowych mają być wykonane w wersji ze stali nierdzewnej czy ze stali ocynkowanej? Proszę o określenie które zabawki w jakiej wersji mają zostać wykonane”. Odpowiedź na pytanie nr 1: Informacja w jakiej wersji mają być wykonane elementy metalowe znajduje się w pliku, pn.: „Elementy małej architektury”. Jednocześnie, ulega zmianie kolorystyka ławek oraz koszy na śmieci, jak również ulega zmianie technologia wykonania dojść z kostki betonowej na geokratę zgodnie ze zmienioną dokumentacją projektową oraz przedmiarami robót. Dokumentacja zamienna zawiera zmienione elementy. W związku ze zmianą dokumentacji ulega zmianie termin składania i otwarcia ofert. Ofertę należy złożyć poprzez Platformę do dnia 08.09.2021 r. do godziny 12:00. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.09.2021 r. o godzinie 12:30. W związku ze zmianą terminu składania i otwarcia ofert Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 07.10.2021 r. Zamawiający mgr Leszek Świder Dokumentacja zmiana_ [...].zip Przedmiar robót_zmia [...].pdf SWZ_plac zabaw_IRG.2 [...].docx |
Komunikaty