Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Pu-2380-075-012-073/2021/AB Wykonanie i dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu

Adam Balicki
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Oddział: Sekcja do spraw Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 18-08-2021 15:41:00
Składania : 30-08-2021 09:00:00
Otwarcia : 30-08-2021 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie nr 2021_BZP 00153334_01 z dnia 2021-08-18.pdf pdf 120.51 2021-08-18 15:41:00 Postępowanie
SWZ_INTERNET.zip zip 12667.72 2021-08-18 15:41:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 35.71 2021-08-25 09:00:07 Publiczna wiadomość
ZMIANA_WYJAŚNIENIA_SWZ.pdf pdf 115.45 2021-08-25 09:00:07 Publiczna wiadomość
WYJAŚNIENIA_SWZ.pdf pdf 114.38 2021-08-26 09:46:52 Publiczna wiadomość
INFORMACJA_Z_OTWARCIA_OFERT_.pdf pdf 217.7 2021-08-30 13:08:34 Publiczna wiadomość
INFORMACJA_Z_OTWARCIA_OFERT_SPROSTOWANIE.pdf pdf 218.58 2021-09-07 10:07:24 Publiczna wiadomość
INFORMACJA_Z_OTWARCIA_OFERT_SPROSTOWANIE_NR _2.pdf pdf 199.62 2021-09-07 14:56:11 Publiczna wiadomość
WYBÓR_CZĘŚĆ_2_WEB.pdf pdf 171.95 2021-09-13 12:21:06 Publiczna wiadomość
WYBÓR_CZĘŚĆ_1_WEB.pdf pdf 178.05 2021-09-09 08:56:13 Publiczna wiadomość
WYBÓR_CZĘŚĆ_3_WEB.pdf pdf 154.95 2021-09-09 08:56:50 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-13 12:21 Adam Balicki Wrocław, dnia 13/09/2021 r.
Zamawiający:
Komenda Wojewódzka Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
(nazwa i adres Zamawiającego)
Pu-2380-075-012-073/2021/AB
(nr ref. postępowania)
Strona internetowa prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/497557

INFORMACJA O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Dotyczy części 2 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.; zwana dalej: PZP), którego przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie i dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu, numer referencyjny postępowania Pu-2380-075-012-073/2021/AB

WYBÓR_CZĘŚĆ_2_WEB.pd [...].pdf

2021-09-09 08:56 Adam Balicki Wrocław, dnia 08/09/2021 r.
Zamawiający:
Komenda Wojewódzka Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
(nazwa i adres Zamawiającego)
Pu-2380-075-012-073/2021/AB
(nr ref. postępowania)
Strona internetowa prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/497557
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
Dotyczy części 3 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.; zwana dalej: PZP), którego przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie i dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu, numer referencyjny postępowania Pu-2380-075-012-073/2021/AB

WYBÓR_CZĘŚĆ_3_WEB.pd [...].pdf

2021-09-09 08:56 Adam Balicki Wrocław, dnia 08/09/2021 r.
Zamawiający:
Komenda Wojewódzka Policji
we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33
50-040 Wrocław
(nazwa i adres Zamawiającego)
Pu-2380-075-012-073/2021/AB
(nr ref. postępowania)
Strona internetowa prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/497557

Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.; zwana dalej: PZP), którego przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie i dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu, numer referencyjny postępowania Pu-2380-075-012-073/2021/AB

WYBÓR_CZĘŚĆ_1_WEB.pd [...].pdf

2021-09-07 14:56 Adam Balicki Wrocław, dnia 07/09/2021 r.
WSZYSCY ZAINTERESOWANI
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - SPROSTOWANIE
Dotyczy części 2 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.; zwana dalej: PZP), którego przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie i dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu, numer referencyjny postępowania Pu-2380-075-012-073/2021/AB

INFORMACJA_Z_OTWARCI [...].pdf

2021-09-07 10:07 Adam Balicki Wrocław, dnia 07/09/2021 r.
WSZYSCY ZAINTERESOWANI
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT - SPROSTOWANIE
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.; zwana dalej: PZP), którego przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie i dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu, numer referencyjny postępowania Pu-2380-075-012-073/2021/AB
Termin składania ofert: 30/08/2021 r. do godz. 09:00. Termin otwarcia ofert: 30/08/2021 r. godz. 09:15.
W postępowaniu złożono następujące oferty – po uwzględnieniu poprawek omyłek dokonanych na mocy art. 223 ust. 2 PZP:

INFORMACJA_Z_OTWARCI [...].pdf

2021-08-30 13:08 Adam Balicki Wrocław, dnia 30/08/2021 r.
WSZYSCY ZAINTERESOWANI
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, którego przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie i dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu, numer referencyjny postępowania Pu-2380-075-012-073/2021/AB

INFORMACJA_Z_OTWARCI [...].pdf

2021-08-30 09:00 Komunikat Zamawiającego ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ 1: 61775,00 PLN. CZĘŚĆ 2: 18450,00 PLN. CZĘŚĆ 3: 5500,00 PLN.
2021-08-26 09:46 Adam Balicki WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ
Dotyczy: postępowania pt. Wykonanie i dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu; sprawa nr Pu-2380-075-012-073/2021/AB

WYJAŚNIENIA_SWZ.pdf

2021-08-25 09:00 Adam Balicki ZMIANA TERMINU SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
WYJAŚNIENIA TREŚCI SWZ
Dotyczy: postępowania pt. Wykonanie i dostawa materiałów prewencyjnych dla Komendy Miejskiej Policji we Wrocławiu; sprawa nr Pu-2380-075-012-073/2021/AB

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

ZMIANA_WYJAŚNIENIA_S [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 886