Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PT.2370.12.2021 Zakup środków ochrony indywidualnej strażaka

Termin:
Zamieszczenia : 18-08-2021 13:55:00
Składania : 24-08-2021 12:00:00
Otwarcia : 24-08-2021 12:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Warunki realizacji zamówienia:


Oferowane umundurowanie wykonane z zachowaniem obowiązujących warunków technologicznych i jakościowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 30 listopada 2005 r. w sprawie umundurowania strażaków Państwowej Straży Pożarnej (Dz. U. Nr 4 poz. 25 z 2006 r. z późn. zm.); wykonane zgodnie z Wymaganiami Technicznymi określonymi w Zarządzeniu Nr 9 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 5 lutego 2007 r. „w sprawie wzorców oraz szczegółowych wymagań, cech technicznych i jakościowych przedmiotów umundurowania, odzieży specjalnej i środków ochrony indywidualnej użytkowanych w Państwowej Straży Pożarnej” (Dz. U. KG PSP nr 2 z dnia 23 października 2009 r. ze zmianami); wszystkie użyte materiały muszą być w gatunku I.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 477718870

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. nr 1 do PT.2370.12.2021r .pdf pdf 108.72 2021-08-18 13:55:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Ubranie koszarowe z bawełny (min 80%) składające sie ze spodni z szelkami , bluzy i czapki. załącznik nr 1 20 kpl. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pile
Moniuszki 1
64-920, Piła
(0)
2 Półbuty koszarowe załącznik nr 1 10 para Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pile
Moniuszki 1
64-920, Piła
(0)
3 Rękawice specjalne HOLIK PROLINE III (CNBOP) załącznik nr 1 25 para Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pile
Moniuszki 1
64-920, Piła
(0)
4 Kominiarka strażacka EAGLE FR REGULAR PBI (CNBOP) - 25 szt. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pile
Moniuszki 1
64-920, Piła
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3608 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Nie później niż do 30 września 2021r. wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 525