Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 13-08-2021 10:06:00 |
Składania : | 26-08-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 26-08-2021 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Dostawy |
OKRĘGOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ENERGETYKI CIEPLNEJ Spółka z o.o. w Gdyni zaprasza do złożenia oferty na sukcesywne dostawy narzędzi wyposażenia indywidualnego .
Warunki realizacji zamówień:
1. Umowa zawarta zostanie na okres: od 01.09.2021 r. - 31.08.2022 r.
2. Odpowiedź na niniejsze zapytanie ofertowe winna uwzględniać koszty transportu na miejsce rozładunku podane w zamówieniu (Gdynia).
3. Ilości wskazane w załączniku nr 1 A i nr 1 B niniejszego zapytania oszacowane zostały z zachowaniem należytej staranności, nie stanowią one jednak zobowiązania OPEC do nabycia asortymentu w takim wymiarze, a służyć winny jedynie ocenie skali przewidywanych zamówień.
4. Niezrealizowanie całości oraz ilości asortymentu nie wpływa na cenę towaru.
5.Występujące w dokumentacji przetargowej określenia odwołujące się bezpośrednio do nazw własnych, norm, aprobat, do wymiarów, formatu, wag, grubości, pojemności, rodzajów, rodzaju materiału, z którego dany artykuł został wykonany, służą określeniu wymagań wobec produktów oraz określeniu cech technicznych i jakościowych
a) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi jedynie w przypadku, gdy odpowiedni zapis dotyczący równoważności został zawarty w opisie danego asortymentu. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego zobowiązany jest wykazać, iż spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego.
* przez produkt równoważny - w stosunku do jakości i wydajności - rozumie się asortyment o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych w stosunku do materiału określonego w dokumentacji przetargowej.
6. Ofertę należy złożyć dla wszystkich pozycji ujętych w zapytaniu.
a) asortyment winien być wyceniony w PLN
7. Zamawiający poprawi w ofercie ewentualne oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
8. Dostawca zobowiązuje się do:
- cyklicznych dostaw towarów na podstawie pisemnego zamówienia określającego: numer zamówienia, przedmiot zamówienia, j.m., ilość, cenę jednostkową, wartość netto i brutto;
- jak najszybszej wymiany wyrobów wadliwych, których wady zostały stwierdzone w trakcie odbioru dostawy;
- dostarczenia Zamawiającemu kopii wymaganych deklaracji zgodności, świadectw i dopuszczeń tj. informacji lub innych dokumentów producenta wyrobu dotyczących parametrów oferowanych towarów umożliwiających ich identyfikację.
- termin realizacji dostaw: 5 dni roboczych od dnia otrzymania pisemnego zamówienia.
9. Termin płatności: przelew do 30 dni od dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego. Warunkiem zapłaty jest zgodność dostarczonego asortymentu z treścią zamówienia.
10. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na jeden Pakiet.
11. Dokumentację przedmiotowego postępowania prowadzonego w trybie Zapytania ofertowego stanowią:
a) Zał. nr 1A - tabelaryczne zestawienie - pakiet nr 1
b) Zał. nr 1B - tabelaryczne zestawienie - pakiet nr 2
c) Zał. nr 2 - wzór umowy do EZP 550
d) Zał. nr 3 - Klauzula informacyjna RODO
Postanowienia końcowe: Niniejsze zapytanie ofertowe ma na celu ustalenie proponowanej przez Państwa ceny jednostkowej, z uwzględnieniem "warunków realizacji zamówienia". Po uzyskaniu od Państwa odpowiedzi w powyższym zakresie rozważymy zawarcie umowy.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Wraz z ofertą należy złożyć wypełniony Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego EZP/494/2020.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy lub porozumienia handlowego.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-08-26 12:36 | Monika Kalinowska | 26.08.2021 r. Raport z otwarcia ofert |
2021-08-24 14:07 | Monika Kalinowska | 24.08.2021 r. Informacja o przedłużeniu terminu składania ofert |
2021-08-24 08:49 | Monika Kalinowska | 24.08.2021 r. Odpowiedź na pytanie |
2021-08-23 07:56 | Monika Kalinowska |
23.08.2021
r.
Modyfikacja
z
dn.
23.08.2021
r.
Modyfikacja z dn. 23 [...].pdf |
Komunikaty