Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-08-2021 15:31:00 |
Składania : | 23-08-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 23-08-2021 10:05:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-09-13 13:24 | Jacek Górecki | Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2021-08-23 14:16 | Jacek Górecki | INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT |
2021-08-23 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Nowinach zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 300 000,00 PLN brutto |
2021-08-20 08:51 | Jowita Gabryś |
W
dniu
16-08-2021
r.
wpłynęła
wiadomość
dot.
faktu,
iż
Zamawiający
nie
dopuszcza
załączania
przedniego
napędu
elektrohydraulicznie:
"
Argument,
że
taki
napęd
jest
bardziej
awaryjny
mija
się
z
prawdą,
napęd
załączany
elektrohydraulicznie
jest
mniej
awaryjny
z
powodu
braku
ruchomych
części,
takich
jak:
linki,
przeguby,
łączniki
etc.
Ponadto
jest
zdecydowanie
lepszy
pod
względem
ergonomii,
dużo
wygodniejszy
sposób
załączania,
płynność
załączania,
możliwość
załączania
pod
obciążeniem
(nie
trzeba
zatrzymywać
ciągnika),
oraz
automatyczne
wyłączenie
przy
wyższej
prędkości
co
uniemożliwia
uszkodzenie
przedniego
napędu,
uszkodzenie,
które
wiąże
się
z
kosztowną
naprawą.
Dodatkowo
w
wersji
elektrohydraulicznej
podczas
hamowania,
następuje
automatyczne
załączenie
przedniego
napędu,
który
wspomaga
układ
hamulcowy
kół
tylnych,
co
znacznie
wpływa
na
bezpieczeństwo
użytkownika.
Wszystkie
te
argumenty
stawiają
preferowane
przez
Państwa
rozwiązanie
jako
wysoce
archaiczne.
Reasumując,
w
związku
z
powyższym
załączanie
napędu
elektrohydraulicznie
jest
rozwiązaniem
technologicznym
co
najmniej
równoważnym
niż
mechanicznie
i
nie
pogarsza
warunków
pracy,
wręcz
przeciwnie,
a
co
za
tym
idzie,
zgodnie
z
ustawą
o
zamówieniach
publicznych
powinno
być
dopuszczone
z
automatu.
Jeśli
oferta
nie
zostanie
dopuszczona
,
będziemy
zmuszeni
przetarg
zaskarżyć
a
specyfikację
zgłosić
do
odpowiednich
organów
gdyż
jest
wysoce
stronnicza
i
wprost
sugeruje
określonego
producenta."
W odpowiedzi: „Zamawiający nie dostrzega wątpliwości zasygnalizowanych przez Wykonawcę co do treści parametru określonego w Specyfikacji i nie dokonuje zmian w tym zakresie. Powodem tej decyzji jest fakt, iż ciągnik będzie użytkowany w warunkach nadmiernego zapylenia oraz zabrudzenia. Pył węglowy niekorzystnie wpływa na wszelkiego rodzaju podzespoły elektryczne i elektroniczne. W ciągnikach z zaworami elektrohydraulicznymi należy dbać o sterylność układu hydraulicznego (oleju). W przypadku podpięcia do ciągnika urządzenia z zanieczyszczonym olejem hydraulicznym może to spowodować uszkodzenie elektrozaworów co wiąże się z kosztowną naprawą lub utratą gwarancji. Ponadto rozwiązania mechaniczne są tańsze w naprawie i eksploatacji ciągnika. Zamawiający nie dopuszcza załączania przedniego napędu elektrohydraulicznie zamiast mechaniczne również z tego powodu by w przyszłości uniknąć kosztownych napraw.” |
Komunikaty