Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie projektu wizualizacji oraz aranżacji pomieszczeń w istniejącym budynku administracyjnym MPWiK Sp. z o.o., Święty Wojciech 46, 66-300 Międzyrzecz.

Termin:
Zamieszczenia : 12-08-2021 10:06:00
Składania : 13-08-2021 08:06:02
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
koncepcja_parter.pdf pdf 1779.79 2021-08-12 10:06:00 Przedmiot zamówienia
koncepcja_piętro.pdf pdf 2051.93 2021-08-12 10:06:00 Przedmiot zamówienia
koncepcja_przekrój_A-A.pdf pdf 1614.58 2021-08-12 10:06:00 Przedmiot zamówienia
koncepcja--aranżacja_parter.pdf pdf 1666.82 2021-08-12 10:06:00 Przedmiot zamówienia
koncepcja--aranżacja_piętro.pdf pdf 1980.12 2021-08-12 10:06:00 Przedmiot zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 12.08.2021 r..pdf pdf 110.02 2021-08-12 10:06:00 Przedmiot zamówienia
UMOWA PROJEKT WIZUALIZACJI 12.08.2021 r..pdf pdf 130.57 2021-08-12 10:06:00 Kryterium

Komunikaty

2021-08-13 09:40 Tomasz Kruk Szanowni Państwo, nowe postępowanie jest już udostępnione pod tym linkiem --=> https://platformazakupowa.pl/proceeding/invitations/495637.
2021-08-13 08:06 Tomasz Kruk Szanowni Państwo,
Z uwagi na błąd formalny, który wystąpił w przedmiotowym zapytaniu ofertowym, zapytanie to zostaje anulowane. Poprawione i uzupełnione o dodatkowy warunek formalny postępowanie zostanie opublikowane ponownie, z przedłużonym terminem składania ofert do dnia 12.08.2021 r., do godz. 13:00. Za utrudnienia przepraszamy.
2021-08-13 08:06 Tomasz Kruk Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Szanowni Państwo,
Z uwagi na błąd formalny, który wystąpił w przedmiotowym zapytaniu ofertowym, zapytanie to zostaje anulowane. Poprawione i uzupełnione o dodatkowy warunek formalny postępowanie zostanie opublikowane ponownie, z przedłużonym terminem składania ofert do dnia 12.08.2021 r., do godz. 13:00. Za utrudnienia przepraszamy.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie projektu wizualizacji oraz aranżacji pomieszczeń Zgodnie z treścią załączonego OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

koncepcja_parter.pdf

koncepcja_piętro.pdf

koncepcja_przekrój_A [...].pdf

koncepcja--aranżacja [...].pdf

koncepcja--aranżacja [...].pdf

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓ [...].pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3335 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - w okresie dwóch miesięcy, przy czym przygotowanie dwóch wstępnych koncepcji aranżacji w postaci wstępnych wizualizacji, o których mowa w p. 4, podp. 1) opisu przedmiotu zamówienia, należy zrealizować w okresie 3 tygodni. Terminy realizacji liczone są od daty podpisania umowy Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wynagrodzenie obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, jakie musi ponieść WYKONAWCA, w tym również przeniesienia na ZAMAWIAJĄCEGO praw autorskich do PROJEKTU. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Umowa - Akceptuję warunki umowy, stanowiącej załącznik do niniejszego postępowania. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję".

UMOWA PROJEKT WIZUAL [...].pdf

(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 545