Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 10-08-2021 10:25:00 |
Składania : | 13-08-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 13-08-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
I. Przedmiotem zamówienia
jest dostawa oryginalnego, fabrycznie nowego osuszacza powietrza typ DT 250 DehuTech lub urządzenia
równoważnego o następujących parametrach:
Ø
wydatek powietrza suchego nie mniejszy jak 290 m3/h;
Ø
wydatek powietrza
regeneracyjnego nie mniejszy jak 80 m3/h;
Ø
wydajność urządzenia przy 200C
i 60% RH nie
mniejsza jak 1,1 kg/h;
Ø
zasilanie; 230 V – N – 50
Hz;
Ø
pobór mocy ok. 1,4 kW;
Ø
temperatura pracy urządzenia
(otoczenia); od -300C do + 450C.
II. Wymagania
Zamawiającego:
1. Ofertę należy składać za pośrednictwem portalu platformazakupowa.pl Open Nexus.
Do oferty Wykonawca winien dołączyć dokument potwierdzający, iż oferowany
osuszacz spełnia wymagania określone przez Zamawiającego np. DTR, Karta katalogowa.
2. Podana cena musi
zawierać wszystkie koszty Wykonawcy związane z wykonaniem zamówienia w tym
koszty dostawy przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego.
3. Oferowany termin
dostawy nie może być dłuższy jak 42 dni
od daty przesłania zamówienia do Wykonawcy za pośrednictwem poczty
elektronicznej.
4. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca
udzieli gwarancji/rękojmi na zasadach określonych w KC na okres nie
krótszy jak 24 m-ce od daty odbioru urządzenia.
5. Wykonawca jest związany
złożoną przez siebie ofertą przez okres 90
dni liczonych od dnia upływu terminu składania ofert tj do dnia 11.11.2021
r.
6. Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą
w złotych polskich.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
częściowych.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
wariantowych.
9. Złożenie oferty przez
Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w
zaproszeniu wraz z załącznikami.
III. Termin składania ofert upływa
w dniu 13.08.2021 r. o godzinie 12:00
IV. W odniesieniu do Wykonawców, którzy złożą
ofertę zostanie dokona oceny na podstawie jedynego kryterium: cena - waga kryterium: 100 %.
VII. Zgodnie z § 58 ust.
4 W/w Regulaminu Zamawiającemu przysługuje prawo swobodnego wyboru Wykonawcy
jak również może unieważnić postępowanie z innej przyczyny niż określona w
ust.1
Wszystkie
dokumenty, jakie będą składane w niniejszym postępowaniu należy wydrukować,
wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami,
a następnie ich skany złożyć do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl. i zakładki „Wyślij wiadomość”
dostępnej na stronie dotyczącej danego postępowania. W sytuacjach
awaryjnych, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za
pośrednictwem poczty elektronicznej: wodkiel@wod-kiel.com.pl.
Zeskanowane dokumenty należy
załączyć w formacie PDF; maksymalna wielkość wszystkich załączonych plików – 1
GB; zalecana rozdzielczość skanowania – 150x150.
Postępowanie o udzielenie
zamówienia prowadzone jest w języku polskim i odbywa się wyłącznie przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl
Open Nexus dostępnej na stronie internetowej Spółki „Wodociągi
Kieleckie” – www.wod-kiel.com.pl
w zakładce „Przetargi” (instrukcja
działania platformy zakupowej umieszczona jest na w/w stronie Zamawiającego).
W załączeniu:
Klauzula informacyjna RODO
Komunikaty