Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-08-2021 11:24:00 |
Składania : | 12-08-2021 11:16:00 |
Otwarcia : | 12-08-2021 11:21:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Treść zapytania
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej na wykonanie usługi w zakresie naprawy pokrycia dachu papowego płaskiego i odbudowy komina w budynku na terenie Oddziałów Prewencji Policji w Poznaniu przy ul. Taborowej 22 .
Zakres wykonania prac :
1. Rozbiórka pokrycia papy warstwa na dachu 54 m2
2. Rury spustowe okrógłe z blachy ocynkowanej 5 m
3. Renowacja dachu – przygotowanie podłoża 54 m 2
4. Renowacja dachu papą termozgrzewalną – krycie papą 54 m 2
5. Obróbki z papy wierzchniej krycia – komin 1,6 m 2
6. Montaż listew na kominie obwodowo 2,8 m
7. Uszczelnienie styków listew z kominem kitem plastycznym 2,8 m
8. Przemurowanie komina objętości w 1 miejscu 0,5 m 3
9. Uzupełnienie tynku cementowo–wapiennego kat III na kominie dachu płaskiego 1,7m2
10. Przecieranie cementowego tynku kat. III na ścianach 1,7 m2
11. Uzupełnienie obróbek z blachy ocynkowanej – czapa kominowa 1,2 m 2
12. Oczyszczenie blacharki i rynny 27 m 2
13. Malowanie 2-krotnie farbą olejną powierzchni metalowych pełnych 27 m 2
14. Wywóz i utylizacja starego pokrycia dachu.
Wymagania Wystawiającego:
Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..
KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
Termin realizacji zamówienia 14.09.2021r.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawartych w treści ogłoszenia.
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres. Podstawę rozliczenia robót będzie stanowił zatwierdzony przez Zamawiającego protokół odbioru robót.
Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, fabrycznie zapakowany i wolny od wad
Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania zamówienia
Kryterium oceny najniższa cena, termin wykonania, wcześniejsza terminowa realizacja tego typu zleceń
Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty (terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp. Nie będzie brany pod uwagę w postępowaniu
Do zamówienia nie ma zastosowanie art.8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Komunikaty