Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DOA.202.478.2021 Wykonanie rocznego przeglądu technicznego zasilacza UPS USML 2A0 funkcjonującego na Dworcu autobusowym Poznań Główny przy ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu

Termin:
Zamieszczenia : 04-08-2021 13:04:00
Składania : 11-08-2021 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na wyłonieniu Wykonawcy dla zadania: "Wykonanie rocznego przeglądu technicznego zasilacza UPS USML 2A0 funkcjonującego na Dworcu autobusowym Poznań Główny przy ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu". Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj

- OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj

- Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

- Projekt umowy zlecenia, w załączniku do postępowania.

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 604-21-79-40.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Projekt umowy na wykonanie przeglądu UPS na Dworcu autobusowym Poznań Główny-PZ.docx docx 35.77 2021-08-04 13:04:00 Postępowanie
Projekt umowy na wykonanie przeglądu UPS na Dworcu autobusowym Poznań Główny-PZ.docx docx 35.77 2021-08-04 13:04:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2021-09-15 09:13 Aleksandra Szych W niniejszym postępowaniu o nr ID 491953, jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez firmę Mar-Bud Daniel Budniak w kwocie 2.000,00 zł netto, tj. na łączną kwotę brutto 2.460,00 zł brutto. Oferta tejże firmy mieści się w kwocie, jaką Zamawiający zabezpieczył na realizację zamówienia.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie rocznego przeglądu technicznego zasilacza UPS USML 2A0 funkcjonującego na Dworcu autobusowym Poznań Główny przy ul. Stanisława Matyi 2 w Poznaniu Wykonanie usługi polegającej na wykonaniu rocznego przeglądu technicznego zasilacza Schrack UPS USML 20 A0. Zakres czynności do wykonania w ramach Przedmiotu Umowy: 1) wykonanie przeglądu technicznego zasilacza UPS, 2) pomiar rezystancji wewnętrznej akumulatorów, próby zadziałania, opomiarowanie, 3) raport z zestawieniem wyników, analizą i zaleceniami w zakresie dalszej eksploatacji, 4) wskazanie ewentualnego zakresu niezbędnych prac naprawczych, wraz z oszacowaniem ich kosztu netto, w przypadku stwierdzenia konieczności naprawy urządzenia.

Projekt umowy na wyk [...].docx

1 usługa Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych
Jana Matejki 57
60-770, Poznań
(0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wykazanie doświadczenia w realizacji prac objętych przedmiotem zamówienia - Zamawiający oczekuje przedstawienia potwierdzenia wykonania przynajmniej 1 (jednego) zlecenia o przedmiocie zgodnym z zamówieniem, w postaci potwierdzenia wykonania prac przez Wykonawcę w formie protokołu odbioru prac (bez uwag/zastrzeżeń), pisma lub korespondencji elektronicznej, zawierających informacje odn. zrealizowanego zakresu prac (bez uwag/zastrzeżeń). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - Wykonawca zrealizuje Przedmiot Umowy w terminie 14 dni roboczych od daty podpisania Umowy. Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję" (0)
8 Projekt umowy - Prosimy potwierdzić akceptację projektu umowy wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 243