Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2021/BZP 00134567/01 Świadczenie usług serwisowych przyrządów do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu A2.0 (A2.0/04, A2.0/4L), Alco-Sensor IV, Alco-Blow oraz Dräger 6810 (numer wewnętrzny: 25/21)

Termin:
Zamieszczenia : 03-08-2021 09:37:00
Składania : 11-08-2021 10:00:00
Otwarcia : 11-08-2021 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu nr 2021_BZP 00134567_01.pdf pdf 149.47 2021-08-03 09:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.2 - Formularz ofertowy_25.21.pdf pdf 228.04 2021-08-03 09:37:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia_25.21.docx docx 80.46 2021-08-03 09:37:00 Postępowanie
Specyfikacja Warunków Zamówienia_25.21.pdf pdf 463.06 2021-08-03 09:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 - Formularz ofertowy_25.21.docx docx 33.13 2021-08-03 09:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.1 - Formularz ofertowy_25.21.pdf pdf 228.04 2021-08-03 09:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.2 - Formularz ofertowy_25.21.docx docx 33.09 2021-08-03 09:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.3 - Formularz ofertowy_25.21.docx docx 31.7 2021-08-03 09:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.3 - Formularz ofertowy_25.21.pdf pdf 218.35 2021-08-03 09:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.4 - Formularz ofertowy_25.21.docx docx 31.95 2021-08-03 09:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.4 - Formularz ofertowy_25.21.pdf pdf 220.36 2021-08-03 09:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia_zadanie_1,2,4_25.21.pdf pdf 172.62 2021-08-03 09:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia_zadanie_3_25.21.pdf pdf 172.8 2021-08-03 09:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia_25.21.docx docx 21.81 2021-08-03 09:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia_25.21.pdf pdf 127.12 2021-08-03 09:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu_25.21.docx docx 17.03 2021-08-03 09:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu_25.21.pdf pdf 131.31 2021-08-03 09:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu_25.21.docx docx 17.8 2021-08-03 09:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu_25.21.pdf pdf 133.23 2021-08-03 09:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - Wykaz wykonanych usług_25.21.docx docx 21.33 2021-08-03 09:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 - Wykaz wykonanych usług_25.21.pdf pdf 131.21 2021-08-03 09:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - Zobowiązanie podmiotu o oddaniu Wykonawcy swoich zasobów_25.21.docx docx 18.52 2021-08-03 09:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 7 - Zobowiązanie podmiotu o oddaniu Wykonawcy swoich zasobów_25.21.pdf pdf 107.13 2021-08-03 09:37:00 Postępowanie
Wyjaśnienia treści SWZ z dnia 10.08.2021 r.pdf pdf 148.51 2021-08-10 09:02:45 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert z dnia 11.08.2021.docx docx 27.56 2021-08-11 12:09:36 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert z dnia 11.08.2021.pdf pdf 138.83 2021-08-11 12:09:36 Publiczna wiadomość
Inf. o unieważnieniu 25_21.pdf pdf 453.29 2021-08-20 10:45:38 Publiczna wiadomość
Inf. o wyborze 25_21.pdf pdf 1333.78 2021-08-20 10:45:38 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-20 10:45 Dariusz Duda Zamawiający KWP zs. w Radomiu publikuje informację o wyborze najkorzystniejszej oferty na Zadanie nr 1, 2 i 3 oraz informację o unieważnieniu postępowania na Zadanie nr 4.

Inf. o unieważnieniu [...].pdf

Inf. o wyborze 25_21 [...].pdf

2021-08-11 12:09 Dariusz Duda Zamawiający - Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) publikuje informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].docx

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-08-11 10:00 Komunikat Zamawiającego Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu jako Zamawiający informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 499 512,84 z brutto, która to w podziale na 4 części kształtuje się odpowiednio:
dla zadania nr 1 wynosi 227 933,96 zł brutto
dla zadania nr 2 wynosi 263 772,37 zł brutto
dla zadania nr 3 wynosi 4 286,55 zł brutto
dla zadania nr 4 wynosi 3 519,96 zł brutto
2021-08-10 09:02 Dariusz Duda Szanowni Państwo, Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu jako Zamawiający w załączeniu przesyła następujące wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia.

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 434