Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WPK.1/2021/RPO Dostawa wyposażenia na potrzeby Centrum Czynnej Ochrony Przyrody Wdeckiego Parku Krajobrazowego

Termin:
Zamieszczenia : 02-08-2021 20:28:00
Składania : 13-08-2021 09:00:00
Otwarcia : 13-08-2021 09:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogloszenie o zam 08d95519-1743-c157-cf4a-d70001e07403 (3).pdf pdf 215.04 2021-08-02 20:28:00 Postępowanie
swz_wyposazenie.pdf pdf 478.93 2021-08-02 20:28:00 Postępowanie
zal nr 1 do swz opz.pdf pdf 1687.41 2021-08-02 20:28:00 Postępowanie
zał nr 3 do swz oferta.docx docx 244.94 2021-08-02 20:28:00 Postępowanie
zał nr 3 do swz oferta.pdf pdf 374.82 2021-08-02 20:28:00 Postępowanie
zał_2_ do swz wzór umowy część I-IX.pdf pdf 365.43 2021-08-02 20:28:00 Postępowanie
zał_2_do swz wzór umowy część X-XI.pdf pdf 377.88 2021-08-02 20:28:00 Postępowanie
zał_4_do SWZ_Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełanianiu warunku.docx docx 27.04 2021-08-02 20:28:00 Postępowanie
zał_4_do SWZ_Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełanianiu warunku.pdf pdf 135.96 2021-08-02 20:28:00 Postępowanie
ogłoszenie o zam _zm_08d95b4d-7b32-0b67-7d29-a9000195a664.pdf pdf 215.04 2021-08-09 18:08:51 Postępowanie
informacja z otwarcia ofert .pdf pdf 198.13 2021-08-13 12:11:29 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze pakiet V i IX.pdf pdf 170.52 2021-09-03 17:46:56 Publiczna wiadomość
informacja o wyborze pakiet V i IX_popr.odt odt 35.57 2021-09-03 18:27:50 Publiczna wiadomość
2021.09.30_informacja_o_wyborze_oferty_.pdf pdf 729.52 2021-09-30 12:18:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-30 12:18 Daniel Siewert Szanowni Państwo
Zamawiający udostępnia informację o wyborze oferty najkorzystniejszej w części nr I, II, III, IV, VI, VII, VIII, X, XI.

2021.09.30_informacj [...].pdf

2021-09-03 18:27 Daniel Siewert Szanowni Państwo, Zamawiający informuje o omyłce pisarskiej, która wystąpiła w informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej. Omyłka dotyczy nazwy Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę. W miejsce : "W&A Adama Wasilewski " winno być " W&A Adam Wasielewski".

informacja o wyborze [...].odt

2021-09-03 18:25 Daniel Siewert Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-09-03 17:46 Daniel Siewert Szanowni Państwo
W załączeniu informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w zakresie części nr V (meble tapicerowane) i części nr IX (pościele, materace i obrusy) oraz o odrzuconych ofertach.

informacja o wyborze [...].pdf

2021-08-13 12:11 Daniel Siewert Szanowni Państwo, w załączeniu informacja z otwarcia ofert.

informacja z otwarci [...].pdf

2021-08-13 09:00 Komunikat Zamawiającego Szanowni Państwo!
Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 215 000 zł brutto , w tym :
Część nr I – 2 000,00 zł brutto
Część nr II – 16 000,00 zł brutto
Część nr III –17 000,00 zł brutto,
Część nr IV – 34 000,00 zł brutto,
Część nr V – 10 000,00 zł brutto,
Część nr VI – 40 000,00 zł brutto,
Część nr VII – 32 000,00 zł brutto,
Część nr VIII – 14 000,00 brutto,
Część nr IX – 40 000,00 brutto,
Część nr X – 8 000,00 brutto,
Część nr XI – 2 000,00 brutto,
2021-08-09 18:07 Daniel Siewert Szanowni Państwo
Zamawiający informuje o zmianie terminu składania i otwarcia ofert.
Termin składania ofert: do 13.08.2021 godz. 9.00
Otwarcie ofert: 13.08.2021 , godz. 9.05.
2021-08-09 18:04 Daniel Siewert Szanowni Państwo, Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania w zakresie części II zamówienia:
- poz. 3: proszę o akceptację wymiarów zewnętrznych minimalnie mniejszych tj. 425 x 1315 x 920mm. Szafa w podanym wymiarze spełnia pozostałe wymogi w tym możliwość przechowywania rysunków na format A0 i A1.
odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na powyższe.
- poz.4: proszę o akceptację ryglowania zamka w 2punktach
odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na powyższe.
- poz.5: proszę o akceptację ryglowania zamka w 2punktach
odpowiedź: Zamawiający wyraża zgodę na powyższe.
2021-08-04 20:55 Daniel Siewert Szanowni Państwo,
Zamawiający udziela odpowiedzi na następujące pytania:
1) Proszę o odpowiedź w kwestii gramatury jerseyu na prześcieradła - dopuszczacie gramaturę ~140g zamiast 155?
Odp. Zamawiający informuje, że minimalna gramatura to 155g/m2
2) proszę jeszcze o informacje odnośnie obrusów: czy dopuszczacie obszycie ultrasoniczne, tzw. zgrzew?
Odp. Zamawiający informuje, że dopuszcza tylko obrusy wykończone lamówką
3) proszę o informacje odnośnie części dot. dostawy pościeli:
- kołdry i poduszki - czy poszycie musi być 100% bawełniane? kołdry z poszyciem bawełnianym nie są tak wytrzymałe, mogę zaproponować mieszankę bawełniano-poliestrową lub 100% mikrofibrę. czy może tak być?
Odp. Zamawiający dopuszcza tylko kołdry i poduszki z poszyciem 100% bawełna
4) proszę również o informacje odnośnie "gramatury" - czy tu chodzi rzeczywiście o gramaturę czy o minimalną wagę produktu, tj. przy kołdrze 960g oznacza wagę całej kołdry i 550g w przypadku poduszki ?
Odp. Zamawiający informuje, że chodzi o minimalną wagę wsadu.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1184