Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 2021/BZP 00135471/01 Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Mikołowie w roku szkolnym 2021/2022.(TP/1/2021/ZSP)

Zamówienia ZSP
Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie (CUW Mikołów) Oddział: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mikołowie
Termin:
Zamieszczenia : 03-08-2021 14:30:00
Składania : 11-08-2021 10:00:00
Otwarcia : 11-08-2021 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie podstawowym zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.).



Zamawiający:

Zespół Szkolno-Przedszkolny

ul. Skalna 10

43-190 Mikołów

REGON: 271576046

NIP: 635-17-72-903

strona internetowa: http://zspmikolow.bip.net.pl/  

 

dla którego na mocy pełnomocnictwa udzielonego na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 2019 z późn. zm.) postępowanie prowadzone jest przez:

Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie – Gmina Mikołów

ul. Karola Miarki 9

43-190 Mikołów

tel. (32) 226 20 54; 48 510 219 434

NIP: 635-18-05-347

REGON: 365421894

strona internetowa: http://cuwmikolow.bip.net.pl/

profil nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_mikolow

e-mail: zamowienia@cuw.mikolow.eu


w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
TP_1_2021_ZSP Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 258.59 2021-08-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2021_ZSP SWZ-sig.pdf pdf 512.63 2021-08-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2021_ZSP Załącznik nr 1.1.docx docx 36.46 2021-08-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2021_ZSP Załącznik nr 1.2.docx docx 28.76 2021-08-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2021_ZSP Załącznik nr 1.3.docx docx 33.02 2021-08-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2021_ZSP Załącznik nr 1.4.docx docx 43.09 2021-08-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2021_ZSP Załącznik nr 1.5.docx docx 29.96 2021-08-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2021_ZSP Załącznik nr 1.6.docx docx 56.43 2021-08-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2021_ZSP Załącznik nr 1.7.docx docx 26.09 2021-08-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2021_ZSP Załącznik nr 1.8.docx docx 34.26 2021-08-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2021_ZSP Załącznik nr 1.9.docx docx 26.97 2021-08-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2021_ZSP Załącznik nr 1.10.docx docx 27.8 2021-08-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2021_ZSP Załącznik nr 2 do SWZ.docx docx 23.27 2021-08-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2021_ZSP Załącznik nr 3 do SWZ.docx docx 22.42 2021-08-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2021_ZSP Załącznik nr 4 do SWZ wzór umowy.pdf pdf 233.85 2021-08-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2021_ZSP Załącznik nr 5 do SWZ.pdf pdf 366.94 2021-08-03 14:30:00 Postępowanie
TP_1_2021_ZSP Informacja z otwarcia-sig.pdf pdf 352.3 2021-08-11 13:51:40 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_ZSP Informacja o unieważnieniu cz.1-sig.pdf pdf 403.65 2021-08-12 14:18:33 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_ZSP Ogłoszenie o wyniku postępowania - unieważnienie cz.1.pdf pdf 85.62 2021-08-12 14:18:33 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_ZSP Informacja o wyborze oferty + zestawienie ofert-sig.pdf pdf 463.2 2021-08-24 13:41:58 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_ZSP Informacja o ponownym wyborze oferty - cz. 2, cz.7-sig.pdf pdf 770.78 2021-08-26 13:31:19 Publiczna wiadomość
TP_1_2021_ZSP Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 245.85 2021-09-10 12:04:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-10 12:04 Aleksandra Hnida Ogłoszenie o wyniku postępowania.

TP_1_2021_ZSP Ogłosz [...].pdf

2021-08-26 13:31 Patrycja Godlewska Informacja o ponownym wyborze oferty w części 2: Mięso drobiowe oraz w części 7: Jaja.

TP_1_2021_ZSP Inform [...].pdf

2021-08-24 13:41 Patrycja Godlewska Informacja o wyborze oferty.

TP_1_2021_ZSP Inform [...].pdf

2021-08-12 14:18 Aleksandra Hnida Informacja o unieważnieniu postępowania w części 1. Ogłoszenie o wyniku postępowania - unieważnienie części 1.

TP_1_2021_ZSP Inform [...].pdf

TP_1_2021_ZSP Ogłosz [...].pdf

2021-08-11 13:51 Aleksandra Hnida W załączeniu Zamawiający przekazuje informację z otwarcia ofert.

TP_1_2021_ZSP Inform [...].pdf

2021-08-11 10:00 Komunikat Zamawiającego Na realizację przedmiotu umowy Zamawiający zamierza przeznaczyć 165 714,80 zł brutto. W tym:
Część 1: MIĘSO WIEPRZOWE, WOŁOWE, WĘDLINY: 31 163,45 zł brutto
Część 2: MIĘSO DROBIOWE: 9 784,00 zł brutto
Część 3: NABIAŁ: 23 479,60 zł brutto
Część 4: WARZYWA I OWOCE: 31 532,25 zł brutto
Część 5: MROŻONKI: 11 093,60 zł brutto
Część 6: RÓŻNE PRODUKTY SPOŻYWCZE: 28 523,25 zł brutto
Część 7: JAJA: 2 100,00 zł brutto
Część 8: PIECZYWO: 13 777,65 zł brutto
Część 9: RYBY: 10 321,00 zł brutto
Część 10: DANIA GOTOWE: 3 940,00 zł brutto

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 520