Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Organizacja spotkań z mieszkańcami na terenie Opola i powiatu opolskiego

Termin:
Zamieszczenia : 02-08-2021 14:45:00
Składania : 09-08-2021 13:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................ 

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

2021-08-05 14:26 Iwona Nawrot-Szczepanik W odpowiedzi na otrzymane pytanie o treści:

"Chciałbym dowiedzieć się jaki budżet powinniśmy przyjąć na punkt 2: "Zawarcie umów cywilno - prawnych z prelegentami wskazanymi przez Zamawiającego",

Zamawiający informuje:

W związku z prowadzonym trybem postępowania, tj. szacowanie wartości zamówienia, Zamawiający prosi o przedstawienie propozycji szacowanych kosztów.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kompleksowa organizacja spotkań informacyjno - edukacyjnych z mieszkańcami na terenie powiatu opolskiego oraz miasta Opola Kompleksowa organizacja spotkań informacyjno edukacyjnych z mieszkańcami na terenie powiatu opolskiego oraz miasta Opola (każde z udziałem ok. 50 osób, czas trwania ok. 4h zegarowe) oraz opracowanie, wydruk oraz dystrybucja materiałów informacyjno – promocyjnych dot. ww. spotkań, w tym: 20 usługa - (0)
2 Zawarcie umów cywilno - prawnych z prelegentami wskazanymi przez Zamawiającego. Udział prelegentów wskazanych przez Zamawiającego - zawarcie umowy cywilno-prawnej na edukację w formie prelekcji - 5 osób na każdym spotkaniu, czyli łącznie 100 wystąpień. 100 inna - (0)
3 Zapewnienie przerwy kawowej. Przerwa kawowa uwzględniająca: napoje ciepłe: kawa, herbata – bez ograniczeń, soki owocowe – min. 250 ml/osobę, woda mineralna niegazowana - 500 ml/ osoba; owoce (różne rodzaje - 1 szt./osoba); wyroby cukiernicze (ciastka na wagę – min. 3 rodzaje min. 150 g/1 os.) 20 usługa - (0)
4 Formularz rekrutacyjny w formule on line. Przygotowanie formularza rekrutacyjnego w formule on line - 1 formularz do wykorzystania do rejestracji na każde z 20 spotkań. 1 szt. - (0)
5 Zdjęcia Udokumentowanie organizacji każdego spotkania w formie zdjęć - 30 szt. z każdego spotkania. 20 usługa - (0)
6 Ankieta dla uczestników spotkania oraz ich analiza. Opracowanie ankiety dla uczestników spotkania oraz ich analiza -opracowanie jednego wzoru ankiety, ale wnioski i analiza po każdym spotkaniu. 20 usługa - (0)
7 Rool up. Rool up, rozm. 80 x 200 - projekt, wykonanie, dostarczenie. 1 szt. - (0)
8 Teczka konferencyjna. Teczka konferencyjna z uchwytem, notatnik (25 kartek w linie, jednostronnie) i długopis. MATERIAŁ: papier 70 g/m2, karton 600 g/m2. Wymiar: 26 x 33 x 1 cm kolor: neutralny Każdy z elementów (teczka, długopis, kartki) muszą być oznakowane o dofinansowaniu z funduszy unijnych. 1000 szt. - (0)
9 Drewniany ołówek. Zapewnienie uczestnikom: drewniany ołówek zatemperowany o okrągłym kształcie z kolorową gumką oraz oznakowaniem o dofinansowaniu z funduszy unijnych. 1000 szt. - (0)
10 Zapewnienie obsługi technicznej, logistycznej, organizacyjnej. Zapewnienie obsługi technicznej, logistycznej, organizacyjnej każdego spotkania. 20 usługa - (0)
11 Materiały promocyjne -plakaty (opracowanie, wydruk, dystrybucja) Opracowanie, wydrukowanie oraz dystrybucja dystrybucja plakatów na terenie gminy, gdzie odbędzie się spotkanie. Plakaty: format A4 ; papier kredowy matowy; gramatura: 130 g/m2; druk jednostronny kolorowy (4/0 kolory, CMYK); ilość: 1 wzór (20 modyfikacji na każde spotkanie aktualny po 50 sztuk) - łącznie 1 000 sztuk plakatów; 20 usługa - (0)
12 Materiały promocyjne - ulotki Opracowanie, wydrukowanie oraz dystrybucja na terenie gminy, gdzie odbędzie się spotkanie materiałów promocyjnych - ulotek. Ulotki: format A5, papier kredowy matowy 130 g/m2, druk dwustronny kolorowy (4/4 kolory CMYK), ilość: 1 wzór (20 modyfikacji, na każde spotkanie aktualne po 200 szt.), czyli łącznie 4000 szt. 20 usługa - (0)
13 Materiały promocyjne - spot Opracowanie, nagranie oraz emisja w rozgłośni radiowej spotu. 1 spot: 30 sek., 100 emisji w rozgłośni radiowej 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 7 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 308