Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Kompleksowa organizacja konferencji dla środowiska lekarskiego oraz pracowników OPS/PCPR

Termin:
Zamieszczenia : 02-08-2021 14:34:00
Składania : 09-08-2021 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Szacowanie wartości zamówienia
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel ................ 

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Kompleksowa organizacja konferencji. Kompleksowa organizacja oraz obsługa konferencji adresowanych do środowiska medycznego oraz pracowników Ośrodków Pomocy Społecznej (OPS)/ Powiatowych Centrów Pomocy Rodzinie (PCPR) na terenie Opola. W każdej (z dwóch) konferencji zaplanowano udział 100 osób, czas trwania - ok. 5h. 2 usługa - (0)
2 Wynajem sal konferencyjnych. Sale konferencyjne powinny być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, wyposażonych w rzutnik multimedialny, laptop, ekran, krzesła (dla każdego z uczestników), nagłośnienie, klimatyzację, odpowiednie naświetlenie itp. Hotel/ośrodek/obiekt konferencyjny/szkoleniowy, w którym odbędą się konferencje, musi spełniać standardy minimum hotelu trzygwiazdkowego z dostępem do bezpłatnego parkingu, szatni, toalet wyposażonych w środki czystości – papier toaletowy, ręczniki. 2 usługa - (0)
3 Zapewnienie udziału autorytetu/ eksperta o randze ogólnopolskiej z dziedziny będącej tematem konferencji. Zapewnienie udziału autorytetu/ eksperta o randze ogólnopolskiej z dziedziny będącej tematem konferencji ( temat na pierwszą konferencję: " Poprawa jakości opieki nad kobietą w okresie ciąży, porodu i połogu", temat na drugą konferencję: " Ochrona zdrowia dziecka w kierunku wsparcia jego rozwoju psychospołecznego"). Zawarcie umowy cywilno - prawnej (1 ekspert na 1 konferencję). 2 inna - (0)
4 Zapewnienie prowadzącego konferencję. Zapewnienie prowadzącego na każdą z konferencji. Zawarcie z nim umowy cywilno - prawnej. 2 inna - (0)
5 Zawarcie umów cywilno – prawnych z prelegentami wskazanymi przez Zamawiającego. Poza ekspertem zapewnionym przez Wykonawcę, Zamawiający wskaże 12 prelegentów ( po 6 osób na każdą z konferencji) - będą to osoby (lekarze i specjaliści) udzielające świadczenia medyczne w ramach projektu, będącego kanwą konferencji. Zawarcie umów cywilno – prawnych z prelegentami wskazanymi przez Zamawiającego. 12 inna - (0)
6 Opracowanie programu poszczególnych konferencji. Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania programu na każdą z konferencji ( czyli 2) uwzględniającego rejestrację, prelekcje, przerwy. 2 szt. - (0)
7 Zapewnienie przerwy kawowej. Podczas każdej z konferencji zaplanowano jedną przerwę kawową, uwzględniającą napoje ciepłe i zimne: kawa, herbata, mleko, woda, cukier, cytryna, soki owocowe, woda mineralna niegazowana - bez ograniczeń; ciasto ( min. 2 porcje /osoba; 1 porcja 150 g/osoba), wyroby cukiernicze ( ciastka na wagę min. 3 rodzaje – 150 g/osoba), owoce (różne rodzaje, 1 szt./ osoba). 1 konferencja - 100 os. 2 usługa - (0)
8 Zapewnienie lunchu. Podczas każdej z konferencji przewidziano jeden lunch uwzględniający: zupa-krem (co najmniej 250 ml na osobę); porcje mięsa: drobiowe i wieprzowe 2 szt. na osobę (1 szt. porcji drobiowej i 1 szt. wieprzowej) - co najmniej 200 g na osobę; ziemniaki zapiekane, ryż - co najmniej 300 g na osobę (w proporcji 100 g ryżu na osobę i 200 g ziemniaków na osobę); warzywa gotowane, surówka- łącznie 150 g na osobę; sosy. 1 konferencja - 100 os. 2 usługa - (0)
9 Zdjęci Udokumentowanie organizacji konferencji w formie zdjęć - po 30 szt. z każdej konferencji. 2 usługa - (0)
10 Formularz rekrutacyjny w formule on line Przygotowanie formularza rekrutacyjnego w formule on line - do publikacji na stronie Zamawiającego. Jeden do wykorzystania na obie konferencje. 1 szt. - (0)
11 Ankiety Opracowanie ankiety dla uczestników konferencji pod kątem jej oceny konferencji w kontekście wartości edukacyjnych oraz oczekiwań, a następnie przygotowanie analizy i wniosków. Opracowanie jednego rodzaju ankiety, ale analiza wniosków po każdej konferencji. 2 usługa - (0)
12 Rekrutacja uczestników Rekrutacja uczestników ( po 100 osób na jedną konferencję), zapewnienie obsługi technicznej, logistycznej, organizacyjnej, w tym rejestracji uczestników konferencji oraz przygotowania dla nich zaświadczeń potwierdzających uczestnictwo. 2 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji 7 dni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Wstępny opis przedmiotu zamówienia - Jeżeli w załączonym wstępnym opisie przedmiotu zamówienia zamawiający nie ujął wszystkich istotnych czynników kosztotwórczych, proszę o stosowny komentarz (0)
4 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 24 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 350