Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-07-2021 15:16:00 |
Składania : | 06-08-2021 14:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1.Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie poprzez platformę zakupową.
2. KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3. KWP w Poznaniu wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru ofert.
4. Pełna specyfikacja zamówienia oraz ewentualne załączniki widoczne są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składający ofertę godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
5.
Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszt
przesyłki zaświadczeń leżą
po stronie Wykonawcy.
6. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 14-21 dni od daty wystawienia prawidłowo sporządzonej faktury VAT po zakończeniu kursu. Zamawiający dopuszcza możliwość otrzymania faktur w formie elektronicznej. Faktury będą przesłane na adres:justyna.siebert@po.policja.gov.pl lub eliza.borak@po.policja.gov.pl.
7. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
8. Termin składania ofert do dnia 06 sierpnia 2021 r.
9.Osoby
związane z realizacją zamówienia są zatrudnione na umowę o
pracę.
10. W razie wystąpienia zmian w harmonogramie kursu z
powodów zależnych od Zamawiającego lub uczestnika kursu, Wykonawca
dostosuje sposób świadczenia usługi do bieżących potrzeb
Zamawiającego lub uczestnika kursu pod warunkiem, że zmiany te nie
spowodują zwiększenia kosztów świadczenia usługi.
11.
Zamawiający
może odstąpić od świadczenia usługi z Wykonawcą najpóźniej do
dnia rozpoczęcia świadczenia usługi, jeżeli z przyczyn
niezależnych od Zamawiającego utraci
on możliwość
finansowania przedmiotu zamówienia lub z innych uzasadnionych
przyczyn,
w szczególności w wyniku: absencji uczestnika kursu
związanego m.in. z chorobą, zaistnienia wydarzeń nadzwyczajnych
lub wystąpienia innych okoliczności, których zaistnienie
uniemożliwia przeprowadzenie kursu w pierwotnie określonym
terminie.
Osoba do kontaktu:
Eliza Borak (specyfikacja i rozliczenie zamówienia) tel. 47 77 128 46,
Justyna Siebert (specyfikacja i rozliczenie zamówienia) tel. 47 77 128 46.
Sekretariat: 47 77 128 47
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww. punktów i ich akceptacją. Akceptując powyższe warunki Oferent wyrażą zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Dostawca/Wykonawca nie wyraża zgody na powyższe warunki - proszę nie składać oferty.
Komunikaty