Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-07-2021 13:40:00 |
Składania : | 05-08-2021 14:00:00 |
Otwarcia : | 05-08-2021 14:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Szczegółowe informacje dot. zapytania znajdują się w załącznikach.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel: 477719409, e-mail: michal.tunkiewicz@psp.wlkp.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Ewentualne podpisanie umowy realizacji zamówienia z Wykonawcą, który spełni warunki opisane w zapytaniu oraz zaproponuje najtańszą ofertę, nastąpi w terminie wskazanym przez Komendę Wojewódzką Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu po wcześniejszym poinformowaniu Wykonawcy. Zamawiający odstąpi od podpisania umowy w przypadku, kiedy cena oferty najkorzystniejszej przekroczy wartość, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania lub nie będzie w stanie zwiększyć ilości środków finansowych do wartości oferty najtańszej.
1. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
2. Zamawiający informuje, że do postępowań o udzielenie zamówienia, których wartość nie przekracza 130 000 PLN, w tym także do niniejszego postępowania, nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.). W związku z tym przedmiotowe postępowanie jest prowadzone w oparciu o regulamin wewnętrzny obowiązujący w Komendzie Powiatowej PSP w Środzie Wlkp. Zamawiający nie ma obowiązku odpowiadania na zadawane pytania, wnioskowane zmiany opisu przedmiotu zamówienia, czy też przesyłania wykonawcom kopii jakichkolwiek dokumentów i powiadomień. Ewentualny dostęp do ofert oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem będzie się odbywał na zasadach określonych w przepisach regulujących dostęp do informacji publicznej, w siedzibie Zamawiającego, po uprzednim uzgodnieniu terminu udostępnienia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty