Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Remont pomieszczeń w budynku nr 1 na potrzeby powielarni

Deadlines:
Published : 29-07-2021 13:57:00
Placing offers : 06-08-2021 10:00:00
Offers opening : 06-08-2021 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,



Służba Ochrony Państwa, ul. Podchorążych 38, 00-463 w Warszawie informuje o postępowaniu w trybie zgodnym z  regulaminem wewnętrznym organizacji.


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Zamawiający umożliwia dokonania wizji lokalnej dla wszystkich zainteresowanych wykonawców w dniu 4 sierpnia 2021 r. o godz. 10:00. Wszystkich zainteresowanych prosi się o przybycie 15 min przed rozpoczęciem wizji w celu pobrania przepustki osobowej. Na wizję należy ze sobą zabrać dokument tożsamości lub inny dokument ze zdjęciem, maseczkę ochronną oraz rękawice ochronne. Biuro przepustek znajduje się przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie. Na wizji lokalnej zabranie się wykonywania zdjęć i filmów. Maksymalnie do 3 sirpnia br. do godz. 12:00 proszę o zgłoszenie chęci udziału w wizji lokalnej. Zgłoszenia dokonujemy za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres logistyka2@sop.gov.pl. W zgłoszeniu proszę przesłać dane firmy i dane uczestników, w wizji lokalnej może wziąć udział jeden przedstawiciel z danej firmy.


Z uwagi, że rozliczenie z Wykonawcą ma charakter ryczałtowy, Zamawiający nie wymaga załączania do oferty kosztorysu ofertowego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. (22) 606 57 09

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Informacje dodatkowe

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że:

         1.          Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Służby Ochrony Państwa, z siedzibą w Warszawie (00 - 463) przy ul. Podchorążych 38, kancelaria@sop.gov.pl, telefon: 22 606 57 01.

         2.          Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: iodo@sop.gov.pl, telefon: 22 606 50 01.

         3.          Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z udzieleniem zamówienia

               o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości  kwoty 130.000 PLN netto.

         4.          Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów.

         5.          Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza  Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. państw trzecich).

         6.          Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego powyżej, a po tym czasie przez okres archiwizacji wymagany dla danych kategorii danych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

         7.          Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania, jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień i nie są ograniczone poprzez inne przepisy prawne.

         8.          Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

         9.          Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia.

     10.          Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane.

Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Budynek 1v4.pdf pdf 123.32 2021-07-29 13:57:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - Wzór umowy.pdf pdf 190.05 2021-07-29 13:57:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Remont pomieszczeń w budynku nr 1 na potrzeby powielarni Przedmiot zamówienia opisują: wzór umowy oraz przedmiar robót 1 building work Służba Ochrony Państwa - Podchorążych 38
Podchorążych 38
00-463, Warszawa
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 6 tygodni od dnia zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Termin podpisania umowy - Podpisanie umowy nastąpi pod wyborze najkorzystniejszej oferty w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" po zapoznaniu z warunkami umowy. (0)
6 Adres Wykonawcy - Należy wpisać adres/siedzibę, telefon kontaktowy Wykonawcy składającego ofertę oraz NIP i Regon. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Związanie ofertą - Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 14 dni licząc od dnia,w którym upływa termin składania oferty. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 259