Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-07-2021 14:25:00 |
Składania : | 04-08-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Wydział Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu zaprasza do złożenia oferty cenowej w zakresie prowadzonego zapytania ofertowego pn.: „Zakup wraz z dostarczeniem serwera wraz z wyposażeniem dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego” 146/ZP/2021 (Rej. 62/L/2021) poprzez platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.2019 poz. 2019) prowadzonym jako zapytanie ofertowe w trybie art. 2 ust. 1 pkt. 1 w/w ustawy zgodnie z wewnętrznym regulaminem organizacji określonym w Decyzji Nr 5/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu z dnia 13 stycznia 2021 r. w sprawie planowania i udzielania zamówień publicznych w KWP zs. w Radomiu.
Kod CPV: 48822000-6.
I. OGÓLNE WYMAGANIA
1) Termin realizacji zamówienia – max do 30.08.2021r.
2) Kryteria wyboru ofert: najniższa cena łącznie brutto - 100 %.
3) Dostawa – na koszt Wykonawcy do Magazynu Wydziału Łączności i Informatyki KWP zs. w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom w godz. 8.00-14.00 po uprzednim powiadomieniu telefonicznym na nr. tel.: 47 701 34 35.
4) Termin i forma płatności na rzecz Wykonawcy: płatność przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez KWP zs. w Radomiu prawidłowo wystawionej Faktury Vat złożonej po dokonaniu odbioru przedmiotu umowy.
Uwaga: Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym.
5) Wymagane warunki gwarancji: minimum 12
miesięcy.
6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7) Oferent jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
8) W przypadku braku akceptacji OPZ jak również niewyrażenia zgody na określone warunki udziału w postępowaniu prosimy nie składać oferty!!!
9) Wymagania, jakie powinni spełniać Wykonawcy zamówienia, w zakresie wymaganych dokumentów – poza wypełnieniem formularza na stronie postępowania – platformie zakupowej Open Nexus należy dołączyć:
· Wypełniony we wszystkich pozycjach i podpisany: Formularz ofertowy – załącznik nr 2 wraz z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) - Załącznik nr 1.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktu równoważnego do wskazanego w OPZ pod warunkiem, że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż zaproponowany przez niego produkt równoważny jest nie gorszej jakości i posiada co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność do wymienionego w OPZ.
W przypadku zaoferowania sprzętu równoważnego do wskazanego w OPZ zał. nr 1 do oferty należy załączyć również dokumenty oznaczone (*) w OPZ tj.:
- Wydruk z przeprowadzonych testów PassMark potwierdzający osiągnięty minimalny wynik punktów określony w OPZ;
- Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu;
- Deklaracja zgodności CE;
- Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych;
- Dokument potwierdzający spełnienie wymogu normy EU Energy Star Server specification 2.0 – dopuszcza się wydruk ze strony internetowej https://ec.europa.eu/energy/topics/energy-efficiency/energy-efficient-products/energy-star_en
o których mowa w OPZ – zał. nr 1.
II. W przypadku pytań:
- proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego"
lub w szczególności:
· w sprawach merytorycznych – Tomasz Marcula tel.: 47 701 34 17;
e-mail: tomasz.marcula@ra.policja.gov.pl;
· w sprawach formalnych - Sławomir Majkusiak tel.: 47 701 34 52
e-mail: slawomir.majkusiak@ra.policja.gov.pl
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
· tel. 22 101 02 02
· e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
III. OGÓLNY REGULAMIN OBOWIĄZUJĄCY WYKONAWCÓW REALIZUJĄCYCH ZAMÓWIENIA W TRYBIE ART. 2 ust. 1 pkt. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH NA POTRZEBY WYDZIAŁU ŁĄCZNOŚCI I INFORMATYKI KWP zs. w RADOMIU:
1) Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku nie wyrażenia zgody na warunki udziału - proszę nie składać swojej oferty.
2) Zamówienia realizowane przez KWP zs. w Radomiu za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl. Oferty składane w inny sposób niż za pośrednictwem platformy zakupowej nie będą rozpatrywane.
3) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ), ewentualne załączniki oraz inne niezbędne informacje zamieszczone są na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki udziału i jest świadomy odpowiedzialności prawnej za złożoną ofertę.
4) Oferowana przez Wykonawcę cena za towar / usługę musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, w tym koszty dostarczenia/dojazdu. KWP zs. w Radomiu nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów związanych z realizacją zamówienia przez Wykonawcę.
5) O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w odniesieniu do ceny brutto.
6) Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw / usług zaoferowany asortyment i wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
7) KWP zs. w Radomiu zastrzega, że:
- wybierze ofertę najkorzystniejszą zgodnie z określonymi w danym postępowaniu kryteriami wyboru oferty;
- przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP zs. w Radomiu;
- w przypadku realizowania dostawy/ usługi niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz złożoną ofertą, zwróci przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy;
- istnieje możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
8) Zamawiający informuje, że dane osobowe Wykonawców składających oferty handlowe będą przetwarzane przez Komendanta Wojewódzkiego Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom dla potrzeb niezbędnych do udzielenia zamówienia publicznego, a dane osobowe/ zakupowe Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą będą wykorzystane do celów realizacji umowy / zamówienia.
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-08-06 11:18 | Sławomir Majkusiak |
W
przedmiotowym
postępowaniu
o
udzielenie
zamówienia
publicznego
realizowanego
w
trybie
art.
2
ust.
1
pkt.
1
ustawy
–
Pzp
(wyłączonego
ze
stosowania
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
-
Prawo
zamówień
publicznych
t.j.
Dz.
U.
z
2019
r.
poz.
2019)
oraz
zgodnie
z
Decyzją
nr
5/2021
z
dnia
13
stycznia
2021r.
Komendanta
Wojewódzkiego
Policji
zs.
w
Radomiu
jako
najkorzystniejsza
została
wybrana
oferta
firmy: WRCOMPUTERS Agnieszka Kaca, ul. Janowska 3 m.1, 26-600 Radom. Wartość oferty: 9.998,67 zł brutto. W/w oferta spełnia wymagania Zamawiającego określone w OPZ i w oparciu o przyjęte do oceny kryterium wyboru okazała się najkorzystniejszą ofertą. |
2021-08-02 14:00 | Sławomir Majkusiak |
Szanowni
Państwo W związku z otrzymanym od Wykonawcy pytaniem: "Wymagają Państwo spełniania przez serwer normy EU Energy Star Server specification 2.0. Normy Energy Star od kilku lat nie obowiązują na terenie Unii Europejskiej. Zachowanie tego zapisu wyeliminuje serwery wyprodukowane na terenie UE" Zamawiający dokonuje modyfikacji treści Opisu przedmiotu zamówienia poprzez wykreślenie z jego treści w pozycji "Certyfikaty i standardy" wymagań w zakresie normy EU Energy Star Server specification 2.0. Zamawiający powyższy wymóg wykreśla również z rozdz. I OGÓLNE WYMAGANIA z pkt. 9. W związku z powyższym dotychczasowy Opis przedmiotu zamówienia zastępuje NOWYM OPISEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - zał. nr 1. |
2021-07-30 14:26 | Sławomir Majkusiak |
Szanowni
Państwo
W związku z otrzymanym od Wykonawcy pytaniem: „Wymagacie Państwo gwarancji na serwer 12 miesięcy, czy wobec powyższego serwer ma być poleasingowy /odnowiony/. Czy też serwera ma być nowy i pochodzić z Europejskiej Dystrybucji.” Zamawiający udziela następującej odpowiedzi: Wymagana jest gwarancja Wykonawcy, nie jest konieczna gwarancja producenta. Serwer może być odnowiony, nie jest wymagany nowy sprzęt. |
Komunikaty