Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM.271.2.71.2021 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dwustronnych ścian kolumbariów wraz z ciągami pieszymi na cmentarzu komunalnym przy Ludwikowo 4 (skrzyżowanie Rynkowska/Pileckiego) w Bydgoszczy.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 28-07-2021 15:07:00
Składania : 05-08-2021 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM.271.2.71.2021 z dnia 27.07.2021r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy

z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz    

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz

Nazwa zadania:   „Budowa i modernizacja infrastruktury cmentarzy komunalnych" 


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dwustronnych ścian kolumbariów wraz z ciągami pieszymi na cmentarzu komunalnym przy Ludwikowo 4  (skrzyżowanie Rynkowska/Pileckiego)  w Bydgoszczy (dz. nr ewid. 12/58 obr. 0278). Uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do zapytania ofertowego pn. „Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie)”.


2.1. Załączniki, które zostaną przekazane wybranemu wykonawcy:

1) podkład geodezyjny do celów projektowych (matryca) opracowany przez Miejską Pracownię Geodezyjną w Bydgoszczy (niezwłocznie po uzyskaniu),

2) wypis z rejestru gruntów i wyrys z mapy ewidencyjnej.


3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:

1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do projektowania:

  -  w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej,

3) posiadanie doświadczenia: co najmniej jedno wykonane w okresie ostatnich trzech lat zamówienie na dokumentację projektową odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.


4. Załączniki do zapytania:

1) opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1),

2) mapa do celów projektowych z zaznaczoną lokalizacją (zał. nr 2),

3) wytyczne WGK (zał. nr 3),

4) wzór umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa (zał. nr 4),

5) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,

6) wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta zał. nr 5),


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

6.1. Kryterium oceny ofert

Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu  i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.

6.2. Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

   - oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

   - oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

6.3. Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.

7. Termin wykonania zamówienia: - 10 tygodni od daty zawarcia umowy.


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):

Bernadeta Bała, Inspektor nadzoru budowlanego branży konstrukcyjno-budowlanej – tel. 52 58 58 149, kom 608 018 592

Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może odbywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres:b.bala@um.bydgoszcz.pl.

9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu  05.08.2021 r. o godz. 11.00.

10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

10.1. potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 5) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3 ppkt.6).

11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.

12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.

     


WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA

URZĘDU MIASTA  BYDGOSZCZY

DYREKTOR WYDZIAŁU

Bogdan Tyborski

     







           

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 1 - opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 41.77 2021-07-28 15:07:00 Postępowanie
Zał. nr 2 - mapa z zaznaczoną lokalizacją.pdf pdf 1286.53 2021-07-28 15:07:00 Postępowanie
Zał. nr 3 - wytyczne WGK.pdf pdf 60.19 2021-07-28 15:07:00 Postępowanie
Zał. nr 4 - wzór umowy kolumbaria projekt.pdf pdf 215.77 2021-07-28 15:07:00 Postępowanie
Zał. nr 5 -informacje o przetwarzaniu danych.pdf pdf 62.01 2021-07-28 15:07:00 Postępowanie
Zał. nr 6 - wykaz wykonanych usług.pdf pdf 38.37 2021-07-28 15:07:00 Postępowanie
Rynkowska.Kolumbarium. Wynik.pdf pdf 369.19 2021-08-10 15:24:54 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-10 15:24 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Rynkowska.Kolumbariu [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dwustronnych ścian kolumbariów wraz z ciągami pieszymi na cmentarzu komunalnym przy Ludwikowo 4 (skrzyżowanie Rynkowska/Pileckiego) w Bydgoszczy. Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 10 tygodni od daty zawarcia umowy, zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 385