Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-07-2021 15:07:00 |
Składania : | 05-08-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM
nr WIM.271.2.71.2021 z dnia 27.07.2021r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
Nazwa zadania: „Budowa i modernizacja infrastruktury cmentarzy komunalnych"
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dwustronnych ścian kolumbariów wraz z ciągami pieszymi na cmentarzu komunalnym przy Ludwikowo 4 (skrzyżowanie Rynkowska/Pileckiego) w Bydgoszczy (dz. nr ewid. 12/58 obr. 0278). Uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do zapytania ofertowego pn. „Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie)”.
2.1. Załączniki, które zostaną przekazane wybranemu wykonawcy:
1) podkład geodezyjny do celów projektowych (matryca) opracowany przez Miejską Pracownię Geodezyjną w Bydgoszczy (niezwłocznie po uzyskaniu),
2) wypis z rejestru gruntów i wyrys z mapy ewidencyjnej.
3. Informacje dotyczące warunków formalnych (podmiotowych) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia jak wyżej:
1) prowadzenie działalności w zakresie usług projektowych,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do projektowania:
- w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej,
3) posiadanie doświadczenia: co najmniej jedno wykonane w okresie ostatnich trzech lat zamówienie na dokumentację projektową odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.
4. Załączniki do zapytania:
1) opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1),
2) mapa do celów projektowych z zaznaczoną lokalizacją (zał. nr 2),
3) wytyczne WGK (zał. nr 3),
4) wzór umowy, na podstawie której zostanie zawarta umowa (zał. nr 4),
5) informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych,
6) wykaz wykonanych usług (do wypełnienia przez oferenta zał. nr 5),
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
6.1. Kryterium oceny ofert
Ustala się następujące kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej: 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym po zakończeniu i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy.
6.2. Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji zamawiającego – wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.3. Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
7. Termin wykonania zamówienia: - 10 tygodni od daty zawarcia umowy.
8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
Bernadeta Bała, Inspektor nadzoru budowlanego branży konstrukcyjno-budowlanej – tel. 52 58 58 149, kom 608 018 592
Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może odbywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres:b.bala@um.bydgoszcz.pl.
9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 05.08.2021 r. o godz. 11.00.
10. Składając ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:
10.1. potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony załącznik nr 5) – wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach zamówień (minimum 1 zamówienie) opisanych w pkt. 3 ppkt.6).
11. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
DYREKTOR WYDZIAŁU
Bogdan Tyborski
2021-08-10 15:24 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
Komunikaty