Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 28-07-2021 10:26:00 |
Placing offers : | 24-08-2021 09:00:00 |
Offers opening : | 24-08-2021 10:00:00 |
Procedure: | Przetarg nieograniczony |
Type: | Service |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2021-09-10 10:25 | Zamówienia Publiczne | Wybór najkorzystniejszej oferty w postępowaniu ZP-17-SKW-2021. |
2021-08-24 13:38 | Zamówienia Publiczne | Informacja z otwarcia ofert |
2021-08-24 09:00 | Buyer message |
Kwota
jaką
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
przedmiotu
zamówienia
wynosi
1
867
200,00
zł.
brutto. |
2021-08-19 15:54 | Zamówienia Publiczne |
Zamawiający
na
podstawie
art.
135
ust.
2
i
6
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
informuje,
że
do
Zamawiającego
wpłynęło
pytanie
do
treści
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
(SWZ)
od
potencjalnego
Wykonawcy,
w
brzmieniu
przytoczonym
poniżej.
Pytanie: „Zwracamy się z prośbą o wprowadzenie sprostowania do SWZ w kwestii terminu związania ofertą. Zamawiający wymaga terminu związania przez okres 90 dni od dnia upływu terminu składania ofert, natomiast data wskazana na pierwszej stronie (do której odwołuje się również formularz oferty) wskazuje na dzień 19.11.2021 (88 dni).” Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający wskazał w ogłoszeniu i SWZ obowiązujący termin związania ofertą tylko datą tj. na dzień 19.11.2021 r., co wynika wprost z art. 220 ust. 2 ustawy pzp, Jednocześnie Zamawiający, powołując się na przepisy ustawy, zawarł w SWZ informację, że ten okres może wynosić „maksymalnie 90 dni”. Okres 88 dni mieści się w ograniczonym ustawą pzp okresie maksymalnym - 90 dni. Treść ogłoszenia o zamówieniu oraz wszystkich dokumentów zamówienia pozostaje bez zmian. |
2021-08-12 12:58 | Zamówienia Publiczne |
Zamawiający
na
podstawie
art.
135
ust.
2
i
6
ustawy
Prawo
zamówień
publicznych
informuje,
że
do
Zamawiającego
wpłynęły
pytania
do
treści
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
(SWZ)
od
potencjalnego
Wykonawcy,
w
brzmieniu
przytoczonym
poniżej. Pytanie nr 1 „1. Wnioskujemy o podanie jakie były przebiegi kilometrowe w trzech ostatnich latach (w podziale na lata i na ryzyka)” Odpowiedz Zamawiającego: Roczny przebieg pojazdów w 2018 r. wyniósł 3 713 882 km Roczny przebieg pojazdów w 2019 r. wyniósł 4 400 958 km Roczny przebieg pojazdów w 2020 r. wyniósł 5 493 378 km Pytanie nr 2 „2. Proszę o zaświadczenia o przebiegu ubezpieczenia od 2018r. w podziale na ryzyka i na lata – jest to niezbędne do oceny ryzyka.” Odpowiedz Zamawiającego: Przebieg ubezpieczenia za rok 2018 Szkodowość w zakresie ryzyka OC – 89 176 zł Szkodowość w zakresie ryzyka AC – 462 554 zł Przebieg ubezpieczenia za rok 2019 Szkodowość w zakresie ryzyka OC – 189 183 zł Szkodowość w zakresie ryzyka AC – 510 952 zł Przebieg ubezpieczenia za rok 2020 Szkodowość w zakresie ryzyka OC – 85 427 zł Szkodowość w zakresie ryzyka AC – 456 743 zł W pozostałych ryzykach szkody nie wystąpiły Pytanie nr 3 „3. Proszę o podanie wartości poszczególnych pojazdów do AC” Odpowiedz Zamawiającego: Wszystkie niezbędne informacje dotyczące floty Zamawiającego zawarte są w SWZ. Pytanie nr 4 „4. Wnioskujemy o wniesienie zapisu odnośnie likwidacji szkód: brak amortyzacji na części po przedłożeniu kompletu rachunków za naprawę oraz części. Brak amortyzacji nie dotyczy ia na opon i elementów układu wydechowego.” Odpowiedz Zamawiającego: Zamawiający nie akceptuje i nie zmienia zaproponowanego powyżej zakresu. Pytanie nr 5 „5. Wnosimy o wykreślenie zapisu odnośnie likwidacji szkody uznanej za całkowitą na zasadach szkody częściowej.” Odpowiedz Zamawiającego: Zamawiający nie akceptuje i nie zmienia zaproponowanego powyżej zakresu. Pytanie nr 6 „6. Wnosimy o wykreślenie zapisów odnośnie informacji o przebiegu ubezpieczenia: wgląd do akt szkód, podanie godziny i miejsca szkody, sprawcę szkody czy markę i typ pojazdu – może się to wiązać z informacjami o danych osobowych, ich zdrowiu itp.” Odpowiedz Zamawiającego: Zamawiający nie akceptuje i nie zmienia zaproponowanego powyżej zakresu. Załącznik nr 4 do Umowy nie przewiduje oprócz imienia i nazwiska sprawcy szkody przekazywania innych danych osobowych. Ponadto zgodnie z Rozdziałem XXI SWZ „Zamawiający przetwarza dane osobowe na postawie art.38 ust. 1 ustawy z dnia 9 czerwca 2006 r. o Służbie Kontrwywiadu Wojskowego oraz Służbie Wywiadu Wojskowego (Dz. U. z 2019 r., poz. 687)” Pytanie nr 7 „7. Wnosimy o zmianę zaspisu par.14 Potwierdzanie szkód, pkt.4 na: wykonawca zobowiązuje się raz w miesiącu przekazywać zbiorczą informację o wysokości wypłaconego odszkodowania, w podziale na datę szkody, nr rejestracyjny, wysokość wypłaconego odszkodowania oraz wysokość zawiązanych rezerw.” Odpowiedz Zamawiającego: Zamawiający nie akceptuje i nie zmienia zaproponowanego powyżej zakresu. Pytanie nr 8 „8. Wnioskujemy o wykreślenie zapisów par.19 odnośnie kar umownych.” Odpowiedz Zamawiającego: Zamawiający nie akceptuje i nie zmienia zaproponowanego powyżej zakresu. Pytanie nr 9 „9. Wnioskujemy o zmianę zapisu „Zamawiający wymaga aby koszty transportu pojazdu ubezpieczonego w zakresie AC z miejsca zdarzenia drogowego, wskutek którego powstała szkoda ….. w odległości nie większej niż 100km będą pokrywane przez wykonawcę w pełnej wysokości” na „ .. Dla pojazdów ubezpieczonych w zakresie AC wykonawca zwraca koszty holowania uszkodzonego pojazdu z miejsca zajścia wypadku ubezpieczeniowego w granicach 10% sumy ubezpieczenia danego pojazdu.” Odpowiedz Zamawiającego: Zamawiający nie akceptuje i nie zmienia zaproponowanego powyżej zakresu. Powyższe odpowiedzi nie prowadzą do zmiany treści ogłoszenia oraz SWZ. Równocześnie Zamawiający informuje, iż termin składania ofert pozostaje bez zmian. |
Announcements