Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: PZD.404.16.2021.MP USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE DZIAŁANIA POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG STAROGARD GDAŃSKI W SEZONACH ZIMOWYCH 2021/2022, 2022/2023, 2023/2024 Z PODZIAŁEM NA 3 CZĘŚCI

Termin:
Zamieszczenia : 28-07-2021 12:25:00
Składania : 23-08-2021 10:00:00
Otwarcia : 23-08-2021 10:05:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
rozdział II-V SWZ - załączniki.zip zip 922.21 2021-07-28 12:25:00 Postępowanie
SWZ ZUD 2021.pdf pdf 377 2021-07-28 12:25:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 159.63 2021-07-28 12:25:00 Postępowanie
zimowe utrzymanie dróg_informacja_z_otwarcia_ofert.pdf pdf 62.05 2021-08-23 11:42:49 Publiczna wiadomość
4._informacja_o_uniewaznieniu_postepowania_strona internetowa.pdf pdf 179.62 2021-09-14 11:27:26 Publiczna wiadomość
informacja_o_wyborze_cz. 2 i 3strona www.pdf pdf 167.53 2021-10-13 12:32:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-10-13 12:32 Marta Patek Zamawiający w załączniku zamieszcza informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr 2 i 3.

informacja_o_wyborze [...].pdf

2021-09-14 11:27 Marta Patek Zamawiający w załączniku zamieszcza zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 1.

4._informacja_o_unie [...].pdf

2021-08-23 11:42 Marta Patek Zamawiający w załączniku zamieszcza informację z otwarcia ofert.

zimowe utrzymanie dr [...].pdf

2021-08-23 11:05 Marta Patek Zamawiający zamieścił błędne kwoty, które zamierza przeznaczyć na zamówienie.
Prawidłowe kwoty :
dla części I - 2 711 880
dla części II - 4 811 400
dla części III - 408 240
2021-08-23 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia :
Cześć nr 1 – 2 033 910 zł.
Część nr 2 – 3 608 550 zł.
Część nr 3 – 306 180 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 667