Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Remont schodów, pochylni oraz izolacji nawierzchni placu manewrowego przy budynku dydaktycznym od strony ul. Łopacińskiego.

Termin:
Zamieszczenia : 27-07-2021 10:40:00
Składania : 06-08-2021 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Przedmiar Robót.pdf pdf 111.77 2021-07-27 10:40:00 Postępowanie
STWiOR.pdf pdf 192.75 2021-07-27 10:40:00 Postępowanie
Wzór umowy na roboty remontowe.pdf pdf 114.96 2021-07-27 10:40:00 Postępowanie
Formularz ofertowy.doc doc 46 2021-07-27 10:40:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 4230.44 2021-07-27 10:40:00 Postępowanie
Dokumentacja fotograficzna.zip zip 64083.19 2021-07-27 10:40:00 Postępowanie

Komunikaty

2021-08-09 11:08 Waldemar Matłaszewski Postępowanie w formie zapytania ofertowego zostało unieważnione.
2021-07-30 14:11 Waldemar Matłaszewski Zamawiający otrzymał pytania na które udzielił następujących odpowiedzi:

W odpowiedzi na otrzymanie pytania Zamawiający odpowiada:

1. Czy zdemontowane barierki mają być wyczyszczone przed ponownym demontażem?
Zamawiający informuje, że po montażu barierek należy je wypolerować przy użyciu pasty polerskiej. Dodatkowo należy uzupełnić brakujące nakrętki do gwintów montowanych barierek.

2. Czy będzie można wykorzystać wcześniej zdemontowany granit- jeśli nie będzie posiadał wad - po jego wcześniejszym oczyszczeniu z kleju i nieczystości?
Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania istniejącego granitu po jego wcześniejszym oczyszczeniu z kleju i nieczystości. Wbudowany granit powinien mieć podobną powierzchnię polerowaną do nowego granitu i nie posiadać wad w postaci np. spękań.

3. Czy posiadacie Państwo zapas klinkieru oraz kostki brukowej przy ewentualnej konieczności większej wymiany materiału, może się okazać, że występujący przeciek znajduje się w innej strefie
Zamawiający posiada zapas cegły klinkierowej 250x120x65 w ilości ok. 500 szt. oraz kostki brukowej w ilości ok. 200 szt., którą będzie można wykorzystać celem wbudowania przy schodach i pochylni. Nieuszkodzony klinkier ponownie wbudować, natomiast odłupany wymienić na nowy. W ramach prac przewidzieć konieczność transportu wspomnianych materiałów z magazynu KUL przy ul. Konstantynów 1 w Lublinie na al. Racławickie 14 (teren budowy).

4. Czy po zdemontowaniu barierek będzie można je magazynować na placu budowy czy też konieczne będzie ich zabranie z placu ?
Zamawiający informuje, że barierki będzie można przechować na terenie budowy.

5. Czy do prawidłowego przesłania oferty wystarczy jedynie wypełniony formularz ofertowy, ponieważ w wykazie załączników nie występuje SWIZ z opisem jak ma być przygotowana oferta i kto może przystąpić do przetargu.
Zamawiający informuje, że do złożenia oferty wystarczy wypełniony i podpisany formularz ofertowy.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 8 tygodni od dnia podpisania umowy. (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja 40% - (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 334