Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-07-2021 15:06:00 |
Składania : | 30-07-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 30-07-2021 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
„Modernizacja
dachu Domu Wędkarza w Kluczach – Osada”
o wartości poniżej 130 000,00 złotych
(nazwa i rodzaj zamówienia)
I. Nazwa i
adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310
Klucze
II. Opis
przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy zakres
robót określono w kosztorysie nakładczym i przedmiarze robót. Przedmiotem
zamówienia publicznego jest:
1)
Prace
przygotowawcze i rozbiórkowe
2)
Modernizacja
dachów o wym. 7,50m x 4,50m oraz 2,70m x 3,30m
a) Montaż konstrukcji
drewnianej
b) Wymiana warstw
pokrycia
-
izolacja
z folii
-
dachówka
cementowa
c) wymiana obróbek,
podbitki z blachy
d) wymiana rynien
dachowych i rur spustowych z PVC
3) Modernizacja dachu
na stropie w wymiarach 21,00m x 3,50 m
a) montaż konstrukcji
drewnianej
b) pokrycie dachówką
cementową
c) wymiana obróbek,
podbitki z blachy
d) wymiana rynien
dachowych i rur spustowych z PVC
Roboty budowlane
należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem i kosztorysem nakładczym z
zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w przedmiarach i kosztorysach nakładczych.
termin
wykonania zamówienia: 2 miesiące od daty zawarcia umowy
okres
gwarancji: minimum 36 miesięcy
warunki
płatności :
1)
Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy.
2)
Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy
przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego
przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.
3)
Bezusterkowy protokół odbioru końcowego będzie stanowił wyłączny dowód na
należyte i terminowe wykonanie przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do
wystawienia przez Wykonawcę faktury końcowej z tytułu wykonanych robót.
4)
Za usługi niewykonane lub usługi dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez
pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.
5)
Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu
prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w
jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne
rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia
dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.
6)
Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku
bankowego Zamawiającego
3. Warunki:
Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:
a) Kryteria
oceny ofert: 100 % cena,
b) Forma
wynagrodzenia – ryczałtowe,
c) Udzielenie
gwarancji na minimum 36 miesięcy,
4. Istotne
postanowienia umowne:
1)
W okresie
gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych
wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2)
Jeżeli Wykonawca nie
usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może zlecić ich
usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemu
podmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14 dni wcześniej.
Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia
umownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej
podstawie koszty zastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić
z wynagrodzenia Wykonawcy.
3)
Okres gwarancji
ulega przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocie umowy.
Załączniki do zapytania :
- Klauzula informacyjna RODO
- załącznik nr 1,
- Druk oferty - wzór załącznik nr 2 ,
- Przedmiar robót – Załącznik nr 3,
III. Forma złożenia oferty:
Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie
do dnia 30.07.2020r. do godziny 10:00 w formie:
elektronicznej przez platformę zakupową.
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze/proceedings
Oferta musi zostać opatrzona
danymi Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu.
IV. Do oferty
należy załączyć:
-
Klauzula
informacyjna RODO - załącznik nr 1,
-
Druk oferty - wzór załącznik nr 2 ,
-
Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności
gospodarczej,
-
Kosztorys ofertowy lub wycenę
jednostkową,
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-07-30 13:59 | Joanna Kujawa-Popowska | W załączeniu wynik postepowania. |
Komunikaty