Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.270.36.2021 ZP.270.36.2021 „Modernizacja dachu Domu Wędkarza w Kluczach – Osada”

Joanna Kujawa-Popowska
Urząd Gminy Klucze
Termin:
Zamieszczenia : 23-07-2021 15:06:00
Składania : 30-07-2021 10:00:00
Otwarcia : 30-07-2021 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

„Modernizacja dachu Domu Wędkarza w Kluczach – Osada”

o  wartości poniżej 130 000,00 złotych

(nazwa i rodzaj zamówienia)

 

I.    Nazwa i adres Zamawiającego: Gmina Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze 

 

II.   Opis przedmiotu zamówienia:

Szczegółowy zakres robót określono w kosztorysie nakładczym i przedmiarze robót. Przedmiotem zamówienia publicznego jest:

           

1)   Prace przygotowawcze i rozbiórkowe

2)   Modernizacja dachów o wym. 7,50m x 4,50m oraz 2,70m x 3,30m

a)    Montaż konstrukcji drewnianej

b)    Wymiana warstw pokrycia

-     izolacja z folii

-     dachówka cementowa

c)    wymiana obróbek, podbitki z blachy

d)    wymiana rynien dachowych i rur spustowych z PVC

3)   Modernizacja dachu na stropie w wymiarach 21,00m x 3,50 m

a)    montaż konstrukcji drewnianej

b)   pokrycie dachówką cementową

c)    wymiana obróbek, podbitki z blachy

d)   wymiana rynien dachowych i rur spustowych z PVC

 

Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączonym przedmiarem i kosztorysem nakładczym z zastosowaniem materiałów o parametrach zgodnych lub równoważnych z zawartymi w przedmiarach i kosztorysach nakładczych.

 

termin wykonania zamówienia: 2 miesiące od daty zawarcia umowy

okres gwarancji: minimum 36 miesięcy

warunki  płatności :

1)        Za wykonane roboty ustala się wynagrodzenie ryczałtowe Wykonawcy.

2)        Wynagrodzenie płatne będzie po bezusterkowym odebraniu przedmiotu umowy przez Zamawiającego, na podstawie pisemnego bezusterkowego protokołu odbioru podpisanego przez obie strony umowy i po przedłożeniu prawidłowo wystawionej faktury.

3)        Bezusterkowy protokół odbioru końcowego będzie stanowił wyłączny dowód na należyte i terminowe wykonanie przedmiotu umowy oraz wyłączną podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury końcowej z tytułu wykonanych robót.

4)        Za usługi niewykonane lub usługi dodatkowe bądź zamienne, wykonane bez pisemnej zgody Zamawiającego, Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia.

5)        Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto bankowe Wykonawcy podane w jej treści. Błędnie wystawiony rachunek lub faktura VAT spowoduje ponowne rozpoczęcie biegu 14 – dniowego terminu płatności liczonego od dnia dostarczenia prawidłowych dokumentów rozliczeniowych.

6)        Za dzień zapłaty wynagrodzenia uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego

 

3.    Warunki:

Proponowane warunki udziału wykonawców w postępowaniu:

a)    Kryteria oceny ofert: 100 % cena,

b)    Forma wynagrodzenia –  ryczałtowe,

c)    Udzielenie gwarancji na minimum 36 miesięcy,

 

4.    Istotne postanowienia umowne:

1)        W okresie gwarancji i rękojmi Wykonawca obowiązany jest do nieodpłatnego usuwania zgłoszonych wad, nie później niż w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

2)        Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Zamawiający może zlecić ich usunięcie innemu podmiotowi na koszt i ryzyko Wykonawcy. O zamiarze powierzenia usunięcia wad innemu podmiotowi, Zamawiający powiadomi Wykonawcę co najmniej 14 dni wcześniej. Dodatkowo Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia umownego brutto z tytułu niewykonania usunięcia wad. Poniesione na tej podstawie koszty zastępczego usunięcia usterek Zamawiający jest uprawniony potrącić  z wynagrodzenia Wykonawcy.

3)        Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres usuwania wad w przedmiocie umowy.

 

Załączniki do zapytania :

-     Klauzula informacyjna RODO - załącznik nr 1,

-     Druk oferty - wzór załącznik nr 2 ,

-     Przedmiar robót – Załącznik nr 3,

 

III.  Forma złożenia oferty:

Ofertę na formularzu należy złożyć w terminie do dnia 30.07.2020r. do godziny 10:00 w formie:

elektronicznej przez platformę zakupową.

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_klucze/proceedings  

Oferta  musi zostać opatrzona danymi Wykonawcy wraz z adresem i nr telefonu.

IV.  Do oferty należy załączyć:

-          Klauzula informacyjna RODO - załącznik nr 1,

-          Druk oferty - wzór załącznik nr 2 ,

-          Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej,

-           Kosztorys ofertowy lub wycenę jednostkową,

W przypadku pytań: 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 2 - druk oferty.doc doc 38.5 2021-07-23 15:06:00 Kryterium
Załącznik nr 1 - Klauzula informacyjna RODO.DOC DOC 45 2021-07-23 15:06:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - Przedmiar.pdf pdf 101.8 2021-07-23 15:06:00 Kryterium
notatka z wyboru ZP 270 36 2021 BIP , Platforma.pdf pdf 195.15 2021-07-30 13:59:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-30 13:59 Joanna Kujawa-Popowska W załączeniu wynik postepowania.

notatka z wyboru ZP [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Modernizacja dachu Domu Wędkarza w Kluczach – Osada” „Modernizacja dachu Domu Wędkarza w Kluczach – Osada” 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 2 - dru [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 2 miesiące od daty zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Udzielenie gwarancji na minimum 36 miesięcy. Proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy. (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Skan podpisanej Klauzuli informacyjnej RODO ( załącznik nr 1) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 1 - Kla [...].DOC

(0)
7 Kosztorys ofertowy lub wycena jednostkowa - Proszę o załączenie Kosztorysu ofertowego lub wyceny jednostkowej zgodnie z załączonym przedmiarem ( Załącznik nr 3) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - Prz [...].pdf

(0)
8 Wypis KRS lub wypis z Ewidencji działalności gospodarczej - Proszę o załączenie wypisu KRS lub wypisu z Ewidencji działalności gospodarczej. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 203