Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RGI.ZO.271.72.2021 „Budowa siłowni zewnętrznej przy szkole Podstawowej w Jeleniowie na działce nr.502/2 obręb Jeleniów-Gmina Nowa Słupia ”

Termin:
Zamieszczenia : 23-07-2021 13:53:00
Składania : 28-07-2021 14:00:00
Otwarcia : 28-07-2021 14:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

Znak sprawy: RGI.ZO.271.72.2021                                

 

I. Zamawiający: Gmina Nowa Słupia

ul. Rynek 15, 26 – 006 Nowa Słupia

tel. (41) 31-78-700, fax. (41) 31-77-221

NIP 657-24-64-005 REGON 291010406

 

Niniejsze postępowanie zwolnione jest z zastosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2019.2019), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1.

„Budowa siłowni zewnętrznej przy szkole Podstawowej w Jeleniowie na działce nr.502/2 obręb Jeleniów-Gmina Nowa Słupia ” w ramach zadania  „Zaprojektowanie i zamontowanie siłowni zewnętrznej dla dorosłych na placu przy szkole Podstawowej w Jeleniowie wraz              z zewnętrznym stołem do ping-ponga”. z Funduszu Sołeckiego miejscowości Jeleniów.”

II.Przedmiot zamówienia:

„Budowa siłowni zewnętrznej przy szkole Podstawowej w Jeleniowie na działce nr.502/2 obręb Jeleniów-Gmina Nowa Słupia ”

III. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia:

1)      Dostawa i montaż urządzenia THJ B 21 Stolik do szachów;

2)      Dostawa i montaż urządzenia Stół do tenisa stołowego z tworzywa sztucznego SMC;

3)      Dostawa i montaż urządzenia Zestaw rowerów tandem (dorosły+dziecko);

4)      Dostawa i montaż urządzenia THJ-B24 Przywodziciel – Odwodziciel;

5)      Dostawa i montaż urządzenia THJ-B01+THJ-B02 Wyciskanie siedząc + Wyciąg górny;

6)      Dostawa i montaż urządzenia THJ+B10+THJB11+THJ16 Twister+Piechur +Wahadło;

7)      Dostawa i montaż urządzenia THJ-B30 Wyciąg Dolny triceps;

8)      Dostawa i montaż urządzenia THJ B08 Wioślarz;

9)      Dostawa i montaż urządzenia THJ-B04 Orbitrek;

10)  Dostawa i montaż kosz na śmieci;

11)  Dostawa i montaż ławki -2szt.

 

5.6.2.Szczegółowy opis robót został zawarty w załączniku Nr 4, który zawiera :

- przedmiar robót,

- projekt budowlany,

- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót.

VI. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 20.08.2021r.

VII. Wytyczne dla oferentów:

7.1.Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu robót oraz zapoznał się z istniejącym tam stanem faktycznym.

7.2.Wykonawca winien dysponować odpowiednim sprzętem, wiedzą oraz doświadczeniem niezbędnym do prawidłowego i terminowego realizowania przedmiotu umowy.

7.3.Wskazania w ofercie cena ryczałtowa obejmuje wszystkie elementy zarówno przewidziane w dokumentacji projektowo-wykonawczej, jak również nie ujęte, zaś niezbędne do należytego wykonania całości zadania.

7.4.Oferowana cena musi obejmować wszystkie roboty konieczne do realizacji zadania wraz z materiałami.

VIII. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia.

8.1.Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w momencie zawarcia umowy nie przewidział rozmiaru lub kosztów prac.

8.2.Minimalny wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

8.3.Płatność będzie dokonana przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej/ych faktur/y wraz z podpisanym protokołem odbioru robót.

IX. Warunki udziału w postępowaniu ofertowym:

9.1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, tj.

1)Wykonawca musi wykazać, ze w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy -  w tym okresie, wykonał minimum 2 roboty budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. polegające na montażu urządzeń siłowni zewnętrznych lub placu zabaw o wartości minimum 20 000,00 zł (w jednym zamówieniu) – wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania.

9.2.Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedłoży;

1)      dowody potwierdzające, iż roboty budowlane  zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

2)      oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. załączonego wzoru Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego;

3)      kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej w którym jest wskazany rodzaj działalności wykonywany przez oferenta oraz osoby uprawnione do reprezentacji — wystawionego nie wcześniej niż1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert;

Wskazane dokumenty i oświadczenia mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów.

X. Warunki wykluczenia i przesłanki odrzucenia oferty:

10.1.Z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.

10.2.Oferta podlega odrzuceniu w przypadku, gdy:

1)      jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego;

2)      została złożona po terminie;

3)      została złożona przez podmiot niespełniający warunków udziału w postępowaniu.

 

XI. Przed podpisaniem umowy Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości całkowitej podanej w ofercie.

11.1.Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. Zabezpieczenie może być wnoszone w jednej z form wymienionych w art. 148 ust. 1 Pzp. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach, o których mowa w art. 148 ust. 2 ustawy Pzp.  Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wnosi przelewem na  rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Ostrowiec Św. Oddział Nowa Słupia Nr rachunku   35 8507 0004 2007 7006 0381 0025. Zamawiający zwróci zabezpieczenie w wysokości 70% w terminie do 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Zabezpieczenie w wysokości 30%, pozostawione zostanie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady i zostanie zwrócone nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.

11.2.Wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kalkulację zaoferowanej ceny przedstawionej w formularzu ofertowym w formie kosztorysu ofertowego, zawierającego wszystkie roboty wymienione w zapytaniu ofertowym oraz dokumentacji projektowej, wycenione indywidualnie przez oferenta. Przedstawiona kalkulacja winna określać ilość, cenę jednostkową i wartość dla wszystkich pozycji. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

11.3. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.

XII. Kryteria oceny ofert i informacja o wagach punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oraz opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny ofert.

12.1.Przy wyborze najkorzystniejsze oferty Zamawiający będzie kierował się kryteriami:

Lp.

Kryterium

Opis

Waga procentowa kryterium

 

1

 

Cena

cena brutto (z podatkiem VAT) za realizację przedmiotu zamówienia, na którą powinny składać się wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę

 

80%

2

Okres gwarancji i rękojmi

Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady

20%

 

12.2. Sposób przyznawania punktów.

1) Cena

                           C= Cmin/Cbad X 80

gdzie:

C - ilość punktów oferty w badanym kryterium cena.

Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich podlegających ocenie ofert.

Cbad - cena brutto badanej oferty 

2)   Okres gwarancji na wykonane roboty (G) – 20%

Zaoferowany przez Wykonawców okres gwarancji na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesiące i nie dłuższy niż 60 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie podać deklarowany okres gwarancji w miesiącach. W związku z ustalonym kryterium „okres gwarancji” wykonawcy zaoferować mogą niżej wymienione terminy, które będą podlegać następującej punktacji:

- okres gwarancji 36 miesięcy- 0 pkt,

- okres gwarancji 48 miesięcy – 10 pkt.

- okres gwarancji 60 miesięcy – 20 pkt.

Oferta Wykonawcy, który zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesiące zostanie odrzucona.

12.3.Łączna oceny oferty:

Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlagających odrzuceniu), tj. uzyska największą łączną ilość punktów ze wszystkich kryteriów
(W = C + G)

W - wskaźnik oceny oferty.

C – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium cena.

G – ilość punktów przyznanych ofercie w kryterium gwarancja.


12.4.. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu oraz uzyska największą sumę punktów poszczególnych kryteriów oceny ofert. W przypadku uzyskania takiej samej liczby punktów przez poszczególne oferty, wybór oferty nastąpi zgodnie z § 5 Rozporządzenia.

12.5.Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej oferty.

XIII. Opis sposobu obliczania ceny.

13.1.Cena oferty powinna być wyrażona w walucie polskiej cyfrowo i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

13.2.Cena oferty powinna być podana zgodnie z załączonym formularzem ofertowym, tj. cena brutto, cena netto, podatek VAT.

13.3.Cena może być tylko jedna — nie dopuszcza się wariantowości cen.

13.4.Jeżeli złożona oferta powodować będzie powstanie obowiązku podatkowego Zamawiającego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do oferowanej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek wpłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami.

1.      Cena nie ulega zmianie przez okres Ważności oferty oraz okres wykonania zamówienia.

XIV. Opis sposobu przygotowania oferty:

14.1.Wymagania ogólne:

1)      Zamawiający nie dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych

2)      Treść oferty musi odpowiadać niniejszemu zapytaniu. ofertę należy sporządzić w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej w sposób czytelny i zgodny z wymaganiami opisanymi w niniejszym zapytaniu;

3)      Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca;

4)      Formularz oferty oraz dokumenty sporządzane przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, a w przypadku gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty pełnomocnictwo do podpisania oferty;

14.2.Oferta powinna składać się z:

1)      formularza ofertowego — sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszego zapytania;

2)      zestawu oświadczeń i dokumentów, o których mowa w niniejszym zapytaniu.

XV.MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY:

15.1.Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej OPEN NEXUS (https://platformazakupowa.pl/nowaslupia) w terminie do dnia 28.07.2021 r., do godz. 14.00.Otwarcie ofert nastąpi 28.07.2021r. godz.14.30

15.2..Oferta złożona po terminie zostanie pozostawiona  bez rozpatrzenia.

15.3.Wszelkie informacje związane z przedmiotowym zapytaniem można uzyskać w siedzibie Urzędu Gminy.

15.4.Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z oferentami jest: Anna Wiecha; tel.(41)3178-775.

15.5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do: negocjacji z wybranym oferentem/oferentami w sytuacji np. gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania.

15.6.Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny lub gdy we wszystkich złożonych ofertach proponowana cena brutto za wykonanie usługi przewyższa kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zadania.

15.7.Kwestionariusz oferty wraz z podpisaną klauzulą informacyjną - po podpisaniu powinien być zeskanowany  i dopiero w takiej formie przesłany.

 

 

XVI.Załączniki:

1.Formularz ofertowy – załącznik Nr 1;

2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik Nr 2;

3.Wykaz wykonanych robót – załącznik Nr 3;

4.Dokumentacja projektowa – załącznik Nr 4;

5.Wzór umowy-załącznik nr 5;

6.Klauzula informacyjna do przetwarzania danych osobowych –załącznik nr 6.

 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załacznik.2 Oświdczenie o spelnianiu warunków w postępowaniu.docx docx 25.72 2021-07-23 13:53:00 Postępowanie
Załacznik.1 Formularz ofertowy.docx docx 22.59 2021-07-23 13:53:00 Postępowanie
Zagospodarowanie terenu.pdf pdf 1015.76 2021-07-23 13:53:00 Postępowanie
wzór umowy.docx docx 38.84 2021-07-23 13:53:00 Postępowanie
wykaz_robot_zalacznik_Nr_3.doc doc 39 2021-07-23 13:53:00 Postępowanie
SST.pdf pdf 7114.53 2021-07-23 13:53:00 Postępowanie
Przedmiar.pdf pdf 638.25 2021-07-23 13:53:00 Postępowanie
Projekt budowlany.pdf pdf 8639.11 2021-07-23 13:53:00 Postępowanie
klazula zapytanie ofertowe 01.04.2021.doc doc 64.5 2021-07-23 13:53:00 Postępowanie
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 3496.82 2021-07-23 13:53:00 Postępowanie
wykaz_robot_zalacznik_Nr_3.doc doc 39 2021-07-23 13:53:00 Kryterium
Załacznik.2 Oświdczenie o spelnianiu warunków w postępowaniu.docx docx 25.72 2021-07-23 13:53:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 „Budowa siłowni zewnętrznej przy szkole Podstawowej w Jeleniowie na działce nr.502/2 obręb Jeleniów-Gmina Nowa Słupia ” „Budowa siłowni zewnętrznej przy szkole Podstawowej w Jeleniowie na działce nr.502/2 obręb Jeleniów-Gmina Nowa Słupia ” 1 robota budowlana Gmina Nowa Słupia
Rynek 15
26-006, Nowa Słupia
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Okres gwarancji 20% - (0)
3 Warunki udzialu w postępowaniu - IX. Warunki udziału w postępowaniu ofertowym: 9.1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, tj. 1)Wykonawca musi wykazać, ze w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 roboty budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tj. polegające na montażu urządzeń siłowni zewnętrznych lub placu zabaw o wartości minimum 20 000,00 zł (w jednym zamówieniu) – wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania. 9.2.Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedłoży; 1) dowody potwierdzające, iż roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg. załączonego wzoru Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego; 3) kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej w którym jest wskazany rodzaj działalności wykonywany przez oferenta oraz osoby uprawnione do reprezentacji — wystawionego nie wcześniej niż1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; Wskazane dokumenty i oświadczenia mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Warunki udzialu w postępowaniu - Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedłoży: załączniki nr 2 ,nr 3(referencje) oraz kopię z właściwego rejestru CEIDG. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

wykaz_robot_zalaczni [...].doc

Załacznik.2 Oświdcze [...].docx

(0)
5 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Termin realizacji - 20.08.2021r. "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 474