Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 23-07-2021 13:22:00 |
Składania : | 30-07-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | 30-07-2021 11:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków na realizację zamówienia oraz na warunkach określonych w pkt. II 3 i pkt. XIII zapytania ofertowego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-07-30 13:00 | Monika Trojan |
Szanowni
Państwo, zgodnie z zapisami punktu XIII Zapytania ofertowego nr ZSP.DG.3420.3.2021 z dnia 23 lipca 2021r. z przykrością informuję o unieważnieniu postępowania. |
2021-07-30 12:58 | Monika Trojan | Szanowni Państwo, w załączeniu zestawienie ofert w postępowaniu pn. "Doposażenie stołówki w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Lubawce" |
2021-07-30 11:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia wynosi 9.500 zł. brutto. |
Komunikaty