Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DZP-291-3011/2021 Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie

Termin:
Zamieszczenia : 22-07-2021 16:43:00
Składania : 30-07-2021 09:00:00
Otwarcia : 30-07-2021 10:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
22.07.2021 r. - Specyfikacja warunków zamówienia.zip zip 7415.34 2021-07-22 16:43:00 Postępowanie
22.07.2021 r. - Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 105.36 2021-07-22 16:43:00 Postępowanie
30.07.2021 r. - Informacje z otwarcia ofert.pdf pdf 241.09 2021-07-30 14:04:45 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty_17.09.2021.pdf pdf 416.17 2021-09-17 15:46:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-17 15:46 Beata Krzek 17.09.2021 r. - Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2021-07-30 14:04 Beata Krzek 30.07.2021 r. - Informacje z otwarcia ofert

30.07.2021 r. - Info [...].pdf

2021-07-30 09:08 Beata Krzek 30.07.2021 r. - Stosownie do treści art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129), zamawiający udostępnia informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Kwota, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 517.408,77 złotych, w tym:
- Zadanie nr 1: 462.301,45 złotych,
- Zadanie nr 2: 55.107,32 złotych.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 506