Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: BZP-3941-18/2021 Dostawa krzeseł biurowych

Deadlines:
Published : 22-07-2021 08:22:00
Placing offers : 27-07-2021 09:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


1.    Opis przedmiotu zamówienia:

Krzesło biurowe z regulowaną funkcją odchylenia i regulowaną wysokością siedziska.

Kółka wyposażone we wrażliwy na nacisk mechanizm hamulca. Podłokietniki.

Wymiary:

·         Szerokość:                                               

59 cm

·         Głębokość: 

65 cm

·         Maksymalna wysokość: 

108 cm

·         Szerokość siedziska: 

49 cm

·         Głębokość siedziska: 

42 cm

·         Minimalna wysokość siedziska: 

45 cm

·         Maksymalna wysokość siedziska: 

57 cm

Zakres tolerancji +/- 10%

 

Materiał wykonania:

Tkanina z pokryciem:75% poliester, 25% bawełna, 100% poliuretan

Kółka/ Rama oparcia: Tworzywo polipropylenowe

Rama tylna: stal, Epoksydowa/poliestrowa powłoka proszkowa

Wypełnienie siedziska: Pianka poliuretanowa 35kg/m3, watolina poliestrowa

Tkanina z pokryciem: 52% poliester, 31% poliuretan, 17% bawełna

Część z tkaniny :100 % poliester (100% z recyklingu)

Kolory: czarny lub ciemne

Ilość sztuk: 3

Model wzorcowy: RENBERGET lub równoważne

 

Miejsce dostawy:  Plac Jana Matejki 13, 31-157 Kraków - korytarz/sala konferencyjna przed p. 401, IV piętro


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Ogłoszenie zapytania ofertowego.pdf pdf 2266.58 2021-07-22 08:22:00 Proceeding
Informacja o wyborze oferty BZP-3941-18-2021.pdf pdf 368.43 2021-07-29 11:17:37 Public message

Announcements

2021-07-29 11:17 Brygida Śliwa Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej

Informacja o wyborze [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Krzesło biurowe, obrotowe Opis przedmiotu zamówienia zawarty w ogłoszeniu zapytania ofertowego ( plik do pobrania) 3 pc. Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki
plac Jana Matejki 13
31-157, Kraków
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2592 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 7 dni roboczych od udzielenia zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenia - 1) zdobyliśmy konieczne informacje potrzebne do prawidłowego przygotowania oferty oraz nie zgłaszamy żadnych uwag co do procedury udzielenia zamówienia; 2) oferowany przez nas przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w zapytaniu ofertowym ; 3) upewniliśmy się co do prawidłowości i kompletności naszej oferty i ceny. Cena oferty brutto w PLN zawiera należny podatek VAT (zgodnie z ustawą z dnia 11.03.2004r o podatku od towarów i usług, wszystkie przewidywane koszty kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia, wymagania określone w zapytaniu ofertowym oraz obejmuje wszelkie koszty, jakie poniesiemy z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia; 4) w ofercie nie została zastosowana cena dumpingowa i oferta nie stanowi czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu art. 5 – 17 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ; 5) zapoznaliśmy się z odpowiedzialnością karną, o której mowa w art. 297 Kodeksu Karnego, tj. „Kto, w celu uzyskania dla siebie lub kogo innego, od banku lub jednostki organizacyjnej prowadzącej podobną działalność gospodarczą na podstawie ustawy albo od organu lub instytucji dysponujących środkami publicznymi – kredytu, pożyczki pieniężnej, poręczenia, gwarancji, akredytywy, dotacji, subwencji, potwierdzenia przez bank zobowiązania wynikającego z poręczenia lub z gwarancji lub podobnego świadczenia pieniężnego na określony cel gospodarczy, elektronicznego instrumentu płatniczego lub zamówienia publicznego, przedkłada podrobiony, przerobiony, poświadczający nieprawdę albo nierzetelny dokument albo nierzetelne, pisemne oświadczenie dotyczące okoliczności o istotnym znaczeniu dla uzyskania wymienionego wsparcia finansowego, instrumentu płatniczego lub zamówienia, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5”; 6) będziemy związani złożoną ofertą przez okres 30 dni PROSZĘ POTWIERDZIĆ wpisując AKCEPTUJĘ (0)
6 Zamówienie zrealizujemy samodzielnie/ przy udziale podwykonawców - Proszę o odpowiedz: Samodzielnie/przy udziale podwykonawców. (0)
7 Oświadczam/y, że wybór mojej/naszej oferty będzie/nie będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego - Proszę o odpowiedz: będzie/nie będzie Jeżeli wybór oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego, wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania i wskazując ich wartość bez kwoty podatku. (0)
8 Proszę o podanie marki/producenta oferowanego przedmiotu zamówienia/dokładna nazwa przedmiotu zamówienia - - (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 225