Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 20-07-2021 11:44:00 |
Placing offers : | 05-08-2021 09:00:00 |
Offers opening : | 05-08-2021 09:15:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Construction work |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-08-05 13:58 | Andrzej Janicki | Zamawiający w załączeniu przesyła informację o unieważnieniu niniejszego postępowania wraz punktacją złożonych ofert. |
2021-08-05 13:57 | Andrzej Janicki | W załączeniu przesyłam informację z otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu. |
2021-08-05 09:00 | Buyer message | Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 185.000,00 zł gross na sfinansowanie niniejszego zamówienia. |
2021-07-21 11:17 | Andrzej Janicki |
Pytania
Wykonawcy: 1) Czy jest możliwość zmiany zapisu w umowie odnośnie rozliczenia? A mianowicie podziału płatności na dwie faktury - częściową i końcową? 2) Wniesienie zabezpieczenie należytego wykonania umowy powinno również być możliwe w gwarancjach ubezpieczyciela, a nie widać takiego zapisu we wzorze umowy. Odpowiedź Zamawiającego: 1) Zamawiający nie wyraża zgody na podział płatności na dwie faktury - częściową i końcową. Zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy powinna być wystawiona jedna faktura po zaakceptowaniu bez zastrzeżeń protokołu końcowego odbioru robót. 2) Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy jest możliwe w gwarancjach ubezpieczyciela, ten zapis jest zawarty w Rozdziale IV pkt 3 SWZ, a wzór umowy i tak zostanie zmodyfikowany pod kątem powyższej kwestii w przypadku gdy zostanie podpisana umowa z Wykonawcą, który będzie chciał wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie gwarancji ubezpieczyciela. |
Announcements