Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 1/07/2021/SSWiN „Wykonywanie okresowych przeglądów, prac konserwacyjnych związanych z usuwaniem usterek i naprawami awaryjnymi systemów alarmowych SSWiN (system sygnalizacji włamania i napadu) zainstalowanych w obiektach 4 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką SPZOZ we Wrocławiu, połączonego ze stałym ich monitorowaniem oraz podejmowaniem interwencji”.

Termin:
Zamieszczenia : 19-07-2021 12:25:00
Składania : 26-07-2021 12:00:00
Otwarcia : 26-07-2021 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.:

Piotr Gabryl – Komendant Ochrony – 721 660 351;

Jarosław Zeidler – Administrator systemów alarmowych – 261 660 133;

Wojciech Małowiński-Rogala – St. Inspektor ds. elektrycznych - 505 629 368. 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
210716_Wzór Umowy_konwerwacja SSWiN i monitoring w 2021_22r.pdf pdf 545.5 2021-07-19 12:25:00 Postępowanie
OPZ konwerwacja SSWiN i monitoring w 2021_2022.pdf pdf 1351 2021-07-19 12:25:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wartość netto za jeden przegląd techniczny i konserwację. Wg zestawienia urządzeń w OPZ 1 usługa 4. Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ
ul. Rudolfa Weigla 5
50-981, Wrocław
(0)
2 Za stałe monitorowanie systemów SSWiN oraz podejmowanie interwencji. Miesięczna kwota ryczałtowa, zgodnie z OPZ. 12 miesiąc - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Akceptacja warunków Umowy oraz OPZ - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (bez wymiany uszkodzonych elementów systemu, OPZ pkt 5 ppkt. 12 i 13). (0)
5 Roboczogodzina "Rg" 5% Wartość netto. (0)
6 Koszty pośrednie "Kp" 5% Wartość netto. (0)
7 Zysk "Z" 5% Wartość netto. (0)
8 Okres gwarancji 5% Wykonawca każdą wymianę odnotuje w książce konserwacji z wpisaniem terminu końca gwarancji. Minimalny okres gwarancji to 24 miesiące od dnia protokolarnego odbioru prac. (0)
9 Oświadczenie o posiadaniu przez personel legitymacji / zaświadczenie kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego - Wykonawca w dniu podpisania Umowy przedstawi oryginały dokumentów. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Oświadczenie o posiadaniu przez personel świadectw ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji oraz projektowania systemów alarmowych - Wykonawca w dniu podpisania Umowy przedstawi oryginały dokumentów. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 Oświadczenie że: zespoły konserwatorów, składające się z dwóch pracowników posiadają świadectwa kwalifikacyjne, w tym jeden pracownik grupy I, E1 do 1kV, drugi pracownik grupy I, D1 do 1kV. - Wykonawca w dniu podpisania Umowy przedstawi oryginały dokumentów. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
12 Kserokopia / scan polisy OC. - Zgodnie z pkt. 5.2, ppkt. 1. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
13 Kserokopia / scan odpisu KRS Wykonawcy - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
14 Kserokopia / scan koncesji MSWiA Wykonawcy - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
15 Procedury interwencyjne - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
16 Wzór protokołu z przeprowadzonej konserwacji - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
17 Wykaz personelu posiadającego stosowne uprawnienia, świadectwa kwalifikacyjne oraz personel nadzorujący - Załączyć listę osób oddelegowanych do wykonania przedmiotu Umowy, ze wskazaniem zakresu odpowiedzialności, posiadane uprawnienia, licencje, kontakt telefoniczny, e-mail jeśli wymagane organizacyjnie. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
18 Wykaz pojazdów z podaniem marki i numeru rejestracyjnego pojazdu - - (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 454