Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-07-2021 10:23:00 |
Składania : | 26-07-2021 12:00:00 |
Otwarcia : | 26-07-2021 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu serwisowania i konserwacji systemu wentylacji, klimatyzacji i ogrzewania nawiewnego w siedzibie Zamawiającego mieszczącej się przy ul. Szczepanowskiego 15A w Poznaniu. 2. Opis przedmiotu zamówienia i zasady współpracy zostały zawarte w projekcie umowy będącym załącznikiem do postępowania.
3. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od podpisania umowy, nie wcześniej niż od 02.08.2021 r.
4. Wymagania co do Wykonawcy: 1) Opis doświadczenia Wykonawcy w zakresie realizacji usługi objętej Zaproszeniem do składania ofert i spełniania wymagań: Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wykazu wykonanych/wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 usług w zakresie serwisowania i konserwacji systemu wentylacji, klimatyzacji i ogrzewania nawiewnego o wartości min 32 000 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, zakresu, dat wykonania i odbiorców – według wzoru stanowiącego załącznik – Wykaz usług do postępowania. 2) Wymagania w stosunku do osób, które będą realizować przedmiot zamówienia: a) uprawnienia „E”, uprawnienia „D” w grupie I i II – dotyczące pracy przy instalacjach i urządzeniach elektrycznych, b) świadectwo kwalifikacji do naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami, c) potwierdzenie kwalifikacji w zakresie programowania i integracji systemu sterowania firmy Carel np. świadectwa, certyfikaty ukończenia szkoleń, kursów z ww. zakresu, d) certyfikat wydany przez UDT na podstawie art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. z 2020 r. poz. 2065) w zakresie instalowania oraz konserwacji lub serwisowania urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych oraz pomp ciepła. Wzór oświadczenia odnośnie spełniania ww. warunków stanowi załącznik - Oświadczenie do postępowania. 3) Kopię certyfikatu dla przedsiębiorcy wydanego przez UDT na podstawie art. 30 ust. 7 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. z 2020 r. poz. 2065) w zakresie instalowania oraz konserwacji lub serwisowania urządzeń chłodniczych, klimatyzacyjnych oraz pomp ciepła należy dołączyć do oferty.
5. Specyfikacja systemu klimatyzacji, wentylacji i ogrzewania nawiewnego. W obiekcie Zamawiającego zainstalowane są następujące podzespoły systemu klimatyzacji, wentylacji i ogrzewania nawiewnego: 1) Główna centrala: VTS TYP: CV-A3 0298C/1-6, automatyka sterująca CAREL. 2) Centrala wentylacyjna i klimatyzacyjna archiwum: Gospel Economic 120 II, automatyka sterująca CAREL. 3) Agregat wody lodowej: a) Aermec RV0901***L*P* automatyka sterująca CAREL. b) Czynnik chłodniczy R407 C. 4) Klimakonwektory Aermec. 5) Klimatyzatory freonowe: Mcquay M4LC025BAFCA. 6) Klimatyzator serwerowni: Fuji Electric RO54LA urządzenie kanałowe. 7) Klimatyzator DAIKIN - RXS50K2V1B / FCQG50FVEB. a) Czynnik chłodniczy R410A. 8) Kurtyna powietrzna: VTS Defender 150 WH. 9) Oprogramowanie komputerowe sterujące system wentylacji i klimatyzacji – Plant Visor PRO.
6. Oceniane kryteria i ich ranga: cena brutto (z podatkiem VAT) - 100%.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 604 47 16 47.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-07-29 15:05 | Zamówienia Publiczne |
Wojewódzki
Fundusz
Ochrony
Środowiska
i
Gospodarki
Wodnej
w
Poznaniu
informuje
o
unieważnieniu
postępowania,
ponieważ
w
przedmiotowym
postępowaniu
nie
złożono
żadnej
oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje o planowanym powtórzeniu postępowania. |
Komunikaty