Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-07-2021 10:05:00 |
Składania : | 20-08-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 20-08-2021 10:05:00 |
Tryb: | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.
Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań do SWZ
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty
Przesłania odwołania/inne
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.
2021-11-08 13:19 | Ewa Kazanecka | Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia |
2021-10-26 09:18 | Ewa Kazanecka | Informacja o unieważnieniu zadania nr 1 |
2021-10-14 15:52 | Ewa Kazanecka |
Wybór
najkorzystniejszej
oferty
w
zadaniu
nr
1 |
2021-10-14 15:27 | Ewa Kazanecka |
Informacja
o
unieważnieniu
zadania
nr
2 |
2021-10-14 09:20 | Ewa Kazanecka | Wybór najkorzystniejszej oferty w zadaniu nr 3 |
2021-08-20 11:13 | Jarosław Skiba | Informacja z otwarcia ofert |
2021-08-20 10:00 | Komunikat Zamawiającego |
Zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
realizację
zamówienia
460
000,00
PLN
brutto,
w tym: zadanie nr 1 - 132 840,00 PLN zadanie nr 2 - 297 160,00 PLN zadanie nr 3 - 30 000,00 PLN |
2021-08-10 13:17 | Jarosław Skiba |
Sygnatura:
WZP
2924/2326/21 Warszawa, 10 sierpnia 2021 Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na Dostawy dźwigników samochodowych, linii diagnostycznej i urządzeń do wulkanizacji WZP-2326/21/153/T Wydział Zamówień Publicznych Komendy Stołecznej Policji działając w imieniu Zamawiającego na podstawie Art. 135 ust. 2, 3 i 5 oraz art. 137 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 (t.j. Dz. U 2021, poz. 1129), zwanej dalej Ustawą, informuje o treści wniosków o wyjaśnienie treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) złożonych przez wykonawców i udzielonych przez Zamawiającego odpowiedziach oraz zmianie treści SWZ. Pytanie nr 2 (dot. Zadania nr 1 oraz 2): Pytanie dot. zadania 1 oraz 2. Poniższe zapisy nie regulują sprawy wykonania fundamentów. Po czyjej stronie leżą roboty budowlane - Zamawiającego czy Wykonawcy? Wykonawca zdemontuje istniejące dźwigniki i złoży je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie obiektu POT, ul. Puławska 44 E, 05-509 Piaseczno, Wykonawca wykona montaż i uruchomienie sprzętu oraz przeszkoli pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi. Wykonawca zdemontuje istniejące elementy linii diagnostycznej i złoży je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie obiektu POT, ul. Puławska 44 E, 05-509 Piaseczno, Wykonawca wykona montaż i uruchomienie sprzętu oraz przeszkoli pracownika Zamawiającego w zakresie obsług” Odpowiedź na pytanie nr 2 Zamawiający informuje, że wykonanie robót budowlanych oraz sporządzenie dokumentacji budowlanej leży po stronie Wykonawcy. Obowiązki Wykonawcy zostały sprecyzowane w Ogólnych Warunkach Umowy stanowiących Rozdz. XIX SWZ. Dla zadania nr 1: §3 ust. 2 „Wykonawca zobowiązuje się do: 1) zdemontowania istniejących dźwigników i złożenia ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie obiektu POT, ul. Puławska 44 E, 05-509 Piaseczno, 2) zrealizowania dostawy, montażu i uruchomienia dostarczonego sprzętu, 3) przeszkolenia pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu, 4) wykonania i dostarczenia dokumentacji technicznej i budowlanej, wymaganej przez Urząd Dozoru Technicznego do rejestracji urządzeń i dopuszczenia do użytkowania," Dla zadania nr 2: §3 ust. 2 „Wykonawca zobowiązuje się do: 1) zdemontowania istniejących elementów istniejącej linii diagnostycznej i złożenia ich w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie obiektu POT, ul. Puławska 44 E, 05-509 Piaseczno, 2) zrealizowania dostawy i montażu kompletnej linii diagnostycznej wraz z przyłączeniem i uruchomieniem, w tym wszystkie konieczne prace adaptacyjne i budowlane z odtworzeniem ścian i powierzchni kanału diagnostycznego, 3) przeszkolenia pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu, 4) wykonania i dostarczenia dokumentacji technicznej i budowlanej, wymaganej przez Urząd Dozoru Technicznego do rejestracji urządzeń i dopuszczenia do użytkowania,” W związku z wyjaśnieniami treści SWZ udzielonymi w dniu 05.08.2021 r. Zamawiający informuje o zmianie terminu składania ofert i zmianie SWZ w następującym zakresie: 1) Rozdział VIII ust. 1 SWZ otrzymuje brzmienie: „Wykonawca jest związany ofertą 90 dni od upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert, tj. do dnia 17.11.2021 r. ” 2) Rozdział XI ust. 11 SWZ otrzymuje brzmienie: „Termin składania ofert upływa w dniu 20.08.2021r., o godz. 10.00. Decyduje data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar.” 3) Rozdział XII ust. 1 SWZ otrzymuje brzmienie: „Otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po upływie terminu składania ofert, tj. w dniu 20.08.2021 r. godz.: 10:15. Otwarcie ofert dokonywane jest przez odszyfrowanie i otwarcie ofert.” Treść udzielonych wyjaśnień oraz zmiany SWZ są wiążące dla stron i muszą być uwzględnione w składanych ofertach. |
2021-08-05 15:39 | Ewa Kazanecka |
Pytania i odpowiedzi |
Komunikaty