Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 16-07-2021 10:26:00 |
Składania : | 27-07-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 27-07-2021 10:15:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-09-09 12:57 | Sławomir Jastrzębski | Ogłoszenie o wyniku postępowania |
2021-07-30 15:41 | Sławomir Jastrzębski | Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert |
2021-07-27 12:33 | Sławomir Jastrzębski | INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT |
2021-07-27 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia 597365,05 PLN brutto. |
2021-07-23 12:23 | Sławomir Jastrzębski | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia |
2021-07-22 15:27 | Sławomir Jastrzębski |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
284
ust.
2,
ust.
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(tj.
Dz.
U.
z
2019
r.,
poz.
2019
ze
zm.),
informuje
o
treści
pytań
zadanych
przez
Wykonawcę
i
udzielonych
przez
Zamawiającego
odpowiedziach: Pytanie nr 3: Zamawiający w SIWZ pkt III, ppkt 14 zawarła informację na temat miejsca wykonania dostawy „ do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie garnizonu stołecznego” ? Proszę o przybliżone informację na temat miejsc dostawy. Proszę zwrócić uwagę, że urządzeni przesyłowe ważą około 400kg i nie można ich tak wnieść do danej lokalizacji, a dostawa musi być wykonana specjalistycznym autem, który musi mieć możliwość dojazdu do danego punktu. Pytanie nr 4: Proszę o doprecyzowanie jakie będą warunki techniczne dostaw (dojazd, piętro, szerokość drzwi, czy są do pokonania schody, jeśli tak to ile i jakiej szerokości, windy etc., korytarze ze skrętami, skręty jaki mają promień) urządzeń przemysłowych. Informację o które prosimy są powiązane z pytaniem nr 1, tylko precyzją wejścia do budynków oraz wewnętrzne ciągi komunikacyjne. Dostępne urządzenie przemysłowe na rynku wymagają, aby drzwi posiadały szerokość min. 82cm wejścia/światła. Następnie przy planowaniu umiejscawiania maszyny proszę zwrócić uwagę na wagę, ewentualna lokalizacji na poziomie +/- 1 staje się niewykonana, schody, progi itp. Przeszkody stanowią duże ryzyko i przeszkody. Odpowiedź na pytanie nr 3 i 4: Zamawiający informuje, że teren garnizonu stołecznego obejmuje siedem Komend rejonowych Policji w Warszawie oraz dziewięć Komend Powiatowych Policji na terenie powiatów: grodziski, legionowski, miński, nowodworski, otwocki, piaseczyński, wołomiński, warszawski zachodni. Dokładne adresy dostaw Zamawiający wskaże w chwili składania zapotrzebowania. Obiekty Zamawiającego spełniają warunki techniczne dostaw (dojazd, wysokość pięter oraz szerokość drzwi). Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. |
2021-07-21 13:48 | Sławomir Jastrzębski |
Wydział
Zamówień
Publicznych
KSP,
działając
w
imieniu
Zamawiającego,
zgodnie
z
art.
284
ust.
2,
ust.
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(tj.
Dz.
U.
z
2019
r.,
poz.
2019
ze
zm.),
informuje
o
treści
pytań
zadanych
przez
Wykonawcę
i
udzielonych
przez
Zamawiającego
odpowiedziach: Pytanie nr 1: Czy zamawiający wymaga, aby urządzenie było wyposażone w standardzie w adapter umożliwiający w przyszłości podłączenie systemu odpylającego do niszczarki? Uzasadnienie: Podczas niszczenia dużych ilości dokumentów archiwalnych powstaje pył który unosi się wraz z kurzem w pomieszczeniu w który pracuje niszczarka, urządzenie można na etapie produkcyjnym wyposażyć w adapter do systemu odpalającego (wewnątrz urządzenie instalacja do odpylania) do którego można w przyszłości podłączyć przemysłowe odkurzacze o dużej mocy i filtrowania powietrza lub profesjonalne odpylacze. Takie rozwiązanie daje Zamawiającemu w przyszłości możliwość usytuowania niszczarki w każdym pomieszczeniu wraz z przemysłowym odkurzaczem/opylaczem nie patrząc na wentylację itp.. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że nie dopuszcza powyższego rozwiązania. Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ. Pytanie nr 2: Czy zamawiający wymaga, aby zaoferowane urządzenia posiadały kosz w postaci wózka z workiem na ścinki wielokrotnego użytku wyjeżdżający spod maszyny, dla łatwego użytkowania? Uzasadnienie: Zamawiający wymaga, aby Urządzenie posiadało kosz o pojemności min. 300 L. To oznacza, iż worek ze ścinkami jest bardzo duży i ciężki (waga w zależności od niszczonego materiału 20/25kg.) Dla bezpieczeństwa pracy urządzenie powinno być wyposażone w wózek, tak aby pracownik/użytkownik nie musiał przenieść ciężkiego worka ze ścinkami. Takie rozwiązanie spowoduje, że przewożenie i opróżnianie zniszczonego materiału będzie się odbywało bez potrzeby fizycznego przenoszenia/unoszenia worka ze ścinkami. Odpowiedź: Zamawiający informuje, że nie dopuszcza powyższego rozwiązania. Zamawiający podtrzymuje zapisy SWZ. Wyjaśnienia zapisów SWZ należy traktować wiążąco dla Stron. |
Komunikaty