- Strona główna
- Postępowanie ID 483555
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
OSiR.2710.1.2021 Zaprojektowanie wraz z wykonaniem budowy rekreacyjnego obiektu małej architektury – zespołu torów rowerowych typu „pumptruck” na terenie dawnego Poligonu w Sierakowie k. Rawicza
Wystawiający
-
UżytkownikMaciej Szymkowiak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-07-16 09:19:00
-
Składania2021-08-06 10:00:00
-
Otwarcie ofert2021-08-06 10:15:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie rekreacyjnego obiektu małej architektury – zespołu torów rowerowych typu „pumptruck” a następnie wykonanie przedsięwzięcia na terenie dawnego poligonu w Sierakowie w ramach zadania „Zagospodarowanie Poligonu – adaptacja terenu dawnego Poligonu na cele sportu i rekreacji, kultury, edukacji, zdrowia i innych”.
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
1.
Komunikacja
w niniejszym postępowaniu w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa
się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy
Zakupowej.
2.
Komunikacja
ustna dopuszczalna jest jedynie w toku negocjacji lub dialogu oraz w
odniesieniu do informacji, które nie są istotne.
3.
Zamawiający
awaryjnie dopuszcza komunikowanie się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty
elektronicznej osir@rawicz.eu – powyższe nie dotyczy składania oferty, z tym że
podstawowym środkiem komunikowania się jest Platforma Zakupowa, o której wyżej
mowa.
4.
Wykonawca
może się kontaktować z Zamawiającym w formie elektronicznej za pośrednictwem
Platformy Zakupowej i formularzy:
a) „Złóż ofertę” w odniesieniu do składania
oferty
b) „Wyślij wiadomość” w odniesieniu do pozostałej
korespondencji kierowanej do Zamawiającego
5.
Zamawiający
w zakresie:
a) pytań technicznych dotyczących funkcjonowania
i obsługi technicznej Platformy Zakupowej wskazuje kontakt z Centrum Wsparcia
Klienta, które dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz.: od 7:00 do
17:00 pod numerem telefonu (22)-101-02-02 lub e-mail cwk@platformazakupowa.pl,
b) pytań merytorycznych wyznaczył następujące
osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcą: w zakresie procedury
przetargowej: Maciej Szymkowiak; w zakresie przedmiotu zamówienia: Hubert Kupczyk
6.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego
dalej RODO), uprzejmie informujemy że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Sportu i
Rekreacji w Rawiczu z siedzibą przy ul. Spokojnej 1a, 63-900 Rawicz,
reprezentowany przez Dyrektora Macieja Szymkowiaka, adres e-mail: osir@rawicz.eu;
2) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę o kontaktować się
z Inspektorem Ochrony Danych, adres mail: kontakt.itrs@gmail.com;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1
lit. b i c RODO
w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego pn. „Zaprojektowanie wraz z wykonaniem budowy rekreacyjnego
obiektu małej architektury – zespołu torów rowerowych typu „pumptruck” na
terenie dawnego Poligonu w Sierakowie k. Rawicza” Nr OSiR.2710.1.2021 oraz
zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny
stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych
spoczywających na Zamawiającym;
4) firmą podprzetwarzającą dane jest platformazakupowa.pl,
którego operatorem jest Open Nexus Sp. z o.o.;
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy PZP oraz podmioty wspomagające proces zamówienia w zakresie
infrastruktury teleinformatycznej;
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1
PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje cały czas trwania umowy i czas archiwizacji dokumentów;
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych
Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia
Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub
uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z
ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw
innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
10) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Jednocześnie Zamawiający przypomina o
ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane
zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i
które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w
postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których
mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-08-11
08:44:41
|
Maciej Szymkowiak |
Zamawiający
zamieszcza
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania
ogłoszenie
o
wyniku
postępowania
(unieważnieniu).
Załączniki |
2021-08-09
10:58:52
|
Maciej Szymkowiak |
Działając
na
podstawie
art.
260
ust.
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
roku
Prawo
zamówień
publicznych
Zamawiający
–
Ośrodek
sportu
i
Rekreacji
w
Rawiczu
udostępnia
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania
zawiadomienie
o
unieważnieniu
postępowania.
Załączniki |
2021-08-06
12:45:22
|
Maciej Szymkowiak |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
5
ustawy
z
dnia
11
września
2019
roku
Prawo
zamówień
publicznych
(t.j.
Dz.
U.
z
2021
roku,
poz.
1129),
Zamawiający
niezwłocznie
po
otwarciu
ofert,
udostępnia
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania
niżej
załączoną
informację
z
dnia
06
sierpnia
2021
roku.
Załączniki |
2021-08-06
10:00:54
|
Maciej Szymkowiak | Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych, Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości : 1.185,000 zł. |
2021-08-06
10:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 2021, poz. 1129), Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokości 1.185.000,00 brutto. |
2021-07-28
13:34:44
|
Maciej Szymkowiak |
Działając
na
podstawie
art.
284
ust.
6
ustawy
z
dnia
11
września
2019
roku
Prawo
zamówień
publicznych,
Zamawiający
w
załączeniu,
udostępnia
na
stronie
internetowej
prowadzonego
postępowania
treść
zapytań
wraz
z
udzielonymi
odpowiedziami
-
wyjaśnianie
nr
1
do
SWZ
wraz
z
ogłoszeniem
o
zmianie
ogłoszenia
oraz
uzupełnionymi
załącznikami
nr
13,14
oraz
15
do
SWZ.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?