Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DP/PSA/5/2021 Dostawa artykułów biurowych.

Termin:
Zamieszczenia : 14-07-2021 11:32:00
Składania : 21-07-2021 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.


Zamawiający wymaga:

1. Warunki płatności: minimum 14 dni od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.

2. Termin realizacji dostawy: do 5 dni roboczych, od otrzymania zamówienia.

3. Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dostawy, po stronie wykonawcy.

4.Termin wykonania zamówienia: do 31.12.2021r. (w tym okresie Zamawiający przewiduje 6 dostaw -1 dostawa na miesiąc)

5. Wykonawca musi być czynnym płatnikiem podatku od towarów i usług VAT.

6. Wykonawca gwarantuje, że produkty są nowe i fabrycznie zapakowane.




W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 17 22 18 296  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Formularz cenowy - Materiały biurowe.xlsx xlsx 14.58 2021-07-14 11:32:00 Kryterium
odpowiedź na pytanie artykuły biurowe.PDF PDF 304.42 2021-07-20 11:12:17 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert - Art. biurowe.pdf pdf 381.35 2021-07-21 13:06:19 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze njakorzystniejszej oferty- Atr. biurowe.pdf pdf 457.17 2021-07-21 14:27:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-21 14:27 Piotr Miąso W załączeniu przekazujemy informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-07-21 13:06 Piotr Miąso W załączeniu przekazujemy Informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-07-20 11:12 Piotr Miąso Odpowiedź na pytanie

odpowiedź na pytanie [...].PDF

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Artykuły biurowe należy podać cenę za całość zamówienia 1 szt. Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Ropczycach
Przemysłowa 12
39-100, Ropczyce
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz cenowy - M [...].xlsx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji dostawy - do 5 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Termin realizacji zamówienia - Termin wykonania zamówienia: do 31.12.2021r. (w tym okresie Zamawiający przewiduje 6 dostaw -1 dostawa na miesiąc) Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dostawy, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Płatnik VAT - Wykonawca musi być czynnym płatnikiem podatku od towarów i usług VAT. Proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 437