Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AZP.274.11/2021 Dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersyteckiego Centrum Medialnego KUL

Termin:
Zamieszczenia : 12-07-2021 15:42:00
Składania : 22-07-2021 10:00:00
Otwarcia : 22-07-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Edytowalna wersja zał do SWZ_11_.docx docx 214.23 2021-07-12 15:42:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 209.9 2021-07-12 15:42:00 Postępowanie
OPZ_cz. 1 AUDIO.pdf pdf 821.74 2021-07-12 15:42:00 Postępowanie
OPZ_cz. 2 STUDIO.pdf pdf 251.57 2021-07-12 15:42:00 Postępowanie
OPZ_cz. 3 TV.pdf pdf 413 2021-07-12 15:42:00 Postępowanie
OPZ_cz. 4 KAMERY.pdf pdf 376.86 2021-07-12 15:42:00 Postępowanie
SWZ_dostawa sprzętu multimedialnegoUCM.pdf pdf 488.77 2021-07-12 15:42:00 Postępowanie
Zał_7_Wzór umowy dost_sprzętu_multimedialnegoUCM.pdf pdf 365.03 2021-07-12 15:42:00 Postępowanie
Wyjaśnienie treści SWZ.pdf pdf 381.52 2021-07-16 15:28:21 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 307.11 2021-07-22 12:12:26 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 314.97 2021-08-18 13:24:43 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze cz_2.pdf pdf 306.71 2021-08-26 14:39:46 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-26 14:39 Agnieszka Kiszka Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2021 r., poz. 1129 ze zm.) zawiadamia o wyborze oferty najkorzystniejszej w części 2 postępowania.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-08-18 13:24 Aleksandra Gadzało Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej w części 1, 3 oraz unieważnieniu postępowania w części 4

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-07-22 12:12 Agnieszka Kiszka Zamawiający udostępnia informacje, o których mowa w art. 222 ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych. Stosowne pismo w załączeniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-07-22 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia wynosi: 244 097,06 zł, w tym: w części 1: 86 365,40 zł, w części 2: 67 650,00 zł, w części 3: 42 309,81 zł, w części 4: 47 771,85 zł.
2021-07-16 15:28 Agnieszka Kiszka Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II informuje, że w dniu 14.07.2021 r. wpłynął wniosek o wyjaśnienie zapisów Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zamawiający, działając na podstawie art. 284 ust. 2 ustawy Pzp, udziela odpowiedzi na złożone we wniosku o wyjaśnienie treści SWZ zapytanie. Zgodnie z treścią art. 284 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania treść zapytania wraz z wyjaśnieniami, bez ujawniania źródła zapytania. Stosowne pismo w załączeniu.

Wyjaśnienie treści S [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 800