Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DIiIB.2120.8.1.2021 Opracowanie dokumentacji projektowej dostosowania budynku Domu Studenta „UŚKA”, łącznika oraz stołówki do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz zabudowy platformy schodowej wraz z likwidacją barier architektonicznych w celu zapewnienia dostępu osobom z niepełnosprawnościami do pomieszczeń stołówki i łącznika - ul. Bielska 66, Cieszyn

DIiIB UŚ
Uniwersytet Śląski w Katowicach Oddział: Dział Inwestycji i Infrastruktury Budowlanej
Termin:
Zamieszczenia : 12-07-2021 13:51:00
Składania : 20-07-2021 11:00:00
Otwarcia : 20-07-2021 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

Zamawiający zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu, którego przedmiotem jest opracowanie dokumentacji projektowej dostosowania budynku Domu Studenta „UŚKA”, łącznika oraz stołówki do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz zabudowy platformy schodowej wraz z likwidacją barier architektonicznych w celu zapewnienia dostępu osobom z niepełnosprawnościami do pomieszczeń stołówki i łącznika - ul. Bielska 66, Cieszyn.


Inwestycja w zakresie dotyczącym zabudowy platformy schodowej realizowana jest w ramach projektu „DUO - Uniwersytet Śląski uczelnią dostępną, uniwersalną i otwartą”, dofinansowanego z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś priorytetowa: III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie: 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych - ZADANIE 4 - Zwiększenie dostępności architektonicznej UŚ.

Zasady, wg których prowadzone jest niniejsze postępowanie, zostały opisane w instrukcji dotyczącej przeprowadzenia postępowania, która stanowi załącznik do ogłoszenia.


Pod linkiem znajduje się instrukcja: Składanie ofert w postępowaniu poniżej progu - zapytanie ofertowe


W załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

W postępowaniu należy złożyć ofertę wraz wymaganymi dokumentami. W tym postępowaniu wymagane jest podpisanie plików kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.


Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformy, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. poprzez złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, z uwagi na możliwość zapoznania się z ofertą przed terminem jej złożenia.


Rekomendacje:

a) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf  i opatrzenie ich podpisem;

b) Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym;

c) Zamawiający zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików; 

d) Zamawiający zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty;

e) W przypadku kompresowania dokumentów np. w plik ZIP zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego z plików przed skompresowaniem;

f) Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00,

tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.pdf pdf 356.46 2021-07-12 13:51:00 Postępowanie
Zał. nr 1 - instrukcja przeprowadzenia postępowania.pdf pdf 65.56 2021-07-12 13:51:00 Postępowanie
Zał. nr 2 - Wzór umowy.pdf pdf 448.9 2021-07-12 13:51:00 Postępowanie
Zał. nr 3 - Klauzula informacyjna RODO.pdf pdf 191.3 2021-07-12 13:51:00 Postępowanie
Zał. nr 4 - Wykaz usług.docx docx 96.82 2021-07-12 13:51:00 Postępowanie
Zał. nr 5 - Wykaz osób.docx docx 94.66 2021-07-12 13:51:00 Postępowanie
Zał. nr 6 - Decyzja 33 2020.pdf pdf 4259.39 2021-07-12 13:51:00 Postępowanie
Zał. nr 7 - Decyzja 35 2020.pdf pdf 4893.79 2021-07-12 13:51:00 Postępowanie
Zał. nr 8 - Decyzja 30 2021, 31 2021.pdf pdf 913.63 2021-07-12 13:51:00 Postępowanie
Zał. nr 9 - Formularz cenowy.docx docx 109.42 2021-07-12 13:51:00 Postępowanie
informacja z otwarcia ofert-sig.pdf pdf 517.23 2021-07-21 14:19:09 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty-sig.pdf pdf 805.95 2021-07-30 14:49:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-30 14:49 DIiIB UŚ Zamawiający zamieszcza informację o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-07-21 14:19 DIiIB UŚ Zamawiający przekazuje informację z otwarcia ofert.

informacja z otwarci [...].pdf

2021-07-20 11:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający planuje przeznaczyć na realizację zamówienia: 158.512,00 zł brutto

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie Opracowanie dokumentacji projektowej dostosowania budynku Domu Studenta „UŚKA”, łącznika oraz stołówki do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej oraz zabudowy platformy schodowej wraz z likwidacją barier architektonicznych w celu zapewnienia dostępu osobom z niepełnosprawnościami do pomieszczeń stołówki i łącznika - ul. Bielska 66, Cieszyn. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3195 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamiarze udzielenia zamówienia, a wszystkie podane informacje wraz z ofertą są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia Zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji. W przypadku odpowiedzi pozytywnej prosimy o udzielenie odpowiedzi "TAK", w przypadku odpowiedzi negatywnej "NIE" (0)
3 Zdolność techniczna - o udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty  co najmniej jeden projekt budowlany, którego zgodność z wymogami ochrony przeciwpożarowej została stwierdzona przez rzeczoznawcę ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, obejmujący swoim zakresem dostosowanie istniejącego (użytkowanego) budynku o powierzchni użytkowej min. 4 000 m² do zgodności z wymaganiami ochrony przeciwpożarowej, w tym poprzez budowę lub przebudowę systemu sygnalizacji pożaru wraz z dźwiękowym systemem ostrzegawczym. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz usług - wg wzoru stanowiącego załącznik 4 do ogłoszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Zdolność zawodowa - O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, posiadającymi prawo wykonywania zawodu oraz wymagane uprawnienia budowlane, tj. - minimum 1 osobą – która będzie pełniła funkcję projektanta branży architektonicznej posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej, - minimum 1 osobą – która będzie pełniła funkcję projektanta branży konstrukcyjno-budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - minimum 1 osobą – która będzie pełniła funkcję projektanta branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - minimum 1 osobą – która będzie pełniła funkcję projektanta branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - minimum 1 osobą – rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń przeciwpożarowych, w rozumieniu Ustawy z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej, posiadającego prawo do wykonywania zawodu rzeczoznawcy przyznane w drodze powołania przez Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć wykaz osób - wg wzoru stanowiącego załącznik 5 do ogłoszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Klauzula RODO - Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że zapoznał się z klauzulą informacyjną RODO - wg załącznika nr 3 do ogłoszenia. W przypadku odpowiedzi pozytywnej prosimy o udzielenie odpowiedzi "TAK", w przypadku odpowiedzi negatywnej "NIE" (0)
6 Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO - Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu (nie dotyczy przypadku, gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO)”. W przypadku odpowiedzi pozytywnej prosimy o udzielenie odpowiedzi "TAK", w przypadku odpowiedzi negatywnej "NIE" (0)
7 Wzór umowy - Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że zapoznał się ze Wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do ogłoszenia oraz akceptuje jego treść i warunki realizacji przedmiotu zamówienia w nim podane. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Odpis z właściwego rejestru/Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - Składając ofertę w przedmiotowym postępowaniu Wykonawca powinien złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie ww. dokument składa każdy z wykonawców). (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
9 Formularz cenowy - Wykonawca wypełniając formularz cenowy zobowiązany jest do wyceny i wypełnienia wszystkich wskazanych w nim pozycji. Łączna wartość dla poszczególnych zakresów usług powinna być zgodna z ceną podaną w ofercie. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego załącznik 9 do ogłoszenia (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 430