Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 23-ZP-07-21/85 2021/BZP 00110572/01 Zakup i dostawa sprzętu gospodarczego, szafek na klucze, skrzyń i worków ewakuacyjnych, klimatyzatorów i wentylatorów

Magdalena Grabowska-Krysztofiak
15 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Termin:
Zamieszczenia : 12-07-2021 08:41:00
Składania : 28-07-2021 08:00:00
Otwarcia : 28-07-2021 08:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 


Wykonawca może złożyć ofertę na następujące części zamówienia:

Część 1: Zakup i dostawa sprzętu gospodarczego

Część 2: Zakup i dostawa szafek na klucze, skrzyń i worków ewakuacyjnych

Część 3: Zakup i dostawa klimatyzatorów i wentylatorów


Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
23-ZP-07-21-85 SWZ.pdf pdf 630.73 2021-07-12 08:41:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 102.11 2021-07-12 08:41:00 Postępowanie
Zał. nr 1A - Formularz cenowy dla cz. 1.xlsx xlsx 16.42 2021-07-12 08:41:00 Postępowanie
Zał. nr 1B - Formularz cenowy dla cz. 2.xlsx xlsx 13.66 2021-07-12 08:41:00 Postępowanie
Zał. nr 1C - Formularz cenowy dla cz. 3.xlsx xlsx 13.38 2021-07-12 08:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 2A - Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 1.pdf pdf 807.7 2021-07-12 08:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 2B - Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 2.pdf pdf 521.74 2021-07-12 08:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 2C - Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 3.pdf pdf 583.29 2021-07-12 08:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Wzór umowy.pdf pdf 717.72 2021-07-12 08:41:00 Postępowanie
Załączniki nr 1, 3 do SWZ.docx docx 40.14 2021-07-12 08:41:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 35.03 2021-07-13 08:34:13 Publiczna wiadomość
Zał. nr 1C - Formularz cenowy dla cz. 3 - zmieniony.xlsx xlsx 13.51 2021-07-13 08:34:13 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2C - Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 3 - zmieniony.pdf pdf 604.34 2021-07-13 08:34:13 Publiczna wiadomość
Zmiana SWZ.pdf pdf 232.13 2021-07-13 08:34:13 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia.pdf pdf 183.7 2021-07-15 13:23:02 Publiczna wiadomość
Wyjaśnienia treści Specyfikacji Warunków Zamówienia 1 .pdf pdf 484.66 2021-07-22 12:11:27 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - 1.pdf pdf 39.59 2021-07-22 12:29:12 Publiczna wiadomość
Zmiana SWZ 1 .pdf pdf 664.57 2021-07-22 12:29:12 Publiczna wiadomość
Zał. nr 1A - Formularz cenowy dla cz. 1 -zmieniony.xlsx xlsx 16.9 2021-07-22 12:29:12 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 2A - Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 1- zmieniony.doc doc 184 2021-07-22 12:29:12 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert..pdf pdf 510.18 2021-07-28 12:39:57 Publiczna wiadomość
Informacja o unieważnieniu części 2 postępowania. (str).pdf pdf 514.52 2021-08-05 07:50:43 Publiczna wiadomość
Zawiadominie o wyborze najkorzystniejszej oferty cz. 1 i 3 .pdf pdf 747.86 2021-08-16 10:42:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-16 10:42 Magdalena Grabowska-Krysztofiak Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zawiadominie o wybor [...].pdf

2021-08-05 07:50 Magdalena Grabowska-Krysztofiak Informacja o unieważnieniu części 2 postępowania.

Informacja o unieważ [...].pdf

2021-08-05 07:49 Magdalena Grabowska-Krysztofiak Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2021-07-28 12:39 Magdalena Grabowska-Krysztofiak Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-07-28 08:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129) podaje informację o kwotach, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia:
Część 1 – Zakup i dostawa sprzętu gospodarczego – 133 615,72 zł brutto
Część 2 – Zakup i dostawa szafek na klucze, skrzyń i worków ewakuacyjnych – 81 197,46 zł brutto
Część 3 – Zakup i dostawa klimatyzatorów i wentylatorów – 112 452,50 zł brutto
2021-07-22 12:30 Magdalena Grabowska-Krysztofiak Uwaga nowy termin składania ofert- 28.07.2021 r., godz. 08:00
2021-07-22 12:29 Magdalena Grabowska-Krysztofiak Zmiana treści Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz ze zmienionym Formularzem cenowym dla cz.1 oraz zmienionym Opisem przedmiotu zamówienia dla części 1 .

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Zmiana SWZ 1 .pdf

Zał. nr 1A - Formula [...].xlsx

Załącznik nr 2A - Op [...].doc

2021-07-22 12:11 Magdalena Grabowska-Krysztofiak Wyjaśnienia treści specyfikacji warunków zamówienia 1 .

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

2021-07-15 13:23 Katarzyna Kudryk Odpowiedź na pytanie Wykonawcy

Wyjaśnienia treści S [...].pdf

2021-07-13 08:34 Katarzyna Kudryk Zmiana treści Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz ze zmienionym Formularzem cenowym dla cz. 3 oraz zmienionym Opisem przedmiotu zamówienia dla części 3

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Zał. nr 1C - Formula [...].xlsx

Załącznik nr 2C - Op [...].pdf

Zmiana SWZ.pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 976