Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 180/2021/TP/DZP Dostawa nowej aparatury laboratoryjnej do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Termin:
Zamieszczenia : 09-07-2021 14:56:00
Składania : 22-07-2021 10:00:00
Otwarcia : 22-07-2021 11:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 221.88 2021-07-09 14:56:02 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 5971.36 2021-07-09 14:56:12 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia ,formularz cenowy (3).doc doc 220 2021-07-09 14:56:12 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ - Formularz oferty.doc doc 73 2021-07-09 14:56:12 Postępowanie
Załącznik nr 3 do SWZ - Ośwadczenie dotyczące podstaw wykluczenia.doc doc 60 2021-07-09 14:56:12 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ -Projektowane postanowienia umowy (1).pdf pdf 246.63 2021-07-09 14:56:12 Postępowanie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 35.03 2021-07-15 12:23:48 Publiczna wiadomość
ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TERMINU ZWIĄZANIA OFERTĄ, SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT.pdf pdf 356.1 2021-07-15 12:24:25 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania nr 1.pdf pdf 391.7 2021-07-15 12:24:54 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania nr 2.pdf pdf 337.82 2021-07-19 13:08:15 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 34.54 2021-07-19 13:08:38 Publiczna wiadomość
Zmiana terminów.pdf pdf 356.31 2021-07-19 13:08:38 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert (180).pdf pdf 98.34 2021-07-26 07:39:13 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 4,5,7,8, i 12.pdf pdf 319.47 2021-08-13 13:42:35 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 9.pdf pdf 372.66 2021-08-13 13:43:13 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 870.97 2021-08-31 08:53:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-31 08:53 Barbara Drozd Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2021-08-13 13:43 Barbara Drozd Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 9

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-08-13 13:42 Barbara Drozd Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania w części nr 4,5,7,8,i 12

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2021-07-26 07:39 Barbara Drozd Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-07-22 10:00 Komunikat Zamawiającego Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto:
- część nr 1 - 9 760,00 zł,
- część nr 2 - 9 814,00 zł,
- część nr 3 - 11 000,00 zł,
- część nr 4 - 15 000,00 zł,
- część nr 5 – 8 000,00 zł,
- część nr 6 - 1 500,00 zł,
- część nr 7 - 5 000,00 zł,
- część nr 8 - 8 000,00 zł,
- część nr 9 - 7 073,48 zł,
- część nr 10 - 1 100,00 zł,
- część nr 11 - 1 400,36 zł,
- część nr 12 - 3 260,00 zł
-
2021-07-19 13:08 Barbara Drozd Zmiana terminów

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Zmiana terminów.pdf

2021-07-19 13:08 Barbara Drozd Odpowiedzi na pytania nr 2

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2021-07-15 12:24 Barbara Drozd Odpowiedzi na pytania nr 1

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2021-07-15 12:24 Barbara Drozd ZAWIADOMIENIE O ZMIANIE TERMINU ZWIĄZANIA OFERTĄ, SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

ZAWIADOMIENIE O ZMIA [...].pdf

2021-07-15 12:23 Barbara Drozd Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 800