Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 44/2021/GMT Modyfikacja odznaki identyfikacji indywidualnej policjanta - zadanie nr 1; Wykonanie nowej odznaki identyfikacji indywidualnej policjanta - zadanie nr 2.

Termin:
Zamieszczenia : 09-07-2021 11:06:00
Składania : 14-07-2021 12:30:00
Otwarcia : 14-07-2021 12:45:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert na każdą pozycję/zadanie indywidualnie.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 47/ 701 28 59 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
FORMULARZ ofertowy.pdf pdf 662.13 2021-07-09 11:06:00 Przedmiot zamówienia
projekt umowy.pdf pdf 151.68 2021-07-09 11:06:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Modyfikacja/ naprawa odznaki identyfikacji indywidualnej policjanta W ramach modyfikacji odznaki należy wykonać: renowację gwiazdy (zdjęcie nakładki, czyszczenie oksydy i srebra, ponowne oksydowanie i przecieranie). W razie potrzeby należy wykonać prostowanie pogiętych elementów gwiazdy oraz szlifowanie (złagodzenie ostrych krawędzi w celu zabezpieczenia przed uszkodzeniem umundurowania) - przygotowanie miejsca do wklejenia nakładki - wykonanie nowej nakładki z numerem - sklejenie nowej nakładki z gwiazdą, nałożenie farby i żywicy w wyznaczone miejsca. W przypadku braku należy uzupełnić: zapinkę mocowaną na bolcach z gwintem i nakrętki, mocowania gwiazdy wykonanego z blachy sprężynującej poniklowanej. Znak identyfikacji indywidualnej policjanta winien być zgodny z ROZPORZNDZENIEM MSWiA z dnia 20 maja 2009 r. w sprawie umundurowania policjantów z późn. zmianami.

FORMULARZ ofertowy.p [...].pdf

250 szt. - (0)
2 Wykonanie nowej odznaki identyfikacji indywidualnej policjanta Znak składa się z następujących elementów: • Części zasadniczej w kształcie gwiazdy ośmioramiennej wykonanej z blachy mosiężnej M 63 pokrytej warstwą srebra oksydowanego, posiada na gładkim tle stały napis POLICJA w kolorze czarnym. Do gwiazdy przylutowane są na lut srebrny (lub zgrzane) 2 wkręty M3. • Nakładki w formie wstęgi z numerem identyfikacyjnym. Sześciocyfrowy numer na nakładce jest wypukły. Nakładka jest srebrzona, malowana emalią syntetyczną koloru niebieskiego a następnie pokryta żywicą przezroczystą. Nakładka z częścią zasadniczą (gwiazdą) jest połączona na stałe przy użyciu kleju firmy Loctite lub innym o równorzędnych właściwościach lub przez trwalsze przymocowanie, czyli lutowanie. • Wsuwka do mocowania gwiazdy wykonana z blachy sprężynującej poniklowanej przykręcana do blachy dwoma mosiężnymi nakrętkami. Masa znaku wynosi 0,050 -0,055 kg 300 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - max. 15 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Dostawy sukcesywne. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - • Wykonawca zobowiązuje się do odbioru własnym transportem na swój koszt przedmiotów przeznaczonych do modyfikacji za pokwitowaniem oraz do dostarczenia własnym transportem i na swój koszt przedmiotu zamówienia po modyfikacji w terminie max. 15 dni roboczych od pisemnego złożenia zamówienia za pokwitowaniem. • Wykonawca dostarcza zmodyfikowane odznaki jak również wykonane nowe odznaki na adres wskazany przez Zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji zs. w Radomiu ul. 11 Listopada 37/59 pok. 819. Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Projekt umowy - • Zamawiający zawiera z Wykonawcą umowę na okres 24 miesięcy, sposób wcześniejszej realizacji umowy zawarty w treści. • Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych zgodnie z Ustawą z dnia 9 listopada 2018r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno – prawnym;

projekt umowy.pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 667