Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-07-2021 15:50:00 |
Składania : | 16-07-2021 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
ZAPYTANIE OFERTOWE
NR WIM.271.2.69.2021 z dnia 08.07.2021r.
(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1
ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)
1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.
Wydział przeprowadzający postępowanie:
Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu poprzez jego wyposażenie w elementy małej architektury (stworzenie strefy wypoczynku i spędzania wolnego czasu) zlokalizowanego na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 przy ul. Granicznej 12 w Bydgoszczy (działka 35/12 obr. 82) w ramach zadania Miasta pn.: „Projekt plaża – Świat bez granic – Karaibskie wakacje na os. Okole” (Program BBO).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego pn. Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie).
2.1 Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:
1) robót ziemnych i przygotowawczych (m.in.: wyrównanie terenu, przemieszczenie ziemi, nawiezienie ziemi urodzajnej, wywóz i utylizacja nadmiaru urobku),
2) fundamentów do wybranych zaprojektowanych urządzeń wg dokumentacji projektowej,
3) dostawy i montażu urządzeń oraz elementów strefy wg dokumentacji projektowej,
4) dostawy i montażu tablicy z regulaminem i informacją, że inwestycja została zrealizowana w ramach programu Bydgoskiego Budżetu obywatelskiego (treść regulaminu wymaga uzgodnienia ze wskazanym Użytkownikiem),
5) nawierzchni z kostki betonowej wg dokumentacji projektowej,
6) nawierzchni z piasku wg dokumentacji projektowej,
7) nawierzchni trawiastej wg dokumentacji projektowej,
8) robót odtworzeniowych wraz z uporządkowaniem terenu po robotach,
9) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
2.2 Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:
1) będącą w posiadaniu Zamawiającego dokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt. 2.1 oraz z uszczegółowionym opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 1)
2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przyjętym bez zastrzeżeń zgłoszeniem o zamiarze rozpoczęcia robót,
4) uzgodnieniami uzyskanymi na etapie przygotowania inwestycji (w tym uzgodnienia z: KPEC, MWiK, PSG, ENEA, Orange, MKZ oraz WUOZ),
5) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.1186 j. t. z późn. zm.),
6) obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zasadami wiedzy technicznej,
7) zachowaniem warunku polegającego na zapewnieniu okresu rękojmi i gwarancji na zamontowane urządzenia i elementy strefy - minimum 5 lat,
8) zastosowanie materiałów na urządzenia i elementy strefy, które spełniają wymagania wymienione w uszczegółowieniu opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1), potwierdzone atestami jakości przedstawionymi przez Wykonawcę.
2.3 Wymagania przedmiotowe dotyczące urządzeń i elementów strefy - oferowane urządzenia i elementy strefy powinny:
1) być zgodne z uszczegółowionym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 zapytania ofertowego,
2) być zgodne z opisem zawartym w formularzu pn. Podział ceny na składniki stanowiącym załącznik nr 6 zapytania ofertowego,
3) być zgodne z dokumentacją projektową,
4) posiadać nie krótszą niż 5 lat gwarancję na urządzenia, ich montaż, serwis gwarancyjny,
5) posiadać stosowne informacje o zastosowanych urządzeniach i elementach w strefie udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji, szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji) oraz informacji dotyczących warunków użytkowania (eksploatacji).
2.4 Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:
1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,
2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3) posiadanie doświadczenia: wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (minimum 1 zamówienie) oraz pisemne potwierdzenia należytego wykonania tych zamówień (referencje podmiotu na rzecz którego takie zamówienie zostało wykonane).
3. Załączniki do zapytania ofertowego:
1) Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1),
2) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych – do podpisania przez Oferenta (zał. nr 2),
3) Wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 3),
4) Wzór umowy (zał. nr 4),
5) Dokumentacja zdjęciowa – 3 ujęcia (zał. nr 5),
6) Załącznik pn. Podział ceny na składniki – formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 6),
7) Zaświadczenie z dnia 23.10.2020 r. o braku sprzeciwu wobec zgłoszenia robót budowlanych (znak: WAB.II.6743.462.2020.MA) (zał. nr 7),
8) Dokumentacja projektowa (zał. nr 8).
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:
5.1 Kryterium oceny ofert stanowi w 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym, po zgłoszonym zakończeniu robót budowlanych i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).
5.2 Sposób oceny ofert:
1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,
2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,
3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,
4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,
5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),
6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:
- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;
- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
5.3 Warunki płatności:
1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,
2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.
6. Termin wykonania zamówienia: 2 m-ce od daty zawarcia umowy.
7. Osoba uprawniona do kontaktów z Oferentami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia):
* Piotr Dorenda, Inspektor WIM – tel. 52 58 58 473
Korespondencja między Zamawiającym i Oferentem w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: piotr.dorenda@um.bydgoszcz.pl .
8. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 16.07.2021 r. o godz. 11.00.
9. Składając ofertę Oferent zobowiązany jest załączyć:
1) podpisaną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych – (zał. nr 2),
2) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony zał. nr 3) – wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień (minimum 1 zamówienie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – pkt. 2.4, ppkt. 3),
3) dowód/dowody (pisemne potwierdzenie/a) należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 3 – referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane – pkt. 2.4, ppkt. 3),
4) wypełniony formularz „Podział ceny na składniki” – (zał. nr 6),
5) oświadczenie o zapewnieniu okresu gwarancji – pkt. 2.3, ppkt.4).
10. Wykonawca robót, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobligowany jest przed zawarciem umowy do przedstawienia Zamawiającemu niżej wymienionych dokumentów:
1) karty techniczne urządzeń oraz elementów zastosowanych urządzeń i elementów w strefie,
2) informacje o zastosowanych urządzeniach i elementach w strefie, udostępnione przez producenta/ dostawcę urządzeń w postaci – pkt. 2.3, ppkt. 5): danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu i użytkowania (sposobu eksploatacji) oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji.
11. Oferty złożone bez wymaganych i określonych w pkt. 9 załączników nie będą rozpatrywane.
12. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.
13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.
ZASTĘPCA DYREKTORA
WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA
URZĘDU MIASTA BYDGOSZCZY
Sebastian Fifielski
2021-07-21 10:51 | Justyna Pabian | Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. |
2021-07-13 12:05 | Justyna Pabian | Zamawiający zmienia treść wzoru umowy, będący załącznikiem nr 4. |
Komunikaty