Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM.271.2.69.2021 Wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu poprzez jego wyposażenie w elementy małej architektury (stworzenie strefy wypoczynku i spędzania wolnego czasu) zlokalizowanego na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 przy ul. Granicznej 12 w Bydgoszczy.

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 08-07-2021 15:50:00
Składania : 16-07-2021 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

NR WIM.271.2.69.2021  z dnia 08.07.2021r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł na podst. art.2 ust.1 pkt.1

ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2019.2019 z późn. zm.)


1. Nazwa oraz adres Zamawiającego:

Miasto Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1, 85-102 Bydgoszcz.

        

Wydział przeprowadzający postępowanie:

Wydział Inwestycji Miasta (WIM), ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, 85-130 Bydgoszcz


2. Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu poprzez jego wyposażenie w elementy małej architektury (stworzenie strefy wypoczynku i spędzania wolnego czasu) zlokalizowanego na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 przy ul. Granicznej 12 w Bydgoszczy (działka 35/12 obr. 82) w ramach zadania Miasta pn.: „Projekt plaża – Świat bez granic – Karaibskie wakacje na os. Okole” (Program BBO).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego pn. Opis przedmiotu zamówienia (uszczegółowienie).


2.1 Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:

1) robót ziemnych i przygotowawczych (m.in.: wyrównanie terenu,  przemieszczenie ziemi,  nawiezienie ziemi urodzajnej, wywóz i utylizacja nadmiaru urobku),

2) fundamentów do wybranych zaprojektowanych urządzeń wg dokumentacji projektowej,

3) dostawy i montażu urządzeń oraz elementów strefy wg dokumentacji projektowej,

4) dostawy i montażu tablicy z regulaminem i informacją, że inwestycja została zrealizowana w ramach programu Bydgoskiego Budżetu obywatelskiego (treść regulaminu wymaga uzgodnienia ze wskazanym Użytkownikiem),

5) nawierzchni z kostki betonowej wg dokumentacji projektowej,

6) nawierzchni z piasku wg dokumentacji projektowej,

7) nawierzchni trawiastej wg dokumentacji projektowej,

8) robót odtworzeniowych wraz z uporządkowaniem terenu po robotach,

9) geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.


2.2 Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:

1) będącą w posiadaniu Zamawiającego dokumentacją projektową w zakresie, o którym mowa w pkt. 2.1 oraz z uszczegółowionym opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 1)

2) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,

3) przyjętym bez zastrzeżeń zgłoszeniem o zamiarze rozpoczęcia robót,

4) uzgodnieniami uzyskanymi na etapie przygotowania inwestycji (w tym uzgodnienia z: KPEC, MWiK, PSG, ENEA, Orange, MKZ oraz WUOZ),

5) ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2019.1186 j. t. z późn. zm.),

6) obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zasadami wiedzy technicznej,

7) zachowaniem warunku polegającego na zapewnieniu okresu rękojmi i gwarancji na zamontowane urządzenia  i elementy strefy - minimum 5 lat,

8) zastosowanie materiałów na urządzenia i elementy strefy, które spełniają wymagania wymienione w uszczegółowieniu opisu przedmiotu zamówienia (zał. nr 1), potwierdzone atestami jakości przedstawionymi przez Wykonawcę.


2.3 Wymagania przedmiotowe dotyczące urządzeń i elementów strefy - oferowane urządzenia i elementy strefy powinny:

1) być zgodne z uszczegółowionym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 zapytania ofertowego,

2) być zgodne z opisem zawartym w formularzu pn. Podział ceny na składniki stanowiącym załącznik  nr 6 zapytania ofertowego,

3) być zgodne z dokumentacją projektową,

4) posiadać nie krótszą niż 5 lat gwarancję na urządzenia, ich montaż, serwis gwarancyjny,

5) posiadać stosowne informacje o zastosowanych urządzeniach i elementach w strefie udostępnione przez producenta/ dostawcę w postaci: danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji, szczegółowych instrukcji użytkowania (sposobu eksploatacji) oraz informacji dotyczących warunków użytkowania (eksploatacji).


2.4  Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

3) posiadanie doświadczenia: wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (minimum 1 zamówienie) oraz pisemne potwierdzenia należytego wykonania tych zamówień (referencje podmiotu na rzecz którego takie zamówienie zostało wykonane).


3.  Załączniki do zapytania ofertowego:

1) Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1),

2) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych – do podpisania przez Oferenta (zał. nr 2),

3) Wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 3),

4) Wzór umowy (zał. nr 4),

5) Dokumentacja zdjęciowa – 3 ujęcia (zał. nr 5),

6) Załącznik pn. Podział ceny na składniki – formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 6),

7) Zaświadczenie z dnia 23.10.2020 r. o braku sprzeciwu wobec zgłoszenia robót budowlanych (znak: WAB.II.6743.462.2020.MA) (zał. nr 7),

8) Dokumentacja projektowa (zał. nr 8).


4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


5. Kryterium oceny ofert, opis sposobu oceny ofert i warunki płatności:

5.1 Kryterium oceny ofert stanowi w 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym, po zgłoszonym zakończeniu robót budowlanych i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nie oddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).


5.2 Sposób oceny ofert:

1)  ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być: podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki nie budzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

  niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

5.3 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie podpisany przez Zamawiającego protokół odbioru końcowego,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


6. Termin wykonania zamówienia: 2 m-ce od daty zawarcia umowy.


7. Osoba uprawniona do kontaktów z Oferentami (w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia): 

  

* Piotr Dorenda, Inspektor WIM – tel. 52 58 58 473


Korespondencja między Zamawiającym i Oferentem w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: piotr.dorenda@um.bydgoszcz.pl .


8. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu 16.07.2021 r. o godz. 11.00.


9. Składając ofertę Oferent zobowiązany jest załączyć:

1) podpisaną informację dotyczącą przetwarzania danych osobowych – (zał. nr 2),

2) potwierdzenie posiadanego doświadczenia (wypełniony zał. nr 3) – wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień (minimum 1 zamówienie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia – pkt. 2.4, ppkt. 3),

3) dowód/dowody (pisemne potwierdzenie/a) należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 3 – referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane – pkt. 2.4, ppkt. 3),

4) wypełniony formularz „Podział ceny na składniki” – (zał. nr 6),

5) oświadczenie o zapewnieniu okresu gwarancji – pkt. 2.3, ppkt.4).

      

10. Wykonawca robót, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobligowany jest przed zawarciem umowy do przedstawienia Zamawiającemu niżej wymienionych dokumentów:

1) karty techniczne urządzeń oraz elementów zastosowanych urządzeń i elementów w strefie,

2) informacje o zastosowanych urządzeniach i elementach w strefie, udostępnione przez producenta/ dostawcę urządzeń w postaci – pkt. 2.3, ppkt. 5): danych katalogowych, szczegółowych instrukcji montażu i użytkowania (sposobu eksploatacji) oraz informacji dotyczących kontroli i konserwacji.


11. Oferty złożone bez wymaganych i określonych w pkt. 9 załączników nie będą rozpatrywane.


12. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej cenie   Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


13. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.


                                                                                                                                              ZASTĘPCA DYREKTORA

                                                                                                                                        WYDZIAŁU INWESTYCJI MIASTA

                                                                                                                                        URZĘDU MIASTA  BYDGOSZCZY

                                                                                                                                                   Sebastian Fifielski






Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zał. nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 1623.71 2021-07-08 15:50:00 Postępowanie
zał. nr 2 Informacja RODO.pdf pdf 46.23 2021-07-08 15:50:00 Postępowanie
zał. nr 3 Wykaz wykonanych usług.pdf pdf 33.63 2021-07-08 15:50:00 Postępowanie
zał. nr 5 Dokumentacja zdjęciowa.pdf pdf 1597.18 2021-07-08 15:50:00 Postępowanie
zał. nr 6 Podział ceny na skladniki.pdf pdf 590.92 2021-07-08 15:50:00 Postępowanie
zał. nr 7 Zaświadczenie z WAB.pdf pdf 999.82 2021-07-08 15:50:00 Postępowanie
zał. nr 8 Opis techniczny.pdf pdf 8698.47 2021-07-08 15:50:00 Postępowanie
zał. nr 8 rys. A-0.pdf pdf 853.12 2021-07-08 15:50:00 Postępowanie
zał. nr 8 rys. A-1.pdf pdf 780.4 2021-07-08 15:50:00 Postępowanie
zał. nr 8 rys. A-2.pdf pdf 239.17 2021-07-08 15:50:00 Postępowanie
zał. nr 8 specyfikacja techniczna.pdf pdf 1590.5 2021-07-08 15:50:00 Postępowanie
zał. nr 4 umowa.pdf pdf 4992.95 2021-07-13 12:07:11 Postępowanie
zmianatreściumowyzałączniknr4.pdf pdf 5315.96 2021-07-13 12:05:59 Publiczna wiadomość
ProjektPlaża.Graniczna. Wynik.pdf pdf 431.66 2021-07-21 10:51:01 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-21 10:51 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

ProjektPlaża.Granicz [...].pdf

2021-07-13 12:05 Justyna Pabian Zamawiający zmienia treść wzoru umowy, będący załącznikiem nr 4.

zmianatreściumowyzał [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu poprzez jego wyposażenie w elementy małej architektury lokalizowanego na terenie Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3, ul. Graniczna w Bydgoszczy. - 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2567 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin wykonania zamówienia: 2 miesiące od daty zawarcia umowy zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 439