Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-07-2021 14:49:00 |
Składania : | 19-07-2021 10:30:00 |
Otwarcia : | 19-07-2021 10:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Istotne Warunki Zamówienia w załączeniu
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Postępowanie powtórne w związku z unieważnieniem postępowania ID 471768
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-08-04 11:48 | Sylwia Komorek | Ogłoszenie o wyborze w załączeniu |
2021-07-19 14:06 | Sylwia Komorek | Informacja z otwarcia ofert w załaczeniu |
2021-07-19 10:30 | Komunikat Zamawiającego | Kwota brutto, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 35 000,00 zł |
2021-07-14 20:43 | Sylwia Komorek |
Wrocław,
14.07.2021 WYJAŚNIENIA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA dotyczy postępowania na dostawę Dostawa piły oscylacyjnej, akumulatorowej, do amputacji kończyn– 1 kpl. (ID 481439) Zamawiający 4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu informuje, że wpłynęły zapytania o udzielenie wyjaśnień w ww. postępowaniu: Pytanie nr 1 1. Czy w celu miarkowania kar umownych Zamawiający dokona modyfikacji postanowień projektu przyszłej umowy w zakresie zapisów § 6 ust. 1: 1. W razie nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy Wykonawca zobowiązuje się zapłacić Zamawiającemu karę: 1) w wysokości 0,5% ceny brutto wartości opóźnionego w dostarczeniu sprzętu w przypadku opóźnienia w wykonaniu dostawy sprzętu z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, za każdy dzień opóźnienia licząc od daty upływu terminu określonego w § 4 ust. 1 do dnia ostatecznego przyjęcia bez zastrzeżeń przez Zamawiającego zamawianego sprzętu medycznego; jednak nie więcej niż 10 % wartości brutto opóźnionego w dostarczeniu sprzętu 2) w wysokości 0,15% ceny brutto wadliwej części zamówienia w przypadku opóźnienia w usunięciu wady (awarii) w okresie gwarancji lub rękojmi, za każdy dzień opóźnienia; jednak nie więcej niż 10 % wartości brutto opóźnionej w wymianie wadliwej części zamówienia 3) w wysokości 0,5% ceny brutto niedostarczonego w terminie sprzętu zastępczego , w przypadku nie dostarczenia sprzętu zastępczego zgodnie z § 5 ust. 9, za każdy dzień opóźnienia; jednak nie więcej niż 10 % wartości brutto niedostarczonego w terminie sprzętu zastępczego 4) w wysokości 0,5% ceny brutto niewykonanego w terminie przeglądu okresowego w przypadku niewykonania planowanego przeglądu okresowego za każdy dzień opóźnienia, licząc od daty planowanego terminu przeglądu do dnia jego wykonania (pierwszy przegląd: max. 12 miesięcy od daty instalacji); jednak nie więcej niż 10 % wartości brutto niewykonanego w terminie przeglądu okresowego 5) w wysokości 5% ceny brutto niezrealizowanej części przedmiotu umowy, od którego realizacji odstąpiono w całości lub w części z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Odpowiedź: Tak, Zamawiający dopuszcza Pytanie nr 2 2. Czy Zamawiający uzupełni projekt umowy o zapis, że na podstawie art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług udziela Wykonawcy zgody na wystawianie i przesyłanie faktur, duplikatów faktur oraz ich korekt, a także not obciążeniowych i not korygujących w formacie pliku elektronicznego PDF na wskazany przez siebie adres poczty e-mail, ze wskazanych w umowie adresów poczty e-mail Wykonawcy? Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza możliwość przesłania faktury za dostarczony przedmiot umowy na adres ssm@4wsk.pl Pytanie nr 3 3. W celu zapewnienia równego traktowania stron umowy i umożliwienia Wykonawcy sprawdzenia zasadności reklamacji wnosimy o wprowadzenie w § 5 ust. …7 projektu umowy 5 dniowego terminu na rozpatrzenie reklamacji oraz zmianę słów z „… od daty powiadomienia” na „…od daty uznania reklamacji” Odpowiedź: Zamawiający modyfikuje § 5 ust. 7 projektu umowy w następujący sposób : « Wybór sposobu usunięcia wady należy do Wykonawcy, który może naprawić rzecz poprzez naprawę lub wymianę uszkodzonej części rzeczy lub wymienić całą rzecz. Termin usunięcia wady strony ustalają na max. 5 dni, licząc od daty powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie, zgodnie z zapisami ust. 11. Naprawa lub wymiana uszkodzonej części urządzenia w okresie gwarancji następuje w całości na koszt Wykonawcy, chyba że wada powstała z przyczyn zależnych od Zamawiającego. W takim przypadku naprawa lub wymiana sprzętu odbywa się na koszt Zamawiającego po uprzednim zleceniu wykonania naprawy lub wymiany sprzętu. Wykonawca zobowiązany jest również w ramach gwarancji do odbioru urządzenia z siedziby Zamawiającego, jeżeli wada powinna być usunięta w innym miejscu, niż siedziba Zamawiającego. » Wykonawca zobowiązany jest do naniesienia dokonanych zmian w treści oferty. W razie zaoferowania przedmiotu zamówienia innego niż pierwotnie wyspecyfikowany a dopuszczonego przez Zamawiającego w wyniku wyjaśnień Wykonawca zobowiązany jest do zaznaczenia źródła tej zmiany (data odpowiedzi i ewentualnie nr pytania) W związku z udzielonymi odpowiedziami Zamawiający zmienia termin składania ofert na 19.07.2021 godz. 10.30 |
Komunikaty