Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Naprawa podłogi technicznej o powierzchni ok 26 m2 w pomieszczeniu Stacji SN.

Termin:
Zamieszczenia : 12-07-2021 13:23:00
Składania : 19-07-2021 11:00:00
Otwarcia : 19-07-2021 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r., poz. 2019 ze zmianami).

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na naprawie podłogi technicznej o pow. ok. 26 m2, w pomieszczeniu stacji średniego napięcia znajdującej się na terenie szpitala we Wrocławiu przy ul. Fieldorfa 2.
  2. Szczegółowy opis Przedmiotu zamówienia, jego zakres, warunki: realizacji, odbioru, gwarancji i płatności opisano w załączonym wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, oraz na załączonej dokumentacji fotograficznej - 8 zdjęć.
  3. Zamawiający wymaga od Wykonawców zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy.
  4. Warunki udziału w postępowaniu: o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się może Wykonawca, który wykaże, że posiada doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień (w różnych lokalizacjach), których przedmiotem było wykonanie naprawy podłogi technicznej.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania wybranych Wykonawców do złożenia dowodów poświadczających należyte wykonanie usług o których mowa w ust. 4. Dowodami, o których mowa w niniejszym punkcie, są:

a)   referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku  świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,

b)   oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa  w pkt. a) powyżej.

  • Uwaga: Jeżeli Wykonawca wskaże usługę wykonywaną na rzecz Zamawiającego prowadzącego postępowanie, to nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tej usługi.

6. Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od wykonania innej usługi nie wchodzącej w przedmiot tego zamówienia. Realizacja przedmiotu umowy nastąpi w terminie 30 dni od uzyskania od Zamawiającego informacji o możliwości prowadzenia prac objętych Przedmiotem umowy. Przyjmuje się, że nastąpi to w okresie: wrzesień 2021.

7. Miejsce wykonywania usługi - obiekt szpitala, ul. Gen. A. E. Fieldorfa 2, 54-049 Wrocław


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia postępowania bez wyboru oferty oraz unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 - wzór umowy - ID_481096.pdf pdf 558.27 2021-07-12 13:23:00 Postępowanie
dokumentacja fotograficzna 8 zdjec - ID_481096.zip zip 21066.67 2021-07-12 13:23:00 Postępowanie
zestawienie_ofert_ID_481096.pdf pdf 257.42 2021-07-19 11:34:29 Publiczna wiadomość
informacja_o_uniewaznieniu_postepowania_ID_481096.pdf pdf 460.12 2021-07-26 12:42:57 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-26 12:42 Robert Chorążewski Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuję informację o unieważnieniu postępowania.

informacja_o_uniewaz [...].pdf

2021-07-19 11:34 Robert Chorążewski Szanowni Państwo, w załączeniu przekazuję zestawienie złożonych ofert.

zestawienie_ofert_ID [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Naprawa podłogi technicznej o powierzchni ok 26 m2 w pomieszczeniu Stacji SN. zgodnie z zakresem i warunkami wskazanymi w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego - wzór umowy 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3316 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury/rachunku. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od uzyskania od Zamawiającego informacji o możliwości prowadzenia prac objętych przedmiotem zamówenia. Przyjmuje się, że nastąpi to w okresie: wrzesień 2021. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Warunek udziału w postępowaniu: doświadczenie - Wykonawca oświadcza, że spełnia warunek posiadania doświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "TAK". (0)
5 Związanie ofertą - Wykonawca oświadcza, że termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia wyznaczonego na składanie ofert. Proszę wpisać "TAK" (0)
6 Wykonawca akceptuje treść załączonego do zapytania wzoru umowy i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia Umowy na warunkach w nim określonych. - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 249