Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZO/IntILO/2021/27 Fotele biurowe

Grażyna Marcińczyk
Miasto Ostrołęka Oddział: I Liceum Ogólnokształcące im. Gen. Józefa Bema
Termin:
Zamieszczenia : 07-07-2021 11:36:00
Składania : 09-07-2021 15:00:00
Otwarcia : 09-07-2021 15:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert na Fotele biurowe poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający złoży zamówienie w terminie: 9-10.07.2021.

2. Termin realizacji zamówienia: do 16.07.2021.

3. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty transportu/przesyłki: po stronie Wykonawcy.

4. Płatność: przelew z odroczonym terminem płatności (14 dni od dnia dostarczenia towaru wraz z prawidłowo wystawioną fakturą pod wskazany przez Zamawiającego adres).

5. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na stronie postępowania na platformie zakupowej, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy.

6. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, wolny od wad i fabrycznie zapakowany.


Dane do faktury:


Nabywca:

Miasto Ostrołęka

Plac Generała Józefa Bema 1

07-400 Ostrołęka

NIP: 758 214 20 02


Odbiorca:

I Liceum Ogólnokształcące im. Generała Józefa Bema

ul. R. Traugutta 1

07-410 Ostrołęka


Adres dostawy:

Internat I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema

ul. R. Traugutta 1

07-410 Ostrołęka


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego" lub pod nr tel. 660 705 355 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Halmar Olaf.jpg jpg 34.05 2021-07-07 11:36:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2021-07-09 18:22 Grażyna Marcińczyk Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione ze względu na fakt, że w wyznaczonym terminie składania ofert, t.j. do godz. 15.00 w dniu 9.07.2021r. nie wpłynęła żadna oferta spełniająca warunek formalny związany z terminem realizacji zamówienia (do 16.07.2021r.) i jednocześnie nieprzekraczająca kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia (790,00 zł brutto).
2021-07-09 15:00 Komunikat Zamawiającego Kwota (brutto) jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 790,00 zł.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Fotel biurowy Halmar OLAF Czarno-popielaty, obicie z tkaniny, mechanizm tilt

Halmar Olaf.jpg

2 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
3 Termin realizacji - Do 16.07.2021. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu/przesyłki - po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 426