Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-07-2021 11:36:00 |
Składania : | 09-07-2021 15:00:00 |
Otwarcia : | 09-07-2021 15:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert na Fotele biurowe poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
1. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający złoży zamówienie w terminie: 9-10.07.2021.
2. Termin realizacji zamówienia: do 16.07.2021.
3. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty transportu/przesyłki: po stronie Wykonawcy.
4. Płatność: przelew z odroczonym terminem płatności (14 dni od dnia dostarczenia towaru wraz z prawidłowo wystawioną fakturą pod wskazany przez Zamawiającego adres).
5. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem zamieszczonym na stronie postępowania na platformie zakupowej, Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zwrotu na koszt Wykonawcy.
6. Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy, wolny od wad i fabrycznie zapakowany.
Dane do faktury:
Nabywca:
Miasto Ostrołęka
Plac Generała Józefa Bema 1
07-400 Ostrołęka
NIP: 758 214 20 02
Odbiorca:
I Liceum Ogólnokształcące im. Generała Józefa Bema
ul. R. Traugutta 1
07-410 Ostrołęka
Adres dostawy:
Internat I Liceum Ogólnokształcącego im. Generała Józefa Bema
ul. R. Traugutta 1
07-410 Ostrołęka
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do Zamawiającego" lub pod nr tel. 660 705 355
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-07-09 18:22 | Grażyna Marcińczyk | Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione ze względu na fakt, że w wyznaczonym terminie składania ofert, t.j. do godz. 15.00 w dniu 9.07.2021r. nie wpłynęła żadna oferta spełniająca warunek formalny związany z terminem realizacji zamówienia (do 16.07.2021r.) i jednocześnie nieprzekraczająca kwoty jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia (790,00 zł brutto). |
2021-07-09 15:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota (brutto) jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 790,00 zł. |
Komunikaty