Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 06-07-2021 14:59:00 |
Placing offers : | 23-07-2021 10:00:00 |
Offers opening : | 23-07-2021 10:30:00 |
Procedure: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Type: | Construction work |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2021-08-13 15:09 | Joanna Michalska |
Działając
na
podstawie
art.
253
ust.
2
ustawy
z
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.U.
z
2021
r.
poz.
1129
ze
zm.)
–
dalej:
ustawa
Pzp,
zamawiający
informuje,
że
dokonał
wyboru
oferty
najkorzystniejszej.
Jako ofertę najkorzystniejszą uznano ofertę nr 1, złożoną przez wykonawcę MARDROG Maciej Kubacha |
2021-07-23 14:49 | Paulina Adamczak |
Działając
na
podstawie
art.
222
ust.
5
ustawy
z
11
września
2019
r.
–
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2021
r.
poz.
1129
z
późn.
zm.)
Zamawiający
informuje,
że
w
postępowaniu
wpłynęły
następujące
oferty: 1. MARDROG Maciej Kubacha, Piechanin, ul. Bułgarska 10, 64-020 Czempiń - 319 616,39 zł brutto, termin gwarancji 72 miesiące |
2021-07-23 10:00 | Buyer message | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 242 072,17 zł |
2021-07-09 15:04 | Paulina Adamczak |
ZMIANA
SWZ
Z
DNIA
09.07.2021
r.
-
zmiana
załącznika
nr
6
do
SWZ
-
Wykaz
robót
wykonanych. Gmina Czempiń na podstawie art. 286 ust. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych, zmienia treść SWZ w następującym zakresie: I.Zmienia się treść załącznika nr 6 Wykaz robót wykonanych. W pozostałym zakresie SWZ pozostaje bez zmian. |
Announcements