Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IKP.7031.9.2021 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania - dostawa wraz z montażem 1216 sztuk opraw oświetleniowych w technologii LED wraz z okablowaniem na istniejących słupach na terenie Gminy Toszek w związku z realizacją projektu pn.: „Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Toszek”

Monika Kaźmierczak-Cąpała
Gmina Toszek
Termin:
Zamieszczenia : 07-07-2021 14:47:00
Składania : 12-07-2021 13:00:00
Otwarcia : 12-07-2021 13:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 32-237-80-21 - osoba do kontaktu Monika Kaźmierczak - Cąpała

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
załącznik nr 1 zapytanie ofertowe.pdf pdf 3603.67 2021-07-07 14:47:00 Przedmiot zamówienia
załącznik nr 2 wzór umowy.pdf pdf 272.89 2021-07-07 14:47:00 Przedmiot zamówienia
protokół postępowania wymiana oświetlenia_inspektor.pdf pdf 1797.02 2021-08-18 14:44:59 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-18 14:44 Monika Kaźmierczak-Cąpała Protokół postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w procedurze o wartości podprogowej od 10.000,00zł do 50.000,00zł

protokół postępowani [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w załączonym zapytaniu ofertowym (załącznik nr 1) oraz wzorze umowy (załącznik nr 2)

załącznik nr 1 zapyt [...].pdf

załącznik nr 2 wzór [...].pdf

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zapłata wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi przelewem w terminie do 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego po protokolarnym odbiorze końcowym robót. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Za zakończenie terminu wykonania usługi uznaje się dzień podpisania bezusterkowego końcowego protokołu odbioru robót dla zadania jakim jest dostawa wraz z montażem 1216 sztuk opraw oświetleniowych w technologii LED wraz z okablowaniem na istniejących słupach na terenie Gminy Toszek w związku z realizacją projektu pn.: „Poprawa efektywności energetycznej oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Toszek” współfinansowanego ze środków unii europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty związane z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 325