Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-07-2021 08:42:00 |
Składania : | 09-07-2021 08:00:00 |
Otwarcia : | 09-07-2021 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Wydział Inwestycji i Remontów zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej i terminowej na modernizację istniejącego systemu zasilania rezerwowego w budynku Komendy Miejskiej Policji w Lesznie. Termin wykonania robót budowlanych do 30.07.2021.
Zakres prac:
I. Modernizacja istniejącego systemu zasilania rezerwowego w budynku Komendy Miejskiej Policji w Lesznie
1. Montaż automatycznego przełącznika zasilania 125A trójfazowego,
2. Podłączenie do:
- obwodu zasilania budynku,
- obwodu wlz,
- obwodu agregatu,
3. Montaż obwodu autostartu agregatu,
4. Integracja, uruchomienie, parametryzacja systemu zasilania rezerwowego.
Wymagania Zamawiającego:
· Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl..
· KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
· O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto
· Termin realizacji zamówienia do 30.07.2021 r.
· Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia w tym koszt transportu/ przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
· Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności do 30 dni od wykonania usługi, dostarczenia towaru wraz z fakturą pod wskazany przez zamawiającego adres
· Wykonawca gwarantuje, że produkt jest nowy – wyprodukowany w roku 2020 lub 2021 fabrycznie zapakowany i wolny od wad.
· Wymagania dotyczące gwarancji: Wykonawca uwzględni w ofercie koszty dostarczonych i wymienianych w ramach gwarancji elementów eksploatacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania wymaganych nieodpłatnych przeglądów gwarancyjnych zgodnie z załączonym grafikiem przeglądów. Wymagana jest 2-letnia gwarancja na dostarczone urządzenia. Wykonawca gwarantuje wykonanie napraw w terminie do 7 dni kalendarzowych.
· Kary umowne:
- 250 zł za każdy dzień zwłoki w przybyciu na obiekt po otrzymaniu informacji o
awarii,
- 250 zł za każdy dzień zwłoki w usunięcia awarii i naprawy
- 500 zł jednorazowej kary za brak wykonania terminowego przeglądu gwarancyjnego oraz nie realizowania warunków gwarancji
-za przekroczenie terminu wykonania zamówienia 30.04.2021 roku - 500 zł za każdy dzień zwłoki
· Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy
· Kryterium oceny najniższa cena
· Do zamówienia nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Telefon kontaktowy: 4777 12459 oraz 4777 31551
Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania wizji na obiekcie .
Komunikaty