Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-07-2021 15:26:00 |
Składania : | 19-07-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 19-07-2021 10:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
WPI.7234.10.2021.MW
do
składania oferty cenowej w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości
poniżej równowartości kwoty 130 000,00 PLN do którego nie stosuje się
przepisów Ustawy Prawo zamówień publicznych
na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1
Nazwa zamówienia:
„Wykonanie przeglądów rocznych dróg gminnych i obiektów mostowych oraz wykonanie pomiarów natężenia ruchu na przejazdach kolejowo - drogowych Gminy Miejskiej Giżycko”
1.1 Gmina Miejska Giżycko, al. 1 Maja 14, 11 –
500 Giżycko, zaprasza do złożenia oferty cenowej
na zadanie pn.: „Wykonanie przeglądów rocznych dróg gminnych i obiektów
mostowych oraz wykonanie pomiarów natężenia ruchu na przejazdach kolejowo -
drogowych Gminy Miejskiej Giżycko” Zamawiający planuje
przeznaczyć na realizację zadania kwotę poniżej wyrażonej
w złotych równowartości kwoty 130 000,00 PLN, zatem zamówienie jest
realizowane
na podstawie Kodeksu Cywilnego.
1.2 Zamawiający zastrzega prawo do:
a) Swobodnego wyboru ofert w ramach kryteriów
określonych w Zaproszeniu lub uznania,
że postępowanie nie dało rezultatu,
b) odwołania postępowania, unieważnienia go w całości lub w części w każdym czasie,
c) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców na każdym etapie postępowania,
d) zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty,
e) zmiany terminów wyznaczonych w ogłoszeniu,
f) wyłącznej interpretacji zapisów Zaproszenia,
1.3 Zamawiający odrzuci oferty Wykonawcy:
a) z którym zerwał umowę z jego winy,
b) któremu naliczył kary za niewywiązywanie się z umowy,
c) który nie wykonał zobowiązania w stosunku do Zamawiającego,
Zapisy pkt. 1.3. ppkt. a), b), c) dotyczą okresu trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.
1.4 Dane Zamawiającego:
a) konto bankowe: Bank PEKAO S.A. o/ Giżycko
b) nr konta bankowego: 42 1240 5787 1111 0010 5856 4508
c) NIP: 845-19-51-457
d) adres do korespondencji: Urząd Miejski w Giżycku
al. 1 Maja 14, 11 – 500 Giżycko
e) znak postępowania: WPI.7234.10.2021.MW
Uwaga: w korespondencji kierowanej do Zamawiającego należy posługiwać się powyższym znakiem.
1A. Informacja Zamawiającego dotycząca danych osobowych.
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest Burmistrz Giżycka, Aleja 1 Maja 14,
11-500 Giżycko;
b) Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest
Pani Katarzyna Furmaniak,
e - mail: dpo@gizycko.pl
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Pzp.
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,
zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
7. Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora
lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp
oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
1. Zadanie obejmuje:
1.1. Przeprowadzenie przeglądów 92 dróg
gminnych i 3 obiektów mostowych (punkt 5 zaproszenia
i Załącznik nr 3, 4) wraz z przekazaniem dokumentacji w formie elektronicznej i
papierowej
z wpisem do książki drogi w zakresie:
a) stanu nawierzchni,
b) stanu poboczy,
c) stanu odwodnienia,
d) stan chodników, zatok postojowych, przystanków,
e) stanu wyposażenia technicznego drogi i urządzeń BRD,
f) stanu przepustów,
g) innych urządzeń drogi i jej otoczenia,
h) przeprowadzonych naprawach, remontach, przebudowach dróg,
i) uwag do realizacji zaleceń z ostatniego przeglądu drogi,
j) zalecenia bieżące,
k) fotorelacja pasa drogowego,
1.2.
Przeprowadzenie
pomiarów natężenia ruchu drogowego na trzech przejazdach kolejowo - drogowych
na linii kolejowej nr 38 Białystok – Głomno – Gr. P. wskazanych
w punkcie 5 Zaproszenia i Załączniku nr 5. Pomiarów należy dokonać w miesiącach
wrzesień – październik w ciągu dwóch kolejnych dób (wtorek i środa lub środa i
czwartek) w oparciu
o uregulowania § 13 i Załącznika nr 1 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i
Rozwoju z dnia 20 października 2015 r. poz. 1744 (z późn. zm.) „w sprawie
warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać skrzyżowania linii kolejowych
oraz bocznic kolejowych z drogami i ich usytuowanie”, a także o art. 20 pkt. 15
Ustawy z dnia 21 marca 1985 r. „o
drogach publicznych” w zakresie:
a) uzgodnienie lokalizacji punktów pomiarowych z zarządcą drogi,
b) formalne wystąpienie w porozumieniu z Zamawiającym do zarządcy kolejowego w sprawie przeprowadzenia uzgodnień towarzyszących lokalizacji punktów pomiarowych, harmonogramu badań i metody wykonania pomiarów,
c)
wykonanie
pomiarów ruchu drogowego na przejazdach kolejowo – drogowych w oparciu
o wideorejestrację zgodnie z zapisami w rozporządzeniu (48 godzinny pomiar
ciągły),
d) wykonanie opracowania wyników przeprowadzonych pomiarów oraz przekazanie uzupełnionych metryk przejazdów kolejowo – drogowych zgodnie z rozporządzeniem,
e)
przekazanie
kompletnego zapisu wideo, utrwalonego w ramach prowadzenia pomiarów
w terenie.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
- zaproszeniem do składania ofert,
- projektem umowy.
Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające.
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z oferentami jest:
- Adam Baran – Naczelnik Wydziału Planowania i Inwestycji,
- Marcin Wilczewski – Podinspektor Wydziału Planowania i Inwestycji,
tel. 87 73 24 122, e-mail: marcin.wilczewski@gizycko.pl
4. Termin wykonania zamówienia
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca
zakończył zadanie najpóźniej w terminie do dnia
29 października 2021 r.
5. Lokalizacja przedmiotu zamówienia
Miejsce wykonania zamówienia:
1. Wykaz dróg publicznych gminnych:
Numer drogi |
Nazwa drogi / przebieg |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
205001 N |
ul. Kasztanowa |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
2. |
205002 N |
ul. Żwirowa |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
3. |
205003 N |
ul. Klonowa |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
4. |
205004 N |
ul. Słoneczna |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
5. |
205005 N |
ul. Topolowa |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
6. |
205006 N |
ul. Wiśniowa |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
7. |
205007 N |
ul. Szkolna |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
8. |
205008 N |
ul. Wspólna |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
205009 N |
ul. Przyszłość |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
10. |
205010 N |
ul. Warzywna |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
11. |
205011 N |
ul. Kasztelańska |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
12. |
205012 N |
ul. Hetmańska |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
13. |
205013 N |
ul. Koszarowa |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
14. |
205014 N |
ul. Sportowa |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
15. |
205015 N |
ul. Staszica (od ul.Białostockiej do ul. Suwalskiej) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
16. |
205016 N |
ul. Kazimierza Wielkiego |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
17. |
205017 N |
ul. Kombatantów |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
18. |
205018 N |
ul. Wodociągowa (od ul.Jagiełły do al.1 Maja) |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
19. |
205019 N |
ul. Królowej Jadwigi |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
20. |
205020 N |
ul. Gen. Orlicz-Dreszera |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
21. |
205021 N |
ul. Krótka |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
22. |
205022 N |
ul. Nadbrzeżna |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
23. |
205023 N |
ul. Turystyczna |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
24. |
205024 N |
ul. Warmińska |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
25. |
205025 N |
ul. Jarzębinowa |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
26. |
205026 N |
ul. Orzechowa |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
27. |
205027 N |
ul. Wrzosowa |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
28. |
205028 N |
ul. Sybiraków |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
29. |
205029 N |
ul. Trocka |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
30. |
205030 N |
ul. Wileńska |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
31. |
205031 N |
ul. Św. Brunona |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
32. |
205032 N |
ul. Bema |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
33. |
205033 N |
ul. Kajki |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
34. |
205034 N |
ul. Konopnickiej |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
35. |
205035 N |
ul. Pomorska |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
36. |
205036 N |
ul. Reja |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
37. |
205037 N |
ul. Słowackiego |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
38. |
205038 N |
ul. Struga |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
39. |
205039 N |
ul. Tuwima |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
40. |
205040 N |
ul. Żeromskiego |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
41. |
205041 N |
ul. Szarych Szeregów |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
42. |
205042 N |
ul. Żeglarska |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
43. |
205043 N |
ul. Szantowa |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
44. |
205044 N |
ul. Owsiana |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
45. |
205045 N |
ul. Jasna |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
46. |
205046 N |
ul. Jeziorna |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
47. |
205047 N |
ul. Kilińskiego |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
48. |
205048 N |
ul. Tadeusza Kościuszki |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
49. |
205049 N |
ul. Łuczańska |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
50. |
205050 N |
ul. Myśliwska |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
51. |
205051 N |
ul. Przemysłowa |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
52. |
205052 N |
ul. Rolnicza |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
53. |
205053 N |
ul. Wesoła |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
54. |
205054 N |
al. Wojska Poslkiego |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
55. |
205055 N |
ul. Batorego |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
56. |
205056 N |
ul. Drzymały |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
57. |
205057 N |
ul. Działkowa |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
58. |
205058 N |
ul. Kopernika |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
59. |
205059 N |
ul. Krzywa |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
60. |
205060 N |
ul. Kwiatowa |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
61. |
205061 N |
ul. Łąkowa |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
62. |
205062 N |
ul. 3 Maja |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
63. |
205063 N |
ul. Mazurska |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
64. |
205064 N |
ul. Nowogródzka |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
65. |
205065 N |
ul. Okrzei |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
66. |
205066 N |
ul. Perkunowska |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
67. |
205067 N |
ul. Piaskowa |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
68. |
205068 N |
ul. Pocztowa |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
69. |
205069 N |
ul. Polna |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
70. |
205070 N |
ul. Rybacka |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
71. |
205071 N |
ul. Sadowa |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
72. |
205072 N |
ul. Sikorskiego |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
73. |
205073 N |
ul. Wiejska |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
74. |
205074 N |
ul. Wilanowska |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
75. |
205075 N |
ul. Wodna |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
76. |
205076 N |
ul. Zakole |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
77. |
205077 N |
ul. Boczna |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
78. |
205078 N |
ul. Emilii Plater |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
79. |
205079 N |
ul. Górna |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
80. |
205080 N |
ul. Kętrzyńskiego |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
81. |
205081 N |
ul. Konarskiego |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
82. |
205082 N |
ul. Mickiewicza |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
83. |
205083 N |
ul. Nowowiejska |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
84. |
205084 N |
ul. Ogrodowa |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
85. |
205085 N |
ul. Pionierska |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
86. |
205086 N |
ul. Przejściowa |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
87. |
205087 N |
ul. Sienkiewicza |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
88. |
205088 N |
ul. Słowiańska |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
89. |
205089 N |
ul. Generała Józefa Zajączka |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
90. |
205090 N |
ul. Zielona |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
91. |
205091 N |
droga na Ekomarinie dz.313/4,312/20,312/23 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
92. |
205092 N |
ul. Traugutta |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
2. Wykaz obiektów mostowych.
3. Przejazdy kolejowo - drogowe na drogach publicznych Gminy Miejskiej Giżycko: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nr linii |
Linia kolejowa |
Km przejazdu |
kategoria |
Nazwa drogi |
Nr ewidencyjny przejazdu |
||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
Białystok - Głomno - Gr. P. |
150,506 |
A |
Giżycko, |
038 150,506 |
||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
Białystok - Głomno - Gr. P. |
151,280 |
A |
Giżycko |
038 151,280 |
||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
Białystok - Głomno - Gr. P. |
152,207 |
D |
ul. Św. Brunona |
038 152,207 |
||||||||||||||||||||||||||||||
6. Opis sposobu przygotowania oferty
6.1. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
6.2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę.
6.3. Oferta musi obejmować całość zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
6.4. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
6.5. Oferta sporządzona w formie elektronicznej powinna mieć formę skanu z uwagi na podpisy.
6.6. Oferta musi być podpisana przez osobę/osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy w zakresie jego spraw majątkowych lub osobę umocowaną przez osoby uprawnione. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
6.7. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
a) Formularz oferty cenowej – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Zaproszenia,
6.8. Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. Należy przyjąć obowiązującą stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 19 marca 2021 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2021 poz. 685 z późn. zm.).
7. Opis kryteriów i sposobu oceny ofert oraz opis określania cenyWybór oferty dokonany zostanie na podstawie niżej przedstawionych kryteriów:
- 100 % ceny
8. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert8.1 Oferty należy składać do dnia 19 lipca 2021 r. do godziny 10.00 za pośrednictwem platformy zakupowej na adres: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko
8.2 Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
8.3 W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyjaśnienia dotyczące treści złożonych ofert, a także możliwość negocjacji i uzgodnienia poszczególnych elementów oferty wybranego Wykonawcy.
8.4 Wzór formularza ofertowego stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
8.5 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podpisał umowę w ciągu 3 dni od daty ostatecznego rozstrzygnięcia postępowania.
8.6 Termin wykonania zamówienia: – do dnia 29 października 2021 r..
8.7 Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko, w zakładce dedykowanej postępowaniu (pod numerem i nazwą wskazana w tytule IDW). Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Oferentami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej profilu Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko w zakładce dedykowanej postępowaniu.
8.8 Termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi dnia 19 lipca 2021 r. o godz. 10.10 w siedzibie Zamawiającego.
8.9 Termin związania z ofertą:
Okres związania ofertą: 30 dni od daty terminu składania ofert.
9. Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty10.1. W zawiadomieniu o wyborze oferty
najkorzystniejszej Zamawiający poinformuje Wykonawcę
o terminie i miejscu zawarcia umowy.
10.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podpisał umowę w ciągu 3 dni od daty ostatecznego rozstrzygnięcia postępowania.
10.3. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
10. ZałącznikiNastępujące załączniki stanowią integralną część zaproszenia:
a) Załącznik nr 1 do zaproszenia - Formularz oferty cenowej,
b) Załącznik nr 2 do zaproszenia - Projekt umowy,
c) Załącznik nr 3 do zaproszenia - Wykaz dróg gminnych Gminy Miejskiej Giżycko,
d) Załącznik nr 4 do zaproszenia - Wykaz obiektów mostowych,
e) Załącznik nr 5 do zaproszenia - Lokalizacja przejazdów kolejowych.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 877324122
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2021-07-21 09:20 | Marcin Wilczewski | Zawiadomienie o wyborze oferty |
Komunikaty