Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/TP/21/2021 Usługa w zakresie: części nr 1-5: usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych; części nr 6-11: usługa wywozu nieczystości ciekłych gromadzonych w zbiornikach bezpodpływowych.

Termin:
Zamieszczenia : 05-07-2021 14:13:00
Składania : 19-07-2021 10:00:00
Otwarcia : 19-07-2021 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogloszenie opublikowane w BZP.pdf pdf 329.65 2021-07-05 14:13:00 Postępowanie
SWZ 21.docx docx 449.7 2021-07-05 14:13:00 Postępowanie
ogłoszenie o zmianie opublikowane w BZP.pdf pdf 35.13 2021-07-07 13:40:46 Postępowanie
INFORMACJA Z OTWARCIA.docx docx 47.32 2021-07-19 14:11:24 Publiczna wiadomość
zawiadomnienie o unieważnieniu i wyborze.pdf pdf 2368.09 2021-08-11 14:52:41 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-08-11 14:52 Magdalena Zezula zawiadomienie o unieważnieniu części nr: 6 , 7, 8, 9, 10, 11 oraz wyborze oferty w zakresie części nr 1, 2, 3, 4, 5

zawiadomnienie o uni [...].pdf

2021-07-19 14:11 Magdalena Zezula Informacja z otwarcia ofert w zakresie części 1-11

INFORMACJA Z OTWARCI [...].docx

2021-07-19 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota BRUTTO, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 296 767,95 zł, w tym:
- w zakresie CZĘŚCI NR 1: 65 945,64 ZŁ;
- w zakresie CZĘŚCI NR 2: 17 351,54 ZŁ;
- w zakresie CZĘŚCI NR 3: 37 964,76 ZŁ;
- w zakresie CZĘŚCI NR 4: 35 891,29 ZŁ;
- w zakresie CZĘŚCI NR 5: 16 209,16 ZŁ;
- w zakresie CZĘŚCI NR 6: 32 078,46 ZŁ;
- w zakresie CZĘŚCI NR 7: 12 124,38 ZŁ;
- w zakresie CZĘŚCI NR 8: 8 318,89 ZŁ;
- w zakresie CZĘŚCI NR 9: 15 979,98 ZŁ;
- w zakresie CZĘŚCI NR 10: 21 716,94 ZŁ;
- w zakresie CZĘŚCI NR 11: 33 186,91 ZŁ.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 451