Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KML-13/2021 Przetarg nieograniczony pn. "Odbiór i zagospodarowanie odpadów innych niż niebezpieczne i odpadów niebezpiecznych wytwarzanych w Spółce „Wodociągi Kieleckie”.

Termin:
Zamieszczenia : 01-07-2021 07:47:00
Składania : 08-07-2021 12:00:00
Otwarcia : 08-07-2021 12:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

   Zamawiający Spółka „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o w Kielcach zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w oparciu o przepisy Regulaminu udzielania zamówień w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o.

w Kielcach dla zamówień do których nie ma zastosowania ustawa Pzp . Postępowanie prowadzone jest zgodnie z § 53c Regulaminu.

     Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w języku polskim i odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl Open Nexus dostępnej na stronie internetowej Spółki „Wodociągi Kieleckie” – www.wod-kiel.com.pl w zakładce „Przetargi” (instrukcja działania platformy zakupowej umieszczona jest na ww. stronie Zamawiającego).

     Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „Wyślij wiadomość” dostępnej na stronie dotyczącej danego postępowania. W sytuacjach awaryjnych, Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej: wodkiel@wod-kiel.com.pl.

     Wszystkie ww. dokumenty zaleca się wydrukować, wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami, a następnie ich skany złożyć do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl w terminach określonych w SIWZ.

      Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści specyfikacji wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 4 dni robocze przed terminem składania ofert.

    Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformy zakupowej dotyczące w szczególności logowania, pobrania dokumentacji, składania wniosków o wyjaśnienie treści SIWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem, https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

   Wszystkie dokumenty, jakie będą składane w niniejszym postępowaniu należy wydrukować, wypełnić i podpisać zgodnie z załączonymi do postępowania wzorami, a następnie ich skany złożyć do Zamawiającego za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Zeskanowane dokumenty należy załączyć w formacie PDF; maksymalna wielkość wszystkich załączonych plików – 1 GB; zalecana rozdzielczość skanowania – 150x150.

     Wykonawca składa ofertę na platformazakupowa.pl oraz załącza do niej oświadczenia i dokumenty, o których jest mowa w rozdziale VI SIWZ w formie elektronicznej zgodnie z zapisami SIWZ.

   Ofertę stanowi wypełniony i przesłany poprzez platformazakupowa.pl Formularz ofertowy wraz z wymaganymi załącznikami. Dokumenty dla których Zamawiający określił wzory, muszą być sporządzone zgodnie z tymi wzorami.

    Podana cena brutto oferty winna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia; musi uwzględniać wszystkie czynniki ujęte w niniejszej Specyfikacji oraz czynniki nieprzewidziane, a konieczne do właściwego wykonania dostawy.

   Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia za pośrednictwem platformazakupowa.pl i zakładki „wiadomości” dokumentów, o których mowa w rozdziale VI ust. 8 SIWZ - wymagana forma dokumentów – skan podpisanego oryginalnego dokumentu.

     Wykonawca składa jedną ofertę, w której musi być zaproponowana tylko jedna cena i nie może jej zmienić.

     Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Wykonawca może złożyć jedną ofertę dla każdej części zamówienia. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części możliwych do udzielenia temu samemu Wykonawcy.

     Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

     Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Załączniku nr 8 do SIWZ – Wzór umowy.

    Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w SIWZ wraz z załącznikami.

     Zamawiający Spółka „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o.o. w Kielcach informuje, iż zapis dotyczący warunków ochrony danych osobowych jest zawarty w załącznikach do SIWZ Załączniku nr 8 § 12 i Załączniku nr 10 .

Regulamin udzielenia zamówień obowiązujący w Spółce „Wodociągi Kieleckie” Sp. z o. o. jest dostępny na stronie internetowej www.wod-kiel.com.pl w zakładce „Przetargi”. 

W sprawach merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu formularza „Wyślij wiadomość”

Załączniki do postępowania:

1.  Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

2.  Załącznik nr 1a– Formularz cen jednostkowych (Część I)

3.  Załącznik nr 1b– Formularz cen jednostkowych (Część II).

4.  Załącznik nr 1c– Formularz cen jednostkowych (Część III).

5.  Załącznik nr 1d– Formularz cen jednostkowych (Część IV).

6. Załącznik nr 2 – Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu

7. Załącznik nr 2a – Oświadczenie podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca

8. Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

9. Załącznik nr 4 – Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.

10. Załącznik nr 5 – Oświadczenie o niezaleganiu z płaceniem podatków i opłat lokalnych

11. Załącznik nr 6 – Oświadczenie o wykonanych usługach

12. Załącznik nr 7 Oświadczenie Wykonawcy  o aktualności informacji

13. Załącznik nr 8 Wzór umowy

14. Załączniki nr 9.1Rodzaj procesu przetwarzania, któremu zostaną poddane odpady (Część I)

15. Załączniki nr 9.2Rodzaj procesu przetwarzania, któremu zostaną poddane odpady (Część II)

16. Załączniki nr 9.3Rodzaj procesu przetwarzania, któremu zostaną poddane odpady (Część III)

17. Załączniki nr 9.4Rodzaj procesu przetwarzania, któremu zostaną poddane odpady (Część IV)

18. Załącznik nr 10 –Klauzula informacyjna z art. 13 RODO

Przycisk “Wyślij wiadomość” dostępny w prawym, dolnym rogu w formularzu składania oferty służy do:

  • Zadawania pytań do SIWZ;
  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty;
  • Przesłania odwołania/inne

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02,
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OGŁOSZENIE.pdf pdf 3432.38 2021-07-01 07:47:00 Postępowanie
SIWZ.pdf pdf 12048.41 2021-07-01 07:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 1.pdf pdf 1021.65 2021-07-01 07:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 1a.pdf pdf 1248.04 2021-07-01 07:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 1b.pdf pdf 310.14 2021-07-01 07:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 c.pdf pdf 240.46 2021-07-01 07:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 1d.pdf pdf 922.73 2021-07-01 07:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 2.pdf pdf 1162.83 2021-07-01 07:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 2a.pdf pdf 1159.35 2021-07-01 07:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 3.pdf pdf 435.01 2021-07-01 07:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 4.pdf pdf 407.55 2021-07-01 07:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 5.pdf pdf 389.8 2021-07-01 07:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 6.pdf pdf 490.21 2021-07-01 07:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 7.pdf pdf 1131.42 2021-07-01 07:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 8.pdf pdf 4698.71 2021-07-01 07:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 9.1.pdf pdf 614.1 2021-07-01 07:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 9.2.pdf pdf 220.18 2021-07-01 07:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 9.3.pdf pdf 180.53 2021-07-01 07:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 9.4.pdf pdf 531.03 2021-07-01 07:47:00 Postępowanie
Załącznik nr 10.pdf pdf 400.41 2021-07-01 07:47:00 Postępowanie
Zapytania i odpowiedzi.pdf pdf 273.2 2021-07-06 10:35:15 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 335.2 2021-07-09 13:57:16 Publiczna wiadomość
Informacja o wyniku postępowania.pdf pdf 300.25 2021-07-13 12:43:13 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-07-13 12:43 Marzena Wójcik Informacja o wyniku postępowania.

Informacja o wyniku [...].pdf

2021-07-09 13:57 Marzena Wójcik Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-07-06 10:35 Marzena Wójcik Odpowiedź na zapytanie jakie wpłynęło w niniejszym postępowaniu.

Zapytania i odpowied [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Oferta/Wniosek Wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego. Dokumenty powinny zostać podpisane przez upoważnione osoby w zależności od rodzaju podpisywanego dokumentu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, które jako całość lub w szczególnym zestawieniu i zbiorze ich elementów nie są powszechnie znane osobom zwykle zajmującym się tym rodzajem informacji albo nie są łatwo dostępne dla takich osób, o ile uprawniony do korzystania z informacji lub rozporządzania nimi podjął, przy zachowaniu należytej staranności, działania w celu utrzymania ich w poufności. Zgodnie z art. 86 ust. 4 Pzp tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być nazwa firmy, adres, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności. Zaleca się, aby każda informacja stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa była zamieszczona w odrębnym pliku i określała przedmiot będący jej treścią wraz z uzasadnieniem (podstawą prawną utajnienia). (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 337